Atsiliepimai

Atsiliepimai

Irina

Labai žema

Nuolatos bandoma apgauti klientą, išvilioti daugiau pinigų, tikrai žema ir neetiška šitaip elgtis. Esu labai nepatenkinta, nes pasirašiau sutartį ir joje be mano žinios buvo įtrauktas modemas su SIM kortele apie ką sužinojau tik kitą mėnesį prie savo sąskaitos atradusi neadekvačia sumą..
P.S. jokio modemo ir SIM kortelės taip pat aš negavau :D kas čia per betvarkė??
Labai neetiškas bendravimas ir elgesys

Atsiliepimas parašytas: 2020.05.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Luna

Esu nusivylusi/Tele2 įklampino į skolas..

Situaciją aprašysiu kiek galiu trumpai, nes jau pavargau su jais kariauti..
Prieš šventes pasiėmiau papildomą įrenginį dukrai dovanų iš Tele2 salono, paėmiau dar keletą aksesuarų todėl mano sausio mėnesio sąskaita išaugo ganėtinai stipriai. Čia viskas buvo tvarkoje. Problema iškilo, sekantį mėnesį, kai atkeliavo kita sąskaita ir prie jos buvo pridėta SKOLA 80eur už praėjusį mėnesį. Pasirodo, kad mokant MAXIMA kasoje, kasininkė neįrašė mano mokėtojo kodo sistemoje, todėl tie pinigai nukeliavo pačiai MAXIMAI, o ne Tele2... Aš faktas, kad čekio nepasilikau.. Deja, bet bankinio išrašo Tele2 neužtenka.. reikalauja čekio. Deja, bet sumokėjus 80eur., aš papildomai jų mokėti tikrai neketinu, o Tele2 šią problemą spręsti taip pat atsisako. Labai gaila.. Esu skoloje nors tą skolą sukūrė jie patys.
Nenoras spręsti problemų , kai kaltė net ne iš kliento pusės

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rokas

Apie ekraną

Prasti ekranai po su tvarkymo, buvo apdraustas sutvarkė ir buvo uždėtas apsauginis stikliukas, stikliukas nesudužo o apsauginis stikliukas visas
sutrupėjo, pagrindinis ekranas sudužo

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Raimond

Silpna greitaveika :(

Nors žadėjo, kad greitis bus iki 32 Mbps, o realiai niekada ir nemačiau tokio greičio, kol buvo išbandymo laikotarpis, tai siekė kartais iki 25Mbps. Greičio foto prisegu žemiau.
Nelabai yra tu privalumų
Silpna greitaveika...

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aidas

Apsoliučiai neatitinka to ka reklamuoja.

Naudoju sesers modemuka su tele2 internetu. reklamuoja viena geriausių, greičiausių internetų, bet dėja realybė kalba visiškai priešingai. maximalus interneto greitis užmatytas 7-8 Mbps, bet dažniausiai siekia vos 3-4Mbps (čia kalbu apie download). Dauguma manau sutiks, kad šiais laikais tai yra gerokai baisiau nei tragiška. Apsoliučiai nerekomanduoju.
NĖRA
Interneto greitis TRAGIŠKAS.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Zenius

negerbia savo klientų

Apie tele2 telefonui paslaugą galiu pasakyti tik teigiamai, nebuvo jokių problemų, bet jau tas reklamose giriamas laisvas internetas - o, dieve... kažkodėl pradžioje būna viskas ok, bet atsiradus nesklandumams - "priklauso nuo namo konstrukcijos, plastikinių langų, modemo vietos, reikia pirkti anteną, perkraukite modemą...", tik kaip minėjau, pradžioje niekas netrukdo... Save gerbiantis paslaugos tiekėjas, pasirūpins, kad paslauga būtų kokybiška, kad mokestis už šlamštą nebūtų taikomas... Atsiradus modemo problemai, pasiūlė PIRKTI kitą, bet nesiūlė pakaitinio ir pratęsti sutartį dar 2 metams, kitu atveju būčiau pagalvojęs, bet dabar jau siūlau ir kitiems prieš tampant tele2 klientais (interneto), paskaitykit atsiliepimus... pakentėsiu metus ir paliksiu neatsigręždamas, su bloga nuomone apie šią kompaniją
privalumai būna tik testo laikotarpyje
labai nestabili sparta, nuo 3mbps iki 70mbps, net būna 0.4Mbps

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Faustas

Baisus, Tikrai niekam nerekomenduočiau,

visi greičiai kurie yra reklamuoti laikosi nebent vidurnaktį kai apkrovimo nėra didelio, pats internetas visiškai nestabilus, internete praėjus speed testą rodo 16ping , 30 download, 11 upload (čia jei gera diena) bet žaidžiant žaidimus ping`as kyla iki 500 o įjungus 6000bitrate live transliacija pradeda dropint kadrus, ir bandant vienu metu kažką žaisti tai mažiausias pingas 90, tikrai NEREKOMENDUOJU, bei jei perkat kokiam žmogui kuris nusimano bent kažkiek apie žaidimus, kompus, internetą, tai tik darot meškos paslaugą.
galima vežiotis su savimi, bet net tam nerekomenduočiau
viskas kas surašyta atsiliepime

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Darius

Namų internetas

Tragedija, o ne internetas, visiškai neatitinka to kas buvo reklamuojama. Sutarties nutraukimo mokestis net didesnis, nei visų likusių sutarties įmokų suma. Nepapulkit.

Gal kas jau kreipėsi į vartotojų teises? Įdomi teismų praktika.

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.06

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Lina

neprofesionali kompanija, konsultantė Ieva neturinti jokių bendravimo įgudžių.

Situacija tokia - ėmėm ant mamos routerį pasibandymui. Mama sena, man parašius generalinį įgaliojimą aš paskambinau į tele2 ir paklausiau ar galima sutartį sudaryti su įgaliojimu, man sako taip. Aš atvažiuoju į artimiausią saloną, man darbuotojai nesudaro sutarties, nes įgaliojimas jiems netinka.

Tada aš skambinu į tele 2, užvedu skundą dėl sugaišinto laiko, pinigų ir nervų, ir paprašau, kad bandomąjį routerį man pratęstų dar 2sav. Jie man sako, Jūsų skundą išnagrinės per 10 dienų ir pateiks ats.

reziume - niekas man 2 sav nepratęsia, skundo neišnagrinėja, aš vel skambinu į tele2. atsakymas dar po savaitės, iš viso 3sav laukimo - labai atsiprašome, mūsų darbuotoja suklydo jus informuodama. Jums jokių kompensacijų neskirsime, nes nebuvo padaryta moralinė žala.

Panelė Ieva tele2 konsultantė, ačiū už Jūsų išmoktus žodžius ir nemokėjimą spręsti konfliktiškų situacijų produktyviai. Jus prarandate ne tik vieną klientą, bet visus mano aplinkos žmones - tiesa, už jūsų ir tele2 neprofesionalumą jums priklauso neigiamas atsiliepimas internete.

Linkiu, kad jūsų firma bankrutuotų.

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.27

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Someone

2 savaitės be ryšio

Tele2 paliko manę 2 savaites be ryšio. Į bendrą telefoną buvo skambinta N kartų, atsakymas visada vienas - "su jumis susisieks 24 valandų bėgyje". Susisiekė 1 kartą. Vadybininkė įsiūliusi planą dingo. Skambučius ignoravo visas 1, 5 savaitės. Atvykus į saloną, aprašius situaciją, vadybininko komentaras - "ne skambinėti reikia o tiesiai į saloną važiuot". Bet į saloną buvo važiuota prieš tai, oj, ir ne kartą. Pirmąjį kartą iš salono išsiųsta namo su komentaru - "už valandos ryšis bus". Jo nebuvo nei už val, nei dviejų, nei paros. Paskutinį kartą apsilankius tele2 salone sulaukiau vieno patarimo - "mes jums padėti negalime, kreipkitės į vadybininkę kuri tvarko jūsų planą". Puiku, tačiau ji man nekelia telefono, ir žadėjusi perskambinti, nutarė nebesivarginti.

Galiausiai grįžau pas senąjį tiekėją. Supratau kad moku ne tik už ryšį bet ir už kokybišką laiku suteikiamą aptarnavimą kurio tele2, deja, labai net stokoja.
mažos kainos, kurio neveltui yra mažos
aptarnavimas, paslaugų tiekimas, žmogaus laiko gaišimas

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Henrikas
Laba diena, iš jūsų buvo išsimokėtinai nupirktas telefonas ir taip pat įsigytas draudimas apdraudžiantis nuo visų įvykių, tačiau atnešus telefoną, kad pakeistų galinės kameros stiklą buvo pareikalauta sumokėti už taisymą. Tai kodėl tuomet siūlote draudimą, jeigu už jį kas mėnesį mokant, draudimas nesuteikia nemokamo taisymo ir apie tai prieš apdraudžiant telefoną nebuvo informuota. Vadinasi mano pinigai sumokėti už draudimą buvo beprasmiškas išlaidos.

Henrikas parašė klausimą 2019.10.02

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
Raimonda
Sweiki esu jusu klijentas.spalio men buvo paimtas telefonas s9.baterija nelaiko per diena reik kraut 2kartus.nuvikus i tele 2salona.konsultantas pasake isitrink programas visas.tai likau be zado.kai emiau telefona.dar rekomendawo va s9baterejos laiko puikei.bet dbr pamaciau

Raimonda parašė klausimą 2019.05.16

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti