Atsiliepimai

Atsiliepimai

Lina

Labai prasta įmonė, būkite atsargūs!!!

Su Lpexpress įmone dirbome du metus. įmonės darbuotojai yra labai nemandagūs, nesiskaito su klientais. Siunčiamos siuntos į Vokietiją visada vėluoja, paskambinus telefonu ir pasiteiravus apie siuntas, visada niekas nežino kur tos siuntos randasi, būna atsakymas, laukite greitu laiku klientas turėtu gauti. Kuomet siuntos yra suvedamos iki 13 val. jie įsipareigoja siuntas paimti tą pačią dieną, bet labai dažnai sulauki kurjerio skambučio, kad siuntų negali paimti nes sugedo jų automobilis, ar tiesiog šiandien paimti nebespėsime. Įmonė taiko nuolaidą jei yra išsiunčiama siuntų daugiau nei 51 vnt. Bet neapsigaukite, siuntos yra užskaitomos tik tuomet, kai kurjeris jas paima ir nuveža į skirstymo centrą. Mes išsiuntėme paskutinę, mėnesio dieną siuntas, ir kaip visada kurjeris nepaimė siuntų, jos buvo paimtos kito mėnesio 2 dieną.Ir jie mums šių siuntų neužskaitė, tad gavome susimokėti papildomai 508 eurus, kad neišsiuntėme 51 vnt siuntų. Jie apgaudinėja klientus, taiko nuolaidas, o po to nepaima siuntų ir pritaiko papildomus mokesčius susimokėti. Tad siuntos gaunasi jau be nuolaidos. Būkite atsargūs su šia įmone!!!!!!!!!!

Atsiliepimas parašytas: 2019.12.10

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Laura

Nerekomenduoju, tai pati neprofesionaliausia siuntų pristatymo tarnyba!

Labai gailiuosi, kad nusprendžiau pasinaudoti LP Express kurjerių paslaugomis. Negana to, kad LP Express tinklalapyje nurodyta informacija pateikta painiai, nėra nurodyta, kad kurjeriai nesurenka siuntų šeštadieniais, o tik darbo dienomis, taip pat, kokiu būdu reikia išsivieskti kurjerį, ir ar apskritai jį reikia kviesti. Ruošiant siuntą, ne kartą teko skambinti į klientų aptarnavimo centrą ir klausti, ką toliau daryti. Kadangi šeštadienį siuntų nesurenka, o pinigai jau buvo sumokėti, teko laukti pirmadienio, kad siuntą paimtų. Deja, ir pirmadienį kurjerio nesulaukiau. Jokio atsiprašymo ir jokio paaiškinimo, kodėl siuntos niekas neatvažiavo paimti. Klientų aptarnavimo specialistės pažadėjo paskambinti, tačiau, deja... Labai neprofesionalu ir nepatikima.

Atsiliepimas parašytas: 2019.12.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Daumantas

Tragedija!

Niekados nesinaudokite jų paslaugomis. Diena prieš gavau sms žinutę, kad siunta bus pristatyta artimiausia darbo dieną, tačiau kurjerio iki pietų taip ir nesulaukiau. Paskambinus į informacijos centrą, konsultantė pasakė, jog siunta nėra užregistruota pristatymui, todėl šiandien siuntos nepristatys. Paklausus, kodėl aš tada gavau sms žinutę, ji atsakė, jog tikriausiai įvyko klaida. Ir blogiausia tai, jog specialiai atsiprašiau iš darbo, kad priimčiau siuntą namuose. Tai ne kurjerių tarnyba, o tragedija. Kaip jie dar išvis egzistuoja, su tokia nepagarba klientams...

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.28

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Julijana

Sudaužyta siunta

Siuntą gavau visiškai sudaužytą. Kiaurai permirkus dėžė. Buvo įvyniota į apsauginės plėvelės sluoksnius. Susisiekus ir nusiuntus nuotraukas, parašė patikslinti siuntos numerį ir viskas tuo pasibaigė. Kieno atsakomybė pristatyti siuntas tame pačiame stovyje kaip jos buvo išsiunčiamos? Kas atsakys ir sumokės žalą?

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.19

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

GinTra

Niekam niekasa nerekomenduoju

Turėjau blogiausią patirtį Aleksoto paštomate. Turėjau išsiųsti siuntinį į Akademiją, 15 min ieškojau, bet nu niekaip nesuprantu, nerašo, kad Akademijoj būtų paštomatas. O internete rašo kad jis ten stovi ir yra! Skambinu pagalbos numeriu. Sako Akademijon neturim paštomato. Sakau svetainėje rašot, kad turit. Tada sako, uoj tikrai turi būti, tada dar paieškokit gal praleidot. Dar n laiko ieškau - nėra Akademijos pasirinkimo Aleksoto paštomate. Vėl skambinu mergelei.. Sako uoj, naujas paštomatas, tai dar į sistemą neįtraukėm visų adresų.. Užtrukau 45 min!!!!!!!! Daugiau nesinaudosiu ir niekam nerekomenduosiu

Atsiliepimas parašytas: 2019.11.12

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aistė

"Kalėjimas" siuntinukams

Pasimokiau, kad jokiu būdu negalima siųstis paštomatu skubių siuntinių. Jei paštomatas sugenda šeštadienio rytą, siuntinį atgausite geriausiu atveju pirmadienį. Nes jiems "savaitgalis" :) ir čia situacija Vilniuje, Senamiesty, ne kokiam užkampy.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Jovita

Nemalonumas

Šiandien gavau siuntą, kai paskambino pasakiau kurjeriui kur važiuoti, tai negana to, kad įvažiavo ne į tą kiemą, į kurį ėjau pasiimti siuntos, tai dar man papiekaištavo, kad šuo yra paleistas ir jis negali išlipti ir liepė kitą kartą prisirišti šunį, aš pasakiau jūs kitą kartą žiūrėkit kur važiuojat ne į tuos kiemus. Numetė man prekę nedavė nei pasirašyti nieko.
LP Express patys bjauriausi vežėjai kokie tik man pasitaikė. Labai nemalonus bendravimas, akiplėšiškumas.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Eglė

Abejingumas :(

DĖMESIO!!! Nesiųskite siuntinių per LP Express paštomatą!!!
Noriu pasidalinti savo šios dienos patyrimu. Nuvykau atsiimti siuntą į Gargždų LpExpress paštomatą ir pamačiau ekrane šviečiantį "Shut Down". Paskambinau nurodytu telefonu, kad pranešti apie neveikiantį paštomatą, o moteris kitame laido gale liepė palaukti 10 min., nes terminalas yra perkraunamas. Palaukiau 10 min., bet niekas nepasikeitė, skambinu vėl. Jau kita moteris pasakė, kad paštomatas neveikia, turėtų pusvalandžio bėgyje sutvarkyti. Na ką, laukiu toliau ir ...NIEKO, tad skambinu vėl. Atsiprašiau, kad juos trukdau, bei pasiteisinau , kad paštomate ypatingas siuntinys, EKSTRINIAI VAISTAI NUO VĖŽIO. Juos turiu perduoti žmogui iš Latvijos, kuris už pusvalandžio vaistus gabens į Kaliningradą. Tai labai labai skubus siuntinys, todėl reikia skubos tvarka atidaryti paštomato duris. Moteris kitame ragelio gale liepė kantriai laukti, nes meistras jau pakeliui iš Klaipėdos į Gargždus. REZULTATAS..., pralaukiau pusvalandį ir NIEKO...Vėl skambinu, už gero pusvalandžio. Meistras bus už valandos, tokį atsakymą gavau...Oho, atrodo nuo Klp iki Garždų tik 15 km...?! Na gerai, kantrybė jau senka, bet kilnus tikslas padėti žmogui stipresnis už senkančią kantrybę. Po 3 valandų jau liūdna, nes meistro vis dar nėra:((( Skambutis į centrą ir VĖL NIEKO!!! Prašau mane sujungti su vadovu, tačiau LpExpress'o darbuotoja man atsako, kad NĖRA REIKALO!!! Tokios jų TAISYKLĖS:(((Jau laukiame dviese, aš ir žmogus iš Latvijos. Dar pusvalandis..., tada skambutis į centrą..., prašau meistro telefono numerio, kad pati galėčiau paskambinti jam, bet...TAISYKLĖS NELEIDŽIA jo gauti...Dar valanda..., vėl skambutis į centrą..., o balsas kitame gale praneša, kad meistras jau visai šalia...:(((Po valandos ragelio man niekas nekelia...
Ir taip prabėgo 6-ios valandos...
IŠVADA:
TAISYKLĖS LPExpress'e aukščiau už žmogiškumą!!!
MELAGIŲ KOMPANIJA!!! "Meistras jau kelyje iš Klaipėdos", šią frazę girdėjau 10 kartų, vietoje atsiprašymo ir patikslinimo kada bus meistras vietoje.
Šiais laikai visi turime mobilų telefoną ir ne po vieną, bet prieš 30 metų, kai reikėjo sustoti Baltijos kelyje, komunikacija tarp žmonių buvo efektyvesnė, o ir žmogiškumas ne paskutinėje vietoje...LIŪDNA...
Ryt vežu vaistus į Kaliningradą pati, nes žmogus iš Latvijos išvyko pakraupęs, negalėjo daugiau laukti :(

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Inga

Daiktas geras

Moku už atvežimą į namus bet niekada neatveža, kad ir mažas daiktas kuris telpa į pašto dėžutę nesugeba įdėti! Pastoviai turiu toliausiai eiti pasiimti savo sintos! Susiimkit ir dirbkit savo darbą, kiek galima!!

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rugilė

NEPATIKIMA ĮMONĖ

Apsipirkinėjau ASOS internetinėje parduotuvėje, mokėjau už pristatymą kurjeriu į namus. Mano užsakymą išskirstė į dvi dėžes (kartais taip būna), viską turėjo pristatyti iki 27d., vieną dėžę pristatė į namus 25 d., dėl kitos jokios informacijos negavau. Kreipiausi į ASOS, kai 27d. nesulaukiau nei savo siuntos, nei informacijos kada ji bus pristatyta. 29 d. gavau žinutę, kad mano siunta už kurią mokėjau, jog pristatytų man tiesiai į namus buvo palikta kažkokiam paštomate Naugarduko g., kuris nuo mano namų yra nutolęs bent 6 km. (t.y. labai nepalankioje man vietoje). Aš apie tai, jog siuntą paliks paštomate jokios info nesulaukiau, tokiems veiksmams sutikimo nedaviau. Tai jeigu yra mokami pinigai, kad pristatytų tiesiai į namus, kodėl be mano sutikimo mano siunta yra įkišama į kažkokį paštomatą miesto pašonėje?
Bandžiau susisiekt su įmone el.paštu, nieks į mano laiškus neatrašo, nors parašyta, jog atsako per 3 dienas. Teko skambinti. Pasiskambinus sako, kad ale 'siuntėjas užsakė į paštomatą įdėti'. Tai kaip jis pusę siuntos į namus siunčia, o kitą į paštomatą? Taip nebūna. Pareikalavau, kad atsiųstų man kokį nors įrodymą, jog tikrai siuntėjas prašė į paštomatą įdėti, sako 'neturim tokių dokumentų'. Tai taip išeina, jog patys susigalvojo, kad įkiš į paštomatą ir rami galva, dirbt nereikės. Žodžiu, nepatariu naudotis šios įmonės paslaugomis.
Jokių, nes nesugeba atvežt net į namus, kai už tokią paslaugą yra mokama
Smarkiai vėluoja; Nepristato į namus, kai už tokią paslaugą buvo sumokėti pinigai; Meluoja; Neatrašo į el. laiškus; Nemaloniai bendrauja telefonu.

Atsiliepimas parašytas: 2019.07.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Agnė
Sveiki.man rodo internete kad mano siuntinis vietoj.bet man neatsiuncia sms zinutes su atrakynimo zinute ka daryt?

Agnė parašė klausimą 2018.11.08

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
rokas
Paskambinkit info telefonu jis nurodytas ant pastomato.

rokas atsakė į klausimą 2018.11.17

Netinkamas atsakymas? Pranešk

Jurgita
Sveiki, užsisakiau siuntą ir kai ji atėjo gavau žinutę ir LP Express. Nuvykus atsiimti, suspaudžiau kodą ir jis netiko. Kaip man atsiimti savo prekę?

Jurgita parašė klausimą 2018.09.20

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti