Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Ne tas paštomatas
Siuntos nepristato į paštomatą kurį pasirinkau elektroninėje parduotuvėje. Jie tiesiog sugalvoja siuntą pristatyti visai kitur ir daug toliau.
Pikta
Gyvendama Lazdynuose,siuntą turiu atsiimti Pilaitėje ....Pasirodo ,siuntas gali kurjeriai palikti dešimties km.spinduliu
reiketu atimti licenzija
pasirenki pristatima i namus, moketi atsiimant dar grynais i ka iskaiciuoja 2 eurus i saskaita, o tie vistiek i pastomata ideda ,
nerasta
atsiimant gryynais moketi jie i pastomata deda
Nepatiko
Vienas siuntimas I menesi kainuoja 30 euro + pvm, už ka? Panaikinau sutarti ir isejau I kita imone, niekam nesiulyciau sita imone
Prekių pristatymas į namus
Jeigu aš sakausi siunta į namus tai ir norėčiau gauti o ne į pastomata ir dar neitin arti
Visada būdavo kaip ir gerai viskas
Perskambinau po 16 min ir niekas neatsiliepė
Nenoras dirbti
Nesugebu išaiškinti,kad pašto kodas pasikeitęs keli metai.Jiems reikia seno ir baigta.Tampo karštyje papildus kelios dienos.Be viso to kad turejo į namus atvežti tai nutrenkė į paštomatą.Nesinaudosiu daugiau tikrai.O prisiskambinti tai greičiau Nausėda atsilieps
Neatvežė siuntos
Taip ir neatvežė užsakytos siuntos. Susitarti su vairuotoju - misija neįmanoma...
Sulaužyti daiktai
Kaip kiti (Omniva, LPexpress) sugeba nesulaužyt siuntų, o ką gausi iš Venipak - visada sulūžę ar sudaužyta?
Dabar siunta labai vėluoja, gal jau ir pamesta kur, bet prisiskambint be šansų.
Dabar siunta labai vėluoja, gal jau ir pamesta kur, bet prisiskambint be šansų.
neįmanoma susisiekti
Užsisakiau siunta, kai atvažiavo bandžiau iš paštomato, bet neišeidavo, nes užstrigo durelės. VISAIP bandžiau susisiekti su Venipaku- skambinau nuo pacio ryto labai ilgai ir daug kartu - niekas neatsiliepė, rašiau daug laiškų po poros dienų pagaliau sutiko perdėti siuntą į kitą paštomatą. BET JIE IŠSIUNTĖ SIUNTĄ ATGAL 17d. nors galėjau atsiimti iki 19d. tikiuosi man grąžins siuntą. Labai nusivyliau
Prasčiausia įmanoma komunikacija su klientais
Gauni žinutę, jog siunta pristatyta bus tam tikru laiku. Kadangi siunta yra per didelė palikti paštomate, skubi namo vidury darbo dienos, kad ją priimti. Siunta taip ir nėra pristatoma, be visiškai jokios žinios. Paskambinus, klientų aptarnavimas pradžioje kabina makaronus, kad siunta bus pristatyta, tik vėluoja. Sėdi ir kukuoji, nežinodamas ar būti namuose, ar ne. Galų gale, paskambinęs antrą kartą gauni atsakymą, kad siunta bus pristatyta kitą dieną. APGAILĖTINA, kaip ši įmonė nevertina kitų žmonių laiko.
Klausimai ir atsakymai
Labai nemandagūs ir grubūs vairuotojai. Nerekomenduoju!!!
Erika parašė klausimą 2024.06.20
Netinkamas klausimas? Pranešk
Sveiki, turiu tokį klausimą. Mano pažįstama dirba Venipak siuntų pristatyme. Jai buvo suteiktas furgonas, kuris tai užsirakina, tai ne. Ir nutiko taip, kad iš furgono pavogė labai didelę pinigų sumą. Venipak iki metų galo liepė jai grąžinti šią sumą. Kontrakte rašoma, kad pats vairuotojas yra atsakingas už pinigus. Tačiau jei duotas furgonas, kuriam susigadinęs užrakinimas ar galima kažką išpešti? Nereikia papildomų pinigų iš jų, tačiau dėl tokio niuanso ar galima būtų negrąžinti tų pinigų? Nes suma tai neadekvati.
Jusaite parašė klausimą 2024.05.04
Netinkamas klausimas? Pranešk