Atsiliepimai

Telia

Telia

Sveiki, Daren. Ačiū, kad pasidalinote situacija, kuri Jums kelia nerimą. Norime užtikrinti, kad 14 dienų išbandymo sąlygose numatyta, jog sąskaita bus išrašyta, tačiau po įrangos sugrąžinimo ji bus kredituota, todėl jos apmokėti nereikia. Jei turite papildomų klausimų ar norėtumėte detalesnio paaiškinimo, parašykite mums el. paštu [email protected] – esame pasirengę padėti ir atsakyti į visus kylančius klausimus. Vaida, „Telia“

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.10

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Laba diena, Birute. Nuoširdžiai dėkojame, kad skyrėte laiko parašyti situaciją, kuria pasidalinote asmenine žinute per Telia FB paskyrą. Vertiname Jūsų bendravimą ir džiaugiamės kartu suradę tinkamus sprendimus. Jei ateityje kils klausimų ar prireiks pagalbos, visada esame pasirengę padėti. Vaida, „Telia“.

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.10

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Rima. Dėkojame už atsiliepimą. Maloniai prašome remonto užklausą užregistruoti savarankiškai per mūsų pateiktą nuorodą: https://dst.telia.com/online/lt/deviceSearch/LandingPage. Atkreipiame dėmesį, kad serviso centrui pateikti duomenys yra kliento atsakomybė, todėl rekomenduojame juos užpildyti itin atidžiai. Kai „Find My iPhone“ (arba „Find My“ naujesniuose įrenginiuose) yra įjungta, įrenginys yra susietas su „Apple ID“ ir įjungta „Activation Lock“ (aktyvinimo užraktas). Tai apsaugo nuo įrenginio vagysčių, bet kartu reiškia, kad niekas – net „Apple“ technikai – negali jo atnaujinti ar taisyti, kol ši funkcija neišjungta. Norime informuoti, kad mūsų salono darbuotojai pateikė teisingą ir išsamią informaciją apie garantinio remonto procesą. Laikantis visų nustatytų garantinio remonto taisyklių garantinio aptarnavimo centrai užtikrins kokybišką prekės garantinį aptarnavimą. Vaida, „Telia“.

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.10

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Daren

AFERISTAI!!!

Klaipedos Molo prekybinio centro Telia filiale sedi aferistas!!!!
Duoda naujiems klientams nemokamai 14 dienu isbandyti nesiojama interneta o veliau siuncia saskaita kad butu ta nemokama paslauga apmoketa.
ZMONES BUKIT BUDRUS IR NELEISKIT AFERISTAMS JUSU ISNAUDOTI

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.10

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Rima

Nepriima sugedusio telefono kuriam galioja garantinis

Labai nusivyliau telia. Telefonas buvo pirktas prieš 2-3mėnesius dovanu nuo močiutės vaikui iphone 16, garantinis yra galiojantis. Nebeijungiame telefono ir jo nekrauna. Nuėjus į telia salona paaiškinome problema. Paėmė, apžiūrėjo, įvertino, pastebėjo kokia problema. Sprendimas buvo toks, kad nepriims taisymui kol neišjungisme find my phone. Paaiškinome, kad tokios galimybės neturime, nes to numerio nebėra su kuriuo registravome icloud paskyra, o be numerio negalime gauti kodo kurio prašo prisijungiant kitu įrenginiu. Išėjome su sugedusiu telefonu, labai nusivyle telia darbuotoja kuri nenorėjo spresti mūsų problemos, nors mūsų supratimu kol yra garantinis ji turėjo siūsti mūsų telefoną tvarkyti, nesvarbu ar atjungta paskyra ar ne. Šilalės telia salonas.

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.09

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Birutė

Melagingą informacija

2025.06.02d. atvykome į Telia Marijampolės mieste saloną persikelti nr iš kito operatoriaus ir įsigyti tefono aparatą. Mus sutiko mergina prisistačiusi mokinė. Perkėlė nr. Ok. Dar vyras pageidavo mob parašo. Paaiškino kad šiandien tai neįmanoma nes ką tik pasirašėm sutartį. Turi šiek tiek praeiti laiko. Pageidavom telefono aparato. Patarė įsigyti SAMSUNG GALAXY S24 Fe 128gb. + Ausinės dovanų. Sutikimo. Pasitikrinus ji pasakė kad dovanos nebėra. Kad užsakymą dovaną ir turės kitą dieną.
Kadangi vyrą sudomino šis telefonas su dovana nusprendėme palaukti. Pasirašė sutartį ir darbuotoja mus patiko kad ketvirtadienį kai atvyksim bus ir gauta dovanų papildomas kiekis ir isigysim telefoną. Dar pasiteiravus ar telefono kaina nesikeis ji atsakė kad tikrai ne. Rasime ir tą pačią kainą ir dovaną. Nors užsiminėm kad gal kitam mieste galim pasižiūrėti ar internetu bet ji patikino kad atvykus rasime čia viską. Dar pasitikslinom kelis kartus, kadangi esam ne vietiniai. Atsakymas TAIP.
Atvykus ketvirtadienį t.y. 2025-06-05d. Pasitiko tą pati darbuotoja. Ji mus prisiminė. Ir iš kart uzsiminus kad atvykom savo laukto telefono ji mums pranešė: dovanų nebėra negavom. O ir telefonus pabrango.
Pabandžius aiškintis kas nutiko nes minėjo kad niekas nesikeis ji atsakė kad nieko aš nežinau. Patys kalti. Reikėjo iškart imti.
Jaučiamės apgauti.
1. Laukėme
2. Važiavim iki salono nes esam ne vietiniai.
Būtume telefoną įsigiję kitam salone ar internetu. Norėjome tapti jūsų klientu ir įsigyti telefono aparatą.
O likom apgauti ir paniekinti.
Pasibaisejau

Atsiliepimas parašytas: 2025.06.06

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Tomai! Dėkojame, kad jau daugiau nei 10 metų esate su mumis – mums tai labai svarbu. Vertiname Jūsų pasitikėjimą ir džiaugiamės, kad mūsų paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius. Jūsų konstruktyvus požiūris – puikus bendradarbiavimo pavyzdys. Ačiū, kad esate kartu! Ugnė, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.05.30

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Tomai! Dėkojame, kad jau daugiau nei 10 metų esate su mumis – mums tai labai svarbu. Vertiname Jūsų pasitikėjimą ir džiaugiamės, kad mūsų paslaugos atitinka Jūsų lūkesčius. Jūsų konstruktyvus požiūris – puikus bendradarbiavimo pavyzdys. Ačiū, kad esate kartu! Ugnė, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.05.30

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Tomas

Viskas ok

Oo kiek blogų atsiliepimų...Jau daugiau kaip 10 metų naudojuosi, visada išeina dėl visko susitarti. Internetas šviesolaidis super. Aš rekomenduoju. Jei pasitaiko koks nevykęs konsultantas nereikia kaltint visos įmonės, paprasčiausiai eikit pas kitą o pie nevykūsį praneškit Telia administracijai,žmonės skirtingi.

Atsiliepimas parašytas: 2025.05.29

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Telia

Telia

Sveiki, Erikai, apgailestaujame, kad tenka susidurti su nesklandumais. Norime įvertinti Jūsų situaciją ir surasti sprendimus. Kviečiame susisiekti asmenine žinute FB platformoje arba el. paštu [email protected]. Ugnė, "Telia"

Atsiliepimas parašytas: 2025.05.27

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

Zita
Laba diena,norėciau paklausti,ar uz jūsų nekokibiskas paslaugas,kurios neveikia reikia mokėti,jokių problemų nesprendziate,noriu atsisakyti jūsų paslaugų nesulaukusi tam laiko kol baiksis sutartis,kaip zadate spresti problemą???

Zita parašė klausimą 2025.05.26

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, Zita. Dėkojame už klausimą. Norime padėti išspręsti kylančias problemas, todėl kviečiame susisiekti asmenine žinute FB platformoje ar el. paštu [email protected]. Bendraukime ir surasime sprendimo būdus. Ugnė, "Telia"

Telia atsakė į klausimą 2025.05.28

Netinkamas atsakymas? Pranešk

Edvardas
Sveiki. Ar skiriasi filmo nuomos kaina nuo pasirinkto plano?

Edvardas parašė klausimą 2024.10.22

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, kiek kainuoja filmas rodoma jį pasirinkus, nuo turimo plano kaina nepriklauso. Vaida, "Telia".

Telia atsakė į klausimą 2024.11.28

Netinkamas atsakymas? Pranešk

Throwaway255
Kodėl jūsų internetas pastaruoju metu toks nestabilus? Neįmanoma dirbti neatsijunginėjant iš pokalbių. Tokias pačias negandas girdžiu ir iš savo kolegų, kurie naudoja Telia. Tai kelia man norą paprasčiausiai persikelti į kitą paslaugų tiekėją.

Throwaway255 parašė klausimą 2024.07.17

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame už klausimą. Kiekvienas atvejis yra individualus, ryšio kokybė priklauso nuo daugelio faktorių. Norime padėti išspręsti kylančias problemas, todėl kviečiame susisiekti asmenine žinute FB platformoje. Bendraukime ir surasime sprendimo būdus. Ugnė, "Telia"

Telia atsakė į klausimą 2024.08.06

Netinkamas atsakymas? Pranešk

As
SVEIKI sendiena// d buvau nustebes Jusu skyriuje Panevezio PC RYO TELIA SKYRIUS darbuotoja Jovita normaliausia jos kolege , kompanjone klientus tik laukan varo tai buvo apie val norejau tetos sutarti nutraukti amzinatilsis tai padare JOVITA kuriai esu labai dekingas kitai kuri lauk vare neturiu zodziu tikiuos atsakyma gausiu

As parašė klausimą 2024.04.10

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Telia
Sveiki, dėkojame, kad dalinatės patirtimi. Apgailestaujame, kad teko susidurti su netinkamu aptarnavimu. Perduosime informaciją atsakingiems kolegoms, kad ateityje netektų susidurti su panašiomis situacijomis. O gerus žodžius perduosime Jūsų paminėtai kolegei Jovitai.

Telia atsakė į klausimą 2024.04.29

Netinkamas atsakymas? Pranešk