Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Košmaras
Kadangi kontaktų centro darbuotoja Ieva niekaip negalėjo padėti dėl siuntos atsiėmimo (nuo praėjusios savaitės pradžios klaidžioja neaiškiais maršrutais), paprašiau atsakingo darbuotojo kontaktų-nepatikėsite, tačiau tai GRIEŽTAI UŽSLAPTINTA!!!!! Paaiškinau, kad neprašau namų adreso ir jokios asmeninės info, tik DARBINIŲ kontaktų, kadangi kalbėsiu DARBINE tema!!!! Juk patys vieną iš vadovo veiklos sričių nurodo PROBLEMOS IDENTIFIKAVIMAS IR SPRENDIMAS????
Negaunu siuntos
Prieš 4 dienas atkeliavo mano siunta, apmokėjus pristatymą į namus. Kurjeris nusprendė, kad tiks ir atsiėmimas iš paštomato, savo nuožiūra parinko paštomatą ir paliko siuntas. Gavau SMS, kad važiuokite nurodytu adresu pasiimti siuntinio. Iš karto susisiekiau su aptarnavimo centru, išgirdau apgailestavimą ir pažadą, kad šiandien arba blogiausiu atveju rytoj siunta bus pristatyta nurodytu adresu. Negavau nei tą, nei kitą, nei dar kitą dieną. Vis gaunu SMS, kad mano siunta paštomate. Kiekvieną dieną skambinu į aptarnavimo centrą ir girdžiu tą patį, kad siunta iki vakaro bus pristatyta. Buvau užsakius savaitgalio šventei reikalingų daiktų, deja, jų negavau iki šiol????
Nemoka išsiųsti pranešimų į telefono numerį
Jau ne pirmą kartą prarandu siuntą nes negaunu sms žinutės kaip visi kiti. Gauto laiško į elektroninį paštą niekad nematau nes paštu beveik nesinaudoja ir e. Pašto algoritmas jų laiškus skaito kaip spam. Būtų malonu kad šitos problemos išsisprestų po pirmojo incidento bet dėja. Taip kad nepasitikiu šitaip kurjeriais visai.
Nesugeba atsiųsti SMS žinutės
Dėl siuntinių pristatymo
Klausimas? Kam reikia rašyti adresą, kur pristatyti siuntą? jeigu pristatomos siuntos kitame OMNIVA paštomate? , kur mums net nepatogu nueiti pasiimti? Toks pastebėjimas vyksta jau pastoviai... Parašiau klientų aptarnavimo skyriui savo prašymą ir pastabas, gavau atsakymą, kad stengsis ir taip nesikartos, bet po to laiško aš įtariu, kad specialiai kurjeris mano siuntas deda kitame OMNIVA paštomate.... Trūksta žodžių, kodėl taip žeminamas ir diskriminuojamas klientas? Paprastas būdas atsisakyti OMNIVA paslaugų... o gaila
Rekomenduoju
Siuntos pristatomos labai greitai, dažnai vakare išsiuntus, kitos dienos rytą siunta jau gavėjo paštomate. Per kelis metus dukart buvo pastrigusios siuntos, bet susisiekus operatyviai rastos ir pristatytos. Kurjeriai malonūs ir paslaugūs.
Greitas pristatymas
Siaubinga pristatymo kompanija, klientu visiskai nesirupinama
Buciau zinojus, kad taip dirba Omnivos pristatymas, gyvenime nebuciau per juos uzsakinejus. Pirmiausia kurjeris nerado pastomate voko, matyt gerai nepaziurejo. Paskui siunta-vokas atsirado, tik siunta jau pristatineja kelinta diena ir niekaip negali pristatyti. Susisiekti su vairuotoju neleidzia. As jau pirmadieni laukiau sio voko su man svarbiais dokumentais, siandien jau treciadienis ir vel matyt negausiu. Siaubinga kompanija, niekam nerekomenduoju, butu ivertinimas minusinis, tikrai tai ir ivertinciau. Dabar deja vienetas !!!
Omniva invalidai
Šiukšlių konteineris ta omniva apsoliutus invalidai, normaliai ne informuoja paskui pagal sekimo numeri pamatai kad siunta jau grąžinama nors vis dar mieste ir lietuvoje bet omniva teige kad jau nieko padaryti nebegali ir mat rankeles nupus ir nukris jei paliks pašte kaip kitos įmonės arba imes i paštomata, buna esi išvažiavęs ir kartais negali pasimt tu siuntų kada jie usimano jas atsiusti, nenakvoju prie jusu pastomatu deja ypac kai yra prekės iš usienio, nelauksiu viso mėnesio prie paštomato atsigules.. siunta aiškiai dar niekur nedingus ir nei atvažiuoti kur leidžia pasimti nei nieko.. jokio zmogiškumo ar lankstumo.. ne jau viskas amen.. visiški invalidiški degradai.. tipo prašykit pinigu grąžinimo.. gal patys jus su tais kinais ten norit pasiriet ? Ar pinigus grąžinti ir dar pridėti už sugaištą laika.. Gudruoliai... Nerekomenduoju susideti su šitais durniais. Net telefono kontaktuose neturi apart pašto.. apsoliuti kontora kaip jie vapse legalus.. kuo toliau tuo daugiau tokiu įmonių atrodo kurias valdo ir įkūrė maži vaikai.. jokio rimtumo.
Tuščia pastomato dėžutė
2022.07.29d gavau žinutę kad į paštomatą atvyko siunta, su durelių kodu kaip priklauso, atvykus atsiimti siuntos suvedus kodą ir apsimokėjus banko kortele atsidarė durelės, tačiau siuntos neradau0 ,tuščia dėžė, buvau šoke, praktiškai apsimokėjau už ‘’orą”. Kas galėjo išimti siuntą neapmokėjus, stebuklai. Čia tik darbuotojo kaltė, matomai kažur ne taip sudėliojo., žadėjo tirti …………Viskas įvyko Kaune,Varnių gatvėj prie Rimi paštomato.Lauksiu atsakymo, o jei nesulauksiu kreipsiuos į žurnalistus ir policiją.
Labai, labai, labai prastas atsiliepimas!
Svetainėje yra teigiama, kad siuntą yra pristatoma per 1D dar neteko niekada kažko sakyti, tad sugalvojome kad pasinaudosime Omniva paslaugomis. Siunta neateina jau savaitę, skambinu ir rašau atsakymas tas pats ,- Gali būt, kad kodas nusilupo. Vot va tak. Be siuntos, pinigai sumokėti ir paliktas visiškoje nežinioje. :) niekam nerekomenduočiau tokios patirties ir išviso susidėti su jais. Kita kartą ieškosiu geresniu alternatyvų
Mano atveju jų nėra.
Praranda siuntas, nepriesiema atsakomybes už savo darbuotojus ir palieka nežinomybėje, niekam nerekomenduočiau tokios patirties.
Ilgai keliauja siuntos
Kodėl nurodote jog, siuntimas šiuo metu trunka 1 darbo dieną ? Jei siuntos reikia laukti 5 dienas ?!!!! Siunta prabuvusi kažkur Kaune viename paštomate 2 dienas, o dar 3 dienas siuntų skirstyme !