Atsiliepimai

Atsiliepimai

Someone

2 savaitės be ryšio

Tele2 paliko manę 2 savaites be ryšio. Į bendrą telefoną buvo skambinta N kartų, atsakymas visada vienas - "su jumis susisieks 24 valandų bėgyje". Susisiekė 1 kartą. Vadybininkė įsiūliusi planą dingo. Skambučius ignoravo visas 1, 5 savaitės. Atvykus į saloną, aprašius situaciją, vadybininko komentaras - "ne skambinėti reikia o tiesiai į saloną važiuot". Bet į saloną buvo važiuota prieš tai, oj, ir ne kartą. Pirmąjį kartą iš salono išsiųsta namo su komentaru - "už valandos ryšis bus". Jo nebuvo nei už val, nei dviejų, nei paros. Paskutinį kartą apsilankius tele2 salone sulaukiau vieno patarimo - "mes jums padėti negalime, kreipkitės į vadybininkę kuri tvarko jūsų planą". Puiku, tačiau ji man nekelia telefono, ir žadėjusi perskambinti, nutarė nebesivarginti.

Galiausiai grįžau pas senąjį tiekėją. Supratau kad moku ne tik už ryšį bet ir už kokybišką laiku suteikiamą aptarnavimą kurio tele2, deja, labai net stokoja.
mažos kainos, kurio neveltui yra mažos
aptarnavimas, paslaugų tiekimas, žmogaus laiko gaišimas

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Diana

Neprofisionalumas

Esu pasipiktinus Jūsų darbo kokybę ir dvejoju Jūsų kompetencija. Du metus buvo mokamas telefono draudimas. Kai skilo ekranas, telefonas buvo priduotas taisymui, teko sumokėti ,,frančize 95€" . Atsiėmus po ,,taisymo" telefoną, pirma mintis kuri kilo, jog tai ne mano telefonas. Be mano žinios buvo pakeistas rėmas ir galinis dangtelis, kurie neatitiko buvusios spalvos ir kokybės. Nesuprantu keliu dalykų, kokia teisę Jūs vadovavotės keisdami juos, be mano žinios ir leidimo. Nusiskundimų šiomis telefono dalimis iki remonto aš neturėjau, telefonas visą laiką buvo originaliame dėklę, tad kokiu tikslu jos buvo pakeistos neaišku, pakeistos dalys neatitinka originalių, manęs jos netenkina. Apie šią situacija buvo pranešta, ko pasekoje savaitės bėgyje gauta sms žinutė ,, sausio mėnesį bus sumažinta sąskaita 40€, patarimas įsigyti naują telefono dėklą". Jei bučiau norėjusi juodo telefono ar naujo dėklo aš juos įsigyčiau. Ar tai yra profesionalu iš Jūsų pusės, ar visą laiką taip yra aptarnaujami klientai... Šiuo metu laukiuosi ir visa šita situacija sukelia papildomo streso, laiko gaišimo, buvo pažeistos mano kaip vartotojo teisės.

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Edvinas

melagių kontora

visą mėnesį kaip pastebėjome internetą vergas kibirais nešioja gavimas 5, siuntimas 1. Paskambinus kontora naglai meluoja, sako perkraut ruterį ir atsuk į pietų pusę ir po kurio laiko užregistruoja gedimą kur prisižada per 5 dienas gedimų specialistai ateis ir nustatys arba pašalins gedimą. Po devynių dienų kai truko kantrybė laukti, paskambinęs sužinojau, kad niekas nevaikšto į vietą nustatyti ar šalinti gedimų. Šiuo metu tariuosi su advokatais kaip nutraukti sutartis ir prisiteisti kompensacijas iš aferistų.

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Šarūnas

Tragedija

Žmona nuėjo užsakyti mobilų parašą. Įdavė į rankas naują sim kortelę.
Net nepasivargino pasiūlyti vietoje pakeisti korteles.
Nepaaiškino kaip aktyvuoti mobilų parašą, neįdavė jokios instrukcijos.
Internete nulis informacijos arba ji pasenusi.
Viskas vyko Klaipėdos Akropolyje 11/19.
TRAGEDIJA!!!
Nieko, niekam nesiūlyčiau pasirinkti šitos saraškino kontoros
Baisus aptarnavimas, jokios informacijos internete

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.19

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Ieva

Baisu

Tragiškas aptarnavimas ir kainos. Iš pradžių siūlo sutarti 2 metam su planu. Po jos baigimosi nieko nepraneša ir moki dvigubai daugiau. Pas mane nuskaito automatiskai nuo kortelės tai pastebėjau tik po 5 mėnesių, kad permoku dvigubai. Kai buvau išvykusi į Treciąją Pasaulio Šalį gavau kosmines sąskaitas iš jų tinklo! Atsiprašau už gramatines klaidas, nes neturiu laiko su raštmenymis rašyti. Ir prisegu įrodymą. Ir dar kai pasakiau, kad išeinu is Tele2, man paskambino ir sako: IŠEINATE IR TURITE SUSIMOKĖTI 38 EURŲ NUTRAUKIMO MOKĖSTĮ. AČIŪ.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Deimante

Negavau užsakymo

Kažkokia tragedija. 21 amžiuje pasileisti išankstinius užsakymus ir per tris kliento kreipimusis vistiek nesugebėti tinkamai užpildyti, kad nekiltų nesklandumų. Užsakymą pateikiau trečiadienį, susisiekė vadybininkė, patvirtino, kad gavo, kad susisieks kai mob. telefonas jau bus pas juos, nes pasak jos tai bus 26 dieną, nors telefonai apskritai Lietuvoje pasirodo 27 dieną, dar perklausiau jos ar tikrai taip, patikino. skambinu 27 dieną, niekas nieko nežino, užsakymo nemato, laukite skambučio sako aptarnavimas (117) jei nesulauksite iki 17 val. vėl skambinkite mums, sakau kuo tai pasikeis, vistiek geriausiu atveju viską spręsite pirmadienį, na taip sako jie. Laukiu, ateina pirmadienis, skambinu vėl, sako registruojame ir su jumis susisieks, spėkite ar kas susisiekė.. ateina antradienis, per pietus keliauju į saloną klausti kas gi čia kaip, o gi jie VĖL nemato nei užsakymo nei kreipimosi, o aišku telefonų nebėra ir jie niekuo negali padėti. Buvau tikrai ištikima klientė, tiek aš tiek mano šeima ir draugai, bet daba.. esu nusivylusi ir iškart atsiradus galimybei pakeisiu tiekėją. NEREKOMENDUOJU VISIŠKAI.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Janina

TELE2 namų internetas

Namų internetas neribotai- Kokybe gera buvo mėnesį laiko, o vėliau tragedija, susimokėjau nemažus mokesčius, kad galėčiau nutraukti sutartį, bet geriau taip nei naudotis paslauga, kurios faktiškai negauni. O sprendimo būdą pasiūlo vis tą patį - perkrauti modemą.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Tomas

Ryšio nesklandumai

Šiandien 2019-09-24 diena su stringančiu ryšių... Nebuvo jokio perspėjimo iš paslaugų tiekėjo tele2, kad bus kažkokie tai nesklandumai, gedimai, programiniai atnaujinimai ar kažkas panašaus, kurių pasekoje galimai strigs tinklai. Esu labai pasipiktinęs, kadangi tai pakenkė mano darbams ir vykdomai veiklai, labai dažnai ypač naktį tarp 23-24 valandos ryšys nutrukdavo, vidutiniškai po 5 min. bei pasikartodavo tai pat kas 5 min., perku iš tele2 ir abonimentines ir laisvo interneto paslaugas, moku už jas kaip priklauso, niekada nevėluoju su įmokomis, o ką gaunu mainais? Neatitinkančią paslaugų kokybę kainos atžvilgiu? Labai viliuosi, kad įmonė norėdama nesuteršti dar labiau savo reputacijos, savo vardo kažkaip tai kompensuos patirtą nuostolį jų lojaliems klientams, kadangi tai pažeidžia mūsų kaip vartotojų teises. Kontaktų savo tikrai nežadu atskleisti, kadangi kalba eina ne apie mane, o apie visus privačius klientus.

P.S, 50 proc. Lietuvos gyventojų naudojasi tele2 paslaugomis, pagalvokite patys kiek kainuoja minutė interneto, na taip kad tie keli centai, bet jei skaičiuoti ant tūkstančių gyventojų, kiek išeina, kad mes sumokame pinigus į orą? Turėtų bausti už tokius gedimus paslaugų tiekėjus, ne kitaip.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.24

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Gytis

SKOLŲ IŠIEŠKOJIMAS

Tele2, jau antrą kartą netikėtai atsiunčia žinutę per skolų išieškojimo įmonę. Vietoj to, kad paskambintų ar atsiūstų skolą žinute, jie gudručiai siunčia laišką, kuris gali ateit arba didelė tikimybė nepasiekt adresato dėl vienokių ar kitokių priežasčių, kaip pvz. mano atveju. O tada po kelių mėnesių bac ateina žinutė iš išieškojimo įmonės žinutė, jei nesumokėsi į teismą keliausi. TELE2 taisykit savo sugędusią vagilkišką sistemą. Jei žmogus nesumokėjo nes pamiršo arba neturejo galimybės kaip sumokėti, nes buvo atjungta paskyra, tai paskambinkit arba atsiūskit sms žinute arba į el. Paštą pranešimą apie skolą.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.02

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aušra

Blogai

Esu nepatenkinta interneto paslaugomis!
tragedija! …Pradžioj buvo kaip ir gerai, o dabar neįmanoma naudotis, internetas stringa, lėtas arba visai nekrauna. Laukiam kada greičiau baigsis sutartis. Pereisim į kitą tinklą!
Žodžiu, nerekomenduoju!

Atsiliepimas parašytas: 2019.06.15

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Henrikas
Laba diena, iš jūsų buvo išsimokėtinai nupirktas telefonas ir taip pat įsigytas draudimas apdraudžiantis nuo visų įvykių, tačiau atnešus telefoną, kad pakeistų galinės kameros stiklą buvo pareikalauta sumokėti už taisymą. Tai kodėl tuomet siūlote draudimą, jeigu už jį kas mėnesį mokant, draudimas nesuteikia nemokamo taisymo ir apie tai prieš apdraudžiant telefoną nebuvo informuota. Vadinasi mano pinigai sumokėti už draudimą buvo beprasmiškas išlaidos.

Henrikas parašė klausimą 2019.10.02

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Raimonda
Sweiki esu jusu klijentas.spalio men buvo paimtas telefonas s9.baterija nelaiko per diena reik kraut 2kartus.nuvikus i tele 2salona.konsultantas pasake isitrink programas visas.tai likau be zado.kai emiau telefona.dar rekomendawo va s9baterejos laiko puikei.bet dbr pamaciau

Raimonda parašė klausimą 2019.05.16

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti