Atsiliepimai

Atsiliepimai

Aidas

Apsoliučiai neatitinka to ka reklamuoja.

Naudoju sesers modemuka su tele2 internetu. reklamuoja viena geriausių, greičiausių internetų, bet dėja realybė kalba visiškai priešingai. maximalus interneto greitis užmatytas 7-8 Mbps, bet dažniausiai siekia vos 3-4Mbps (čia kalbu apie download). Dauguma manau sutiks, kad šiais laikais tai yra gerokai baisiau nei tragiška. Apsoliučiai nerekomanduoju.
NĖRA
Interneto greitis TRAGIŠKAS.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Zenius

negerbia savo klientų

Apie tele2 telefonui paslaugą galiu pasakyti tik teigiamai, nebuvo jokių problemų, bet jau tas reklamose giriamas laisvas internetas - o, dieve... kažkodėl pradžioje būna viskas ok, bet atsiradus nesklandumams - "priklauso nuo namo konstrukcijos, plastikinių langų, modemo vietos, reikia pirkti anteną, perkraukite modemą...", tik kaip minėjau, pradžioje niekas netrukdo... Save gerbiantis paslaugos tiekėjas, pasirūpins, kad paslauga būtų kokybiška, kad mokestis už šlamštą nebūtų taikomas... Atsiradus modemo problemai, pasiūlė PIRKTI kitą, bet nesiūlė pakaitinio ir pratęsti sutartį dar 2 metams, kitu atveju būčiau pagalvojęs, bet dabar jau siūlau ir kitiems prieš tampant tele2 klientais (interneto), paskaitykit atsiliepimus... pakentėsiu metus ir paliksiu neatsigręždamas, su bloga nuomone apie šią kompaniją
privalumai būna tik testo laikotarpyje
labai nestabili sparta, nuo 3mbps iki 70mbps, net būna 0.4Mbps

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Faustas

Baisus, Tikrai niekam nerekomenduočiau,

visi greičiai kurie yra reklamuoti laikosi nebent vidurnaktį kai apkrovimo nėra didelio, pats internetas visiškai nestabilus, internete praėjus speed testą rodo 16ping , 30 download, 11 upload (čia jei gera diena) bet žaidžiant žaidimus ping`as kyla iki 500 o įjungus 6000bitrate live transliacija pradeda dropint kadrus, ir bandant vienu metu kažką žaisti tai mažiausias pingas 90, tikrai NEREKOMENDUOJU, bei jei perkat kokiam žmogui kuris nusimano bent kažkiek apie žaidimus, kompus, internetą, tai tik darot meškos paslaugą.
galima vežiotis su savimi, bet net tam nerekomenduočiau
viskas kas surašyta atsiliepime

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Darius

Namų internetas

Tragedija, o ne internetas, visiškai neatitinka to kas buvo reklamuojama. Sutarties nutraukimo mokestis net didesnis, nei visų likusių sutarties įmokų suma. Nepapulkit.

Gal kas jau kreipėsi į vartotojų teises? Įdomi teismų praktika.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.06

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Lina

neprofesionali kompanija, konsultantė Ieva neturinti jokių bendravimo įgudžių.

Situacija tokia - ėmėm ant mamos routerį pasibandymui. Mama sena, man parašius generalinį įgaliojimą aš paskambinau į tele2 ir paklausiau ar galima sutartį sudaryti su įgaliojimu, man sako taip. Aš atvažiuoju į artimiausią saloną, man darbuotojai nesudaro sutarties, nes įgaliojimas jiems netinka.

Tada aš skambinu į tele 2, užvedu skundą dėl sugaišinto laiko, pinigų ir nervų, ir paprašau, kad bandomąjį routerį man pratęstų dar 2sav. Jie man sako, Jūsų skundą išnagrinės per 10 dienų ir pateiks ats.

reziume - niekas man 2 sav nepratęsia, skundo neišnagrinėja, aš vel skambinu į tele2. atsakymas dar po savaitės, iš viso 3sav laukimo - labai atsiprašome, mūsų darbuotoja suklydo jus informuodama. Jums jokių kompensacijų neskirsime, nes nebuvo padaryta moralinė žala.

Panelė Ieva tele2 konsultantė, ačiū už Jūsų išmoktus žodžius ir nemokėjimą spręsti konfliktiškų situacijų produktyviai. Jus prarandate ne tik vieną klientą, bet visus mano aplinkos žmones - tiesa, už jūsų ir tele2 neprofesionalumą jums priklauso neigiamas atsiliepimas internete.

Linkiu, kad jūsų firma bankrutuotų.

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.27

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Someone

2 savaitės be ryšio

Tele2 paliko manę 2 savaites be ryšio. Į bendrą telefoną buvo skambinta N kartų, atsakymas visada vienas - "su jumis susisieks 24 valandų bėgyje". Susisiekė 1 kartą. Vadybininkė įsiūliusi planą dingo. Skambučius ignoravo visas 1, 5 savaitės. Atvykus į saloną, aprašius situaciją, vadybininko komentaras - "ne skambinėti reikia o tiesiai į saloną važiuot". Bet į saloną buvo važiuota prieš tai, oj, ir ne kartą. Pirmąjį kartą iš salono išsiųsta namo su komentaru - "už valandos ryšis bus". Jo nebuvo nei už val, nei dviejų, nei paros. Paskutinį kartą apsilankius tele2 salone sulaukiau vieno patarimo - "mes jums padėti negalime, kreipkitės į vadybininkę kuri tvarko jūsų planą". Puiku, tačiau ji man nekelia telefono, ir žadėjusi perskambinti, nutarė nebesivarginti.

Galiausiai grįžau pas senąjį tiekėją. Supratau kad moku ne tik už ryšį bet ir už kokybišką laiku suteikiamą aptarnavimą kurio tele2, deja, labai net stokoja.
mažos kainos, kurio neveltui yra mažos
aptarnavimas, paslaugų tiekimas, žmogaus laiko gaišimas

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Diana

Neprofisionalumas

Esu pasipiktinus Jūsų darbo kokybę ir dvejoju Jūsų kompetencija. Du metus buvo mokamas telefono draudimas. Kai skilo ekranas, telefonas buvo priduotas taisymui, teko sumokėti ,,frančize 95€" . Atsiėmus po ,,taisymo" telefoną, pirma mintis kuri kilo, jog tai ne mano telefonas. Be mano žinios buvo pakeistas rėmas ir galinis dangtelis, kurie neatitiko buvusios spalvos ir kokybės. Nesuprantu keliu dalykų, kokia teisę Jūs vadovavotės keisdami juos, be mano žinios ir leidimo. Nusiskundimų šiomis telefono dalimis iki remonto aš neturėjau, telefonas visą laiką buvo originaliame dėklę, tad kokiu tikslu jos buvo pakeistos neaišku, pakeistos dalys neatitinka originalių, manęs jos netenkina. Apie šią situacija buvo pranešta, ko pasekoje savaitės bėgyje gauta sms žinutė ,, sausio mėnesį bus sumažinta sąskaita 40€, patarimas įsigyti naują telefono dėklą". Jei bučiau norėjusi juodo telefono ar naujo dėklo aš juos įsigyčiau. Ar tai yra profesionalu iš Jūsų pusės, ar visą laiką taip yra aptarnaujami klientai... Šiuo metu laukiuosi ir visa šita situacija sukelia papildomo streso, laiko gaišimo, buvo pažeistos mano kaip vartotojo teisės.

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Edvinas

melagių kontora

visą mėnesį kaip pastebėjome internetą vergas kibirais nešioja gavimas 5, siuntimas 1. Paskambinus kontora naglai meluoja, sako perkraut ruterį ir atsuk į pietų pusę ir po kurio laiko užregistruoja gedimą kur prisižada per 5 dienas gedimų specialistai ateis ir nustatys arba pašalins gedimą. Po devynių dienų kai truko kantrybė laukti, paskambinęs sužinojau, kad niekas nevaikšto į vietą nustatyti ar šalinti gedimų. Šiuo metu tariuosi su advokatais kaip nutraukti sutartis ir prisiteisti kompensacijas iš aferistų.

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Šarūnas

Tragedija

Žmona nuėjo užsakyti mobilų parašą. Įdavė į rankas naują sim kortelę.
Net nepasivargino pasiūlyti vietoje pakeisti korteles.
Nepaaiškino kaip aktyvuoti mobilų parašą, neįdavė jokios instrukcijos.
Internete nulis informacijos arba ji pasenusi.
Viskas vyko Klaipėdos Akropolyje 11/19.
TRAGEDIJA!!!
Nieko, niekam nesiūlyčiau pasirinkti šitos saraškino kontoros
Baisus aptarnavimas, jokios informacijos internete

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.19

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Ieva

Baisu

Tragiškas aptarnavimas ir kainos. Iš pradžių siūlo sutarti 2 metam su planu. Po jos baigimosi nieko nepraneša ir moki dvigubai daugiau. Pas mane nuskaito automatiskai nuo kortelės tai pastebėjau tik po 5 mėnesių, kad permoku dvigubai. Kai buvau išvykusi į Treciąją Pasaulio Šalį gavau kosmines sąskaitas iš jų tinklo! Atsiprašau už gramatines klaidas, nes neturiu laiko su raštmenymis rašyti. Ir prisegu įrodymą. Ir dar kai pasakiau, kad išeinu is Tele2, man paskambino ir sako: IŠEINATE IR TURITE SUSIMOKĖTI 38 EURŲ NUTRAUKIMO MOKĖSTĮ. AČIŪ.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Henrikas
Laba diena, iš jūsų buvo išsimokėtinai nupirktas telefonas ir taip pat įsigytas draudimas apdraudžiantis nuo visų įvykių, tačiau atnešus telefoną, kad pakeistų galinės kameros stiklą buvo pareikalauta sumokėti už taisymą. Tai kodėl tuomet siūlote draudimą, jeigu už jį kas mėnesį mokant, draudimas nesuteikia nemokamo taisymo ir apie tai prieš apdraudžiant telefoną nebuvo informuota. Vadinasi mano pinigai sumokėti už draudimą buvo beprasmiškas išlaidos.

Henrikas parašė klausimą 2019.10.02

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Raimonda
Sweiki esu jusu klijentas.spalio men buvo paimtas telefonas s9.baterija nelaiko per diena reik kraut 2kartus.nuvikus i tele 2salona.konsultantas pasake isitrink programas visas.tai likau be zado.kai emiau telefona.dar rekomendawo va s9baterejos laiko puikei.bet dbr pamaciau

Raimonda parašė klausimą 2019.05.16

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti