Mokėti už filmą kurio nežiūrėjome?
SKUNDAS @TELIA LIETUVA. Esame Telia interneto klientai daugiau nei +10 metų. Prieš 24mėn užsisakėme televiziją. Per visą laikotarpį praktiškai jos nežiūrėjom, filmų nenuomavom nei karto, kartais atsisukdavom kokį penktadienio filmą savaitgalį ar mažiems vaikams, kai į svečius atvažiuodavo, kokį vaikišką atsukdavom kartais. Praeitą mėnesį, kuris buvo paskutinis prieš mūsų sutarties pasibaigimą, iš niekur nieko atėjo sąskaita, kad BUVO IŠNUOMOTAS FILMAS už 3.90eur. Puikiai prisimenu, kad tą dieną buvo mažų vaikų(jie nemoka televizorium dar gerai naudotis), kuriems buvo atsuktas nemokamas filmas, bet Telia kažkokiu būdu ''prirašė'' mokamą vaikišką filmą. Namuose buvo tik aš, vaikai ir vyresnė moteris, kuri išvis tokiais televizoriais nemoka naudotis ir tiesiog todėl neįmanoma, kad kas nors per klaidą dieną įsijungė tą filmą. Skambinom, aiškinomės, bet mus įtikinėjo, kad mes tą filmą žiūrėjome, nors realiai neįmanoma, kadangi, plius dar, kad patvirtintum filmo nuomą, reikia suvesti kodą, kurį žinau tik aš. Filmas, buvo ''Garfildas'' ir niekas šito filmo pas mus niekada nežiūrėjo. Žodžiu, pagal Telia, niekas nieko įrodyt negali, ant pačio televizoriaus ISTORIJOS NUOMOTŲ FILMŲ NĖRA JŲ PROGRAMĖLĖJE - dėl šito ginčijomės su Telia, taigi, viskas tik pas juos sistemoj, taip kad gali arba mokėti tuos 4eur už filmą kurio nežiūrėjai arba eiti su jais į teismus, arba laukt antstolių. Žinoma, į teismus niekas dėl 4eur neis, bet norėčiau perspėti žmones, kad būtų atidūs, tikrintusi savo sąskaitas. Aišku, televiziją nutraukėm ir dabar mąstom nutraukti ir internetą, nes čia ne 4eur esmė, o tai, kad vyksta kažkokie nešvarūs dalykai ir deja mes kaip klientai nieko įrodyti negalime, jie savo tiesas tik šneka ir viskas. Teisybės nėra šitoj gerovės valstybėj. p.s. Telia mums pasakė, kad jeigu pratęsim su jais televizijos sutartį sekantiems 24mėn tada mums TĄ FILMO MOKESTĮ 3.90eur sakė anuliuos, labai įdomus čia pasiūlymas, taip?
Atsiliepimas parašytas: 2024.09.24
Netinkamas atsiliepimas?
Prisijunk