Atsiliepimai

Telia

Telia

Sveiki, Evelina, pirmiausia norime padėkoti, kad esate ilgametė mūsų klientė, vertiname savo klientus ir siekiame, kad kiekvienas gautų kokybiškas paslaugas. Tiesa, kad mūsų įmonė vis investuoja į paslaugos gerinimą ir technologijų tobulinimą, todėl tenka atnaujinti ir planų sąlygas. Apgailestaujame, kad šiuo atveju nebuvo randami tinkami sprendimo būdai. Norime Jums padėti, kaip galima greičiau, todėl prašome susisiekti asmenine žinute Facebook platformoje.

Ugnė, "Telia".

Atsiliepimas parašytas: 2024.06.11

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Evelina

Nuoširdi rekomendacija, jei dirbate iš namų

Sąžiningas atsiliepimas - Telia naudojamės 10+ metų, anksčiau buvo visai neblogai. Tačiau dabar „Telia“ „wifi“ RYŠYS TIKRAI BLOGAS. Ir kai aš turiu galvoje tikrai blogai - kiekvieną dieną turime problemų su Telia wifi. O kasdien tas pats - paskambini, praneši, kad visame bute nėra interneto, pasako, kad susisieks vėliau, vėliau susisiekia ir sako - ne pone, matau sistemoje, kad tavo internetas tobulas. Tačiau realybėje - interneto ryšio nėra. Be to, jie turi ilgalaikių problemų sprendimo būdų - rekomenduoja nusipirkti brangesnį planą, gauni naujus įrenginius, ir jų nuomone tai užtikrins nepertraumiamą interneto ryšį. Rezultatas - brangesnio plano teikiamas internetas ir toliau dinginėja bent kelis kartus per dieną. Trumpai tariant, jei jūs dirbate iš namų ir jums reikia nepertraukiamo ir spartaus interneto ryšio - NEIKITE Į TELIA. Jie jums pasakys tą patį - TELIA SUTARTYJE NĖRA NUSTATYTAS RYŠIO STABILUMOPROCENTAS IR Į SUTARTĮ NĖRA ĮTRAUKIAMAS ĮMONĖS TEIKIAMO INTERNETO SPARTUMAS Ir todėl jiems nereikia rūpintis ar gaunate greitą internetą - tai nėra privaloma, nes telia tokių reikalavimų neįtraukia į sutartį ir dėl šios priežasties nėra būdo kaip juos patraukti baudžiamojon atsakomybėn. Telia - eilinė savanaudžio lietuvio įkurta įmonė, kurios siekis yra ne sklandus ir nepertraukiamas interneto ryšys, o telios siekis yra - apkvailinti kuo daugiau žmonių, įtikinti juos kokybe ir apgaulingai įtikinti pasirašyti sutartį. Telios mokėjimas apeiti įstatymus ir bazinius reglamentus yra įrodymas, kad jie yra apgaulinga organizacija, siekianti išvilioti pinigus neužtikrinant teikiamų paslaugų kokybės. Kapbant apie telefono planus ir telefono ryšį situacija lygiai tokia pati. Nerekomenduoju.
Telia nepaiso LR konstitucijos, ES keliamų reikalavimų, klientų aptarnavimo standartų.
Telia pateikia melagingą informaciją, neištesi savo pažadų, nesilaiko taisyklių.

Atsiliepimas parašytas: 2024.06.10

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Žilvinai. Problemos sprendimui reikalingi tikslūs duomenys. Prašome su mumis susisiekti asmeniškai Jums patogiu būdu. Laukiame laiško [email protected] arba žinutės Telia Facebook paskyroje. Spręskime interneto greitaveikos klausimą bendraujant tiesiogiai. Laukiame Jūsų žinutės.

Atsiliepimas parašytas: 2024.05.30

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Žilvinas

Mobilus internetas su viskas neribota

Mobilus internetas.diena greitis iki 10mb,septinta ryte sukos apie 70mb,sutarty deklaruota iki 100mb.bet greitis man diena reikalingas :(

Atsiliepimas parašytas: 2024.05.29

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, dėkojame už Jūsų atsiliepimus. Mes norime padėti ir rasti sprendimus kylančiose situacijose. Mums rūpi, kad klientai gautų kokybiškas paslaugas. Visus atsiliepimus matome ir sekame. Norint išspręsti kylančias technines problemas, prašome kreiptis asmeniškai - esame pasiekiami numeriu 1817, asmenine žinute Facebook platformoje bei live-chat.
Bendraukime!
Ugnė, "Telia".

Atsiliepimas parašytas: 2024.05.28

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Kęstutis

Superinis internetas

Prieš 7 metus pradėjau naudotis Telia šviesolaidžiu.
Nuo to laiko su internetu neturiu jokių problemų.
Kasdien nauduojuosi, džiaugiuosi ir rekomenduoju visiems be išimties :)
Telia nr. 1 - vienareikšmiškai!
Kokybė, stabilumas.
Neturi.

Atsiliepimas parašytas: 2024.05.13

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Saulius

Prastas internetas

Baisesnio interneto ryšio negali būti. 100 mb internetas buvo greitesnis nei 500 mb internetas.
Nėra tokių
Prastas internetas.

Atsiliepimas parašytas: 2024.05.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Anzelika

Bukite atsargus!!

Kai isigijate telefono aparata jus turite zinot kad jie nepriima apziurai ,jai neveikia gerai ar dar kokia beda ,siuncia i mttc ten tragedija!! Klausimas ar išvis apziuri!!! Jokios informacijos ,jokio pranešimo,pasako informuos ne neinformuoja turi skambint ieskot,reikia grazint jokio atsakymo kada bus nieko!!
Baisu bukite atsargus imdami tel aparata telijoje !!!!!!!!

Atsiliepimas parašytas: 2024.03.25

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klientų aptarnavimas/problemų sprendimas

Vargu ar esate kompetetingi klientų aptarnavimo srityje… Vasario 16d. buvo pasirašyta sutartis naujam įrenginiui, buvo galima pasiimti iš kart prietaisą po pasirašymo tačiau nebutu priklausiusi dovana, tad kelias vienas “pristatymas per kurjerį” nes “dovana” nėra sandėliuojama salonuose. Susitarus ir pasiteiravus kada numatomas pristatymas buvo patikslinta, kad kitos savaitės t.y 19-21 dienomis. 21d. įrenginio nepristatė, paskambinus pasiteirauti kur problema buvo pasakyta “perskambinsime” tuomet paskambinus dar kartą vėl tas pats atsakymas. Nesulaukus įrenginio ir 22d.buvo susisiekta dar kartą, bet tik iš trečio karto buvo pateiktas “atsakymas” jeigu taip galima jį pavadinti… “sisteminė klaida” “perduota IT, problema JAU SPRENDŽIAMA” pristatymas numatomas 26-27 dienomis. BET įrenginio taip ir nepavyko gauti, net nesugebate informuoti, kad turite vidinių klaidų, net nepasivarginate užtikrinti sklandaus problemos sprendimo, paliekate klientą vieną bandyti aiškintis, NORS TAI YRA JŪSŲ PROBLEMA už kurią klientas neturi atsakyti yra N būdų tokias problemas šalinti ir palikti klientą patenkintą.

Atsiliepimas parašytas: 2024.02.28

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Simona

APGAULĖ

Noriu perspėti tuos žmones , kurie dirba ne Lietuvoje ir būna už jos ribų ilgiau nei kelis mėnesius.

Mano vyras eina į jūra , Lietuvoje gali nebūti ir ilgiau nei 5 mėn , kai ėmėm abonementą šioje įmonėje , mes tai minėjome , tačiau mūsų niekas neperspėjo , kad jei nebūsi Lietuvoje ilgiau nei kelis mėnesius , tai ir interneto neturėsi … Mes su tuo susidūrėme pirmą kartą … Prieš tai kurioje jis buvo įmonėje , niekada nebuvo tokiu dalyku , o čia žmogus ES plaukioja ir negali internetu naudotis , nes tiesiog blokuoja … apsurdas aukščiausio lygio ….
Aš puikiai suprantu , kad į mano komentarą ši įmonė nereaguos , vien pažiūrėjus į dabartinius veiksmus , bet žmones , kuriems užsienyje aktualus ryšys , manau tikrai nesirinks šitos įmonės bendradarbiavimui …
.
.

Atsiliepimas parašytas: 2024.02.18

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

As
SVEIKI sendiena// d buvau nustebes Jusu skyriuje Panevezio PC RYO TELIA SKYRIUS darbuotoja Jovita normaliausia jos kolege , kompanjone klientus tik laukan varo tai buvo apie val norejau tetos sutarti nutraukti amzinatilsis tai padare JOVITA kuriai esu labai dekingas kitai kuri lauk vare neturiu zodziu tikiuos atsakyma gausiu

As parašė klausimą 2024.04.10

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame, kad dalinatės patirtimi. Apgailestaujame, kad teko susidurti su netinkamu aptarnavimu. Perduosime informaciją atsakingiems kolegoms, kad ateityje netektų susidurti su panašiomis situacijomis. O gerus žodžius perduosime Jūsų paminėtai kolegei Jovitai.

Telia atsakė į klausimą 2024.04.29

Netinkamas atsakymas? Pranešk