Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Venkite sios istaigos
Po fiksuotis 2-ieju metu sutarties pasirasymo uz 2men kazkodel kele kaina (paaiskinimas, nes visiems kele) sita pastebejau, nesutikau , nes pasirasiau fiksuota sutarti, tam kad ji butu fiksuota, bet jie nepaskambino ar mano atsakymo nelauke, o tiesiog aukstesne saskaita pateike. Pasakiau, kad daugiau nemokesiu, nei susitarem, kadangi viska issiaiskinom, direct debit pasidariau ir mokejau pastovia musu sutarta suma. Internetas po metu pradejo prasciau veikti, trukineti, neuzkrauti, galvoju pralauksiu sutarties laika ir tikrai atsisveikinsiu su sia imone, nes paklausus ar galima gauti toki interneta koks buvo sutarties pradzioje, pasake galima, daugiau mokekit, padidinsim galia. Priejom prie sutarties termino pabaigos, ju filiale atsisakiau paslaugos. Pasitikrinu paskutines saskaitas, ziuriu visos skirtingos, vel einu i bites salona, ten suzinau, kad jie vel nuo nauju metu kele kainas beveik 2€ ir man siunte emaila, kurio as nei maciau nei girdejau, tokiu budu visus menesius po pakelimo as jiems “neva” skolinga. Susimokejau paskutine saskaita su visom “skolom” ir nuosirdziai linkiu, kad zmones nesileistu taip kvailinami. Sunku patiket, tokia imones politika. Raginsiu zmones nesirinkti ju paslaugu, savo istorijos pagrindu, geriau moketi daugiau, bet normaliai imonei ✌️
Aptarnavimas, melavimas, sutarties kainu didinimas
5g internetas
nuo 1 ir tik iki 10Mbps greitis. 30 Mbps buna tik gatve. 5g internetas. Xiaomi 13T telefonas
Laikykites kuo tuoliau nuo šitų aferistų
Išdūrinėja, kaip tik išgali.
Kokybė tragiška, o kainos kosminės. Aptarnavimas tragiškas. Skaitykite sutartis, nes vieną sako, o visai kitą įrašo į sutartį. Ir žinoma ne kliento naudai. Namų internetas veikia tik viename kambaryje. Kituose kambariuose netraukia.
Kokybė tragiška, o kainos kosminės. Aptarnavimas tragiškas. Skaitykite sutartis, nes vieną sako, o visai kitą įrašo į sutartį. Ir žinoma ne kliento naudai. Namų internetas veikia tik viename kambaryje. Kituose kambariuose netraukia.
Tik trūkumai
Aferistai
Visiškas pasityčiojimas iš senjorų
Labai labai nuliūdino Bitės darbuotojų pasinaudojimas vyresniais žmonėmis, kurie nesupranta šiuolaikinių technologijų. Įkišti daikto kurio senjorui nereikia. Kiek kartų reikia pasakyti - Ne, nereikia, Bitės darbuotojui, kad suprastų, jog prekės ar paslaugos nereikia. Kaip šitaip galima naudotis senjorais, kurie nuo valandos smegenų pudrinimo palūžta. Šlykštu ir žema.
Bekit zmones nuo ju
Dave telefona xiomi 14t pro ir tv dovanu. Atvezus prekes kurjeris paskambino bitei patikros skambuti kazkoki ir pasake kad neduoti prekiu. Kita diena zmona nuejo i rankas gaudama 1700 euru sandorio verte 900 tai net nedave issimoketinai
Tragedija ne internetas 5G
5G Tik ant popieriaus pastoviai jo net nera. Pastoviai regustruoja gedima ir vis atsipraso ir prailgina termina. O gyventi tenka be inyerneto. Dar paskmbinus be mano zinios prijingia mokamu papildomu paslaugu kurou net atsaukti neimanoma nes niekas neranda paskambinus kas cia per paslaugos mokamos papildomos.
Aferistai!
Siandien keiciau interneto plana 24men.ir dar plius ikale go3 24men nieko nesakius,el paste atsidariau ziuriu go3 sutartis uz nutraukima sutarties kad paturejau 1val go3 dar sumokejau 2.80e sukos aferistai apeikit sita kontora geriau
Dabar jau dėl dviejų priežasčių galiu juos atvirai vadinti aferistais
Rašinėlis ilgas, bet seniai ant nieko taip nepykau, kaip ant „Bitė Lietuva“.
Jau metų pradžiuoje buvau sau prisiekęs vien iš principo kuo greičiau pabėgti iš „Bitė“, nes jie net du kartus vienašališkai pakėlė anksčiau mano turėto interneto plano kainą - pagal pasirašytą sutartį turėjau mokėti 10,50 Eur/mėn., tačiau maždaug po metų kainą pakėlė iki 11,95 Eur/mėn., o nuo šių metu vasario mokėjau jau po 13,87 Eur/mėn. Matot, sutartyje mažom raidelėm buvo užrašyttas punktas jiems tai leidžiantis. Žinoma, pasirašant sutartį, apie tai neužsiminė. Nesu girdėjęs, kad kažkuris kitas operatorius taip elgtųsi. Bet čia, pasirodo, dar ne blogiausia.
2024 m. rugsėjo 3 d. man paskambino „Bitė Lietuva“ darbuotoja Evelina K. ir pasakė, kad baigėsi mano turimo nešiojamo interneto plano nuolaidų laikotarpis, todėl reikėtų prasitęsti sutartį. Pasak jos, mano turimas planas yra vos 40 Mb/s greičio, o ji gali pasiūlyti net 300 Mb/s greičio 5G planą. Na, čia buvo pirmas melas, nes su turėtu 4G planu kai kada pavykdavo „išspausti“ iki 150 Mb/s greitį, bet nesiginčijau. Žinoma, pirmiausia pasiūlė didelę kainą, tačiau pasakius, kad už tiek pat geriau pereisiu į kitą tinklą, galiausiai pasiūlė 12,78 Eur/mėn. bei taip pat sutarėme dėl 5G modemo nuomos kainos. Pokalbio pabaigoje specialiai pasitikslinau, ar tikrai mano planas bus iki 300 Mb/s, tai patikino, kad taip, tik pridūrė, kad galioja sąžiningo naudojimosi taisyklės.
Kitą dieną kurjeris pristatė užsisakytą modemą, tad vakare galėjau išbandyti 5G internetą. Deja, greičio matuoklis rodė ne didesnį nei 100 Mb/s greitį. Nelikau patenkintas, tad prisijungiau prie „Bitės“ savitarnos ir vietoj žadėtų 300 Mb/s matau „5G/4G Namų internetas iki 100 Mb/s“. Atsidarau el. paštu gautą sutartį – ogi ten tas pats. Buvau šokiruotas dėl akivaidžios apgavystės - aš gi ne asilas, kad už lėtesnį planą sutikčiau mokėti daugiau. O pokalbiai gi įrašomi...
Tą patį vakarą į „Bitę“ prisiskambinti jau nepavyko, tad tiesiog trumpai aprašiau situaciją jų internetinėje formoje - pareikalavau perklausyti mano ir Evelinos K. pakalbį ir pajungti jos žadėtą planą, nes priešingu atveju nedelsiant nutrauksiu sutartį. Rugsėjo 5 d. ryte paskambinau į „Bitę“, tačiau atsiliepęs konsultantas Dominykas pasakė, kad jis dirba ne tame pačiame skyriuje, kaip kad mane apgavusi Evelina K., todėl jis gali nebent už papildomą 1 eurą/mėn. pajungti tą iki 300 Mb/s greičio planą. Pasakiau, kad man negaila euro, bet man svarbu taisybė. Žodžiu, atsisakiau ir per pietų pertrauką nuvykau į „Bitės“ saloną Klaipėdos „Akropolyje“. Konsultantei, kurios vardo nežinau, papasakojau apie situaciją, bet jai taip pat neatsirado jokio noro atstatyti teisybę ar kažkam “iš aukščiau“ pranešti, o tiesiog man pasiūlė tą patį planą tik jau brangiau, nei Dominykas - už 15 eur/mėn. Pasakiau, kad nedomina ir noriu nutraukti sutartį. Ji liko labai nustebusi, kad vos dėl dviejų eurų galėčiau taip padaryti. Dar keistas dalykas, kad nors grąžinau poro šimtų eurų vertės modemą, man neišdavė jokio tai patvirtinančio dokumento. Apie tai paklausus, ant popieriuko tiesiog ranka užrašė kažkokį paraiškos numerį.
Tos pat dienos vakare iš kito operatoriaus užsisakiau interneto planą, o štai rugsėjo 6 d., t.y. po pusantros paros el. paštu pagaliau sulaukiau trumpos žinutės iš „Bitė Lietuva“:
„Sveiki.
Dėkojame, kad suradote laiko su mumis susisiekti.
Atsiprašome, kad atsakymas užtruko. Šiuo metu sulaukiame daug užklausų.
Apgailestaujame dėl susidariusių nesklandumų. Matome, kad sutarties nutraukimą salone jau užregistravote.
Pagarbiai
Daiva
Klientų aptarnavimo skyrius“
Štai taip paprastai „Bitė Lietuva“ rūpi jų reputacija.
Tomas Žilinskas, Klaipėdos r.
Jau metų pradžiuoje buvau sau prisiekęs vien iš principo kuo greičiau pabėgti iš „Bitė“, nes jie net du kartus vienašališkai pakėlė anksčiau mano turėto interneto plano kainą - pagal pasirašytą sutartį turėjau mokėti 10,50 Eur/mėn., tačiau maždaug po metų kainą pakėlė iki 11,95 Eur/mėn., o nuo šių metu vasario mokėjau jau po 13,87 Eur/mėn. Matot, sutartyje mažom raidelėm buvo užrašyttas punktas jiems tai leidžiantis. Žinoma, pasirašant sutartį, apie tai neužsiminė. Nesu girdėjęs, kad kažkuris kitas operatorius taip elgtųsi. Bet čia, pasirodo, dar ne blogiausia.
2024 m. rugsėjo 3 d. man paskambino „Bitė Lietuva“ darbuotoja Evelina K. ir pasakė, kad baigėsi mano turimo nešiojamo interneto plano nuolaidų laikotarpis, todėl reikėtų prasitęsti sutartį. Pasak jos, mano turimas planas yra vos 40 Mb/s greičio, o ji gali pasiūlyti net 300 Mb/s greičio 5G planą. Na, čia buvo pirmas melas, nes su turėtu 4G planu kai kada pavykdavo „išspausti“ iki 150 Mb/s greitį, bet nesiginčijau. Žinoma, pirmiausia pasiūlė didelę kainą, tačiau pasakius, kad už tiek pat geriau pereisiu į kitą tinklą, galiausiai pasiūlė 12,78 Eur/mėn. bei taip pat sutarėme dėl 5G modemo nuomos kainos. Pokalbio pabaigoje specialiai pasitikslinau, ar tikrai mano planas bus iki 300 Mb/s, tai patikino, kad taip, tik pridūrė, kad galioja sąžiningo naudojimosi taisyklės.
Kitą dieną kurjeris pristatė užsisakytą modemą, tad vakare galėjau išbandyti 5G internetą. Deja, greičio matuoklis rodė ne didesnį nei 100 Mb/s greitį. Nelikau patenkintas, tad prisijungiau prie „Bitės“ savitarnos ir vietoj žadėtų 300 Mb/s matau „5G/4G Namų internetas iki 100 Mb/s“. Atsidarau el. paštu gautą sutartį – ogi ten tas pats. Buvau šokiruotas dėl akivaidžios apgavystės - aš gi ne asilas, kad už lėtesnį planą sutikčiau mokėti daugiau. O pokalbiai gi įrašomi...
Tą patį vakarą į „Bitę“ prisiskambinti jau nepavyko, tad tiesiog trumpai aprašiau situaciją jų internetinėje formoje - pareikalavau perklausyti mano ir Evelinos K. pakalbį ir pajungti jos žadėtą planą, nes priešingu atveju nedelsiant nutrauksiu sutartį. Rugsėjo 5 d. ryte paskambinau į „Bitę“, tačiau atsiliepęs konsultantas Dominykas pasakė, kad jis dirba ne tame pačiame skyriuje, kaip kad mane apgavusi Evelina K., todėl jis gali nebent už papildomą 1 eurą/mėn. pajungti tą iki 300 Mb/s greičio planą. Pasakiau, kad man negaila euro, bet man svarbu taisybė. Žodžiu, atsisakiau ir per pietų pertrauką nuvykau į „Bitės“ saloną Klaipėdos „Akropolyje“. Konsultantei, kurios vardo nežinau, papasakojau apie situaciją, bet jai taip pat neatsirado jokio noro atstatyti teisybę ar kažkam “iš aukščiau“ pranešti, o tiesiog man pasiūlė tą patį planą tik jau brangiau, nei Dominykas - už 15 eur/mėn. Pasakiau, kad nedomina ir noriu nutraukti sutartį. Ji liko labai nustebusi, kad vos dėl dviejų eurų galėčiau taip padaryti. Dar keistas dalykas, kad nors grąžinau poro šimtų eurų vertės modemą, man neišdavė jokio tai patvirtinančio dokumento. Apie tai paklausus, ant popieriuko tiesiog ranka užrašė kažkokį paraiškos numerį.
Tos pat dienos vakare iš kito operatoriaus užsisakiau interneto planą, o štai rugsėjo 6 d., t.y. po pusantros paros el. paštu pagaliau sulaukiau trumpos žinutės iš „Bitė Lietuva“:
„Sveiki.
Dėkojame, kad suradote laiko su mumis susisiekti.
Atsiprašome, kad atsakymas užtruko. Šiuo metu sulaukiame daug užklausų.
Apgailestaujame dėl susidariusių nesklandumų. Matome, kad sutarties nutraukimą salone jau užregistravote.
Pagarbiai
Daiva
Klientų aptarnavimo skyrius“
Štai taip paprastai „Bitė Lietuva“ rūpi jų reputacija.
Tomas Žilinskas, Klaipėdos r.
melavimas, gobšumas
Scameriai
Buvau blogai konsultuotas, pasake po ''tiek'' laiko galesi nutraukti plana ir moketi tik už telefona. pasirodo negali.
turi kortele kurios tau nereikia bet vistiek mokesi už ja
Skaitykite sutartis prieš pasirašant!!! Nepasitikėkite konsultantais!
Sako viena, o į sutartį įrašo visai ką kita ir žinoma ne kliento naudai. Išdūrė gražiai
Nera
Kad tik daugiau pinigu nulupti
Klausimai ir atsakymai
Sveiki noriu paklausti mokėjau nemaža suma iki šios dienos, nes tik dabar turiu sutarti rankose ten parašyta kad naudojausi televizija kurios man nereikia kas man gražins prarastus pinigus kuriuos mokėjau už ora skusiuos į prokuratūrą del aferizmo ir prarastu pinigu kuriu net neturėjau jums mokėti bet Kėdainiuose darbuotojos prirašė tai kas joms geriau atrodė
Edita parašė klausimą 2024.10.10
Netinkamas klausimas? Pranešk
kas cia per tinklas siaubas nei i viena skambuti neatsiliepia
Anatolijus parašė klausimą 2024.03.26
Netinkamas klausimas? Pranešk
lohai jibani o ne interneto pardavejai
Maybachelis parašė klausimą 2023.03.23
Netinkamas klausimas? Pranešk
Noriu labai padėkoti operatoriui Aivarui už suteiktą išsąmia informacija ir malonų bendravimą su pensininkų amžiaus žmogumi.
Akvilekap parašė klausimą 2020.08.15
Netinkamas klausimas? Pranešk