Atsiliepimai

LP Express

www.lpexpress.lt

Atsiliepimai

Aistė

"Kalėjimas" siuntinukams

Pasimokiau, kad jokiu būdu negalima siųstis paštomatu skubių siuntinių. Jei paštomatas sugenda šeštadienio rytą, siuntinį atgausite geriausiu atveju pirmadienį. Nes jiems "savaitgalis" :) ir čia situacija Vilniuje, Senamiesty, ne kokiam užkampy.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Jovita

Nemalonumas

Šiandien gavau siuntą, kai paskambino pasakiau kurjeriui kur važiuoti, tai negana to, kad įvažiavo ne į tą kiemą, į kurį ėjau pasiimti siuntos, tai dar man papiekaištavo, kad šuo yra paleistas ir jis negali išlipti ir liepė kitą kartą prisirišti šunį, aš pasakiau jūs kitą kartą žiūrėkit kur važiuojat ne į tuos kiemus. Numetė man prekę nedavė nei pasirašyti nieko.
LP Express patys bjauriausi vežėjai kokie tik man pasitaikė. Labai nemalonus bendravimas, akiplėšiškumas.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Eglė

Abejingumas :(

DĖMESIO!!! Nesiųskite siuntinių per LP Express paštomatą!!!
Noriu pasidalinti savo šios dienos patyrimu. Nuvykau atsiimti siuntą į Gargždų LpExpress paštomatą ir pamačiau ekrane šviečiantį "Shut Down". Paskambinau nurodytu telefonu, kad pranešti apie neveikiantį paštomatą, o moteris kitame laido gale liepė palaukti 10 min., nes terminalas yra perkraunamas. Palaukiau 10 min., bet niekas nepasikeitė, skambinu vėl. Jau kita moteris pasakė, kad paštomatas neveikia, turėtų pusvalandžio bėgyje sutvarkyti. Na ką, laukiu toliau ir ...NIEKO, tad skambinu vėl. Atsiprašiau, kad juos trukdau, bei pasiteisinau , kad paštomate ypatingas siuntinys, EKSTRINIAI VAISTAI NUO VĖŽIO. Juos turiu perduoti žmogui iš Latvijos, kuris už pusvalandžio vaistus gabens į Kaliningradą. Tai labai labai skubus siuntinys, todėl reikia skubos tvarka atidaryti paštomato duris. Moteris kitame ragelio gale liepė kantriai laukti, nes meistras jau pakeliui iš Klaipėdos į Gargždus. REZULTATAS..., pralaukiau pusvalandį ir NIEKO...Vėl skambinu, už gero pusvalandžio. Meistras bus už valandos, tokį atsakymą gavau...Oho, atrodo nuo Klp iki Garždų tik 15 km...?! Na gerai, kantrybė jau senka, bet kilnus tikslas padėti žmogui stipresnis už senkančią kantrybę. Po 3 valandų jau liūdna, nes meistro vis dar nėra:((( Skambutis į centrą ir VĖL NIEKO!!! Prašau mane sujungti su vadovu, tačiau LpExpress'o darbuotoja man atsako, kad NĖRA REIKALO!!! Tokios jų TAISYKLĖS:(((Jau laukiame dviese, aš ir žmogus iš Latvijos. Dar pusvalandis..., tada skambutis į centrą..., prašau meistro telefono numerio, kad pati galėčiau paskambinti jam, bet...TAISYKLĖS NELEIDŽIA jo gauti...Dar valanda..., vėl skambutis į centrą..., o balsas kitame gale praneša, kad meistras jau visai šalia...:(((Po valandos ragelio man niekas nekelia...
Ir taip prabėgo 6-ios valandos...
IŠVADA:
TAISYKLĖS LPExpress'e aukščiau už žmogiškumą!!!
MELAGIŲ KOMPANIJA!!! "Meistras jau kelyje iš Klaipėdos", šią frazę girdėjau 10 kartų, vietoje atsiprašymo ir patikslinimo kada bus meistras vietoje.
Šiais laikai visi turime mobilų telefoną ir ne po vieną, bet prieš 30 metų, kai reikėjo sustoti Baltijos kelyje, komunikacija tarp žmonių buvo efektyvesnė, o ir žmogiškumas ne paskutinėje vietoje...LIŪDNA...
Ryt vežu vaistus į Kaliningradą pati, nes žmogus iš Latvijos išvyko pakraupęs, negalėjo daugiau laukti :(

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Inga

Daiktas geras

Moku už atvežimą į namus bet niekada neatveža, kad ir mažas daiktas kuris telpa į pašto dėžutę nesugeba įdėti! Pastoviai turiu toliausiai eiti pasiimti savo sintos! Susiimkit ir dirbkit savo darbą, kiek galima!!

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rugilė

NEPATIKIMA ĮMONĖ

Apsipirkinėjau ASOS internetinėje parduotuvėje, mokėjau už pristatymą kurjeriu į namus. Mano užsakymą išskirstė į dvi dėžes (kartais taip būna), viską turėjo pristatyti iki 27d., vieną dėžę pristatė į namus 25 d., dėl kitos jokios informacijos negavau. Kreipiausi į ASOS, kai 27d. nesulaukiau nei savo siuntos, nei informacijos kada ji bus pristatyta. 29 d. gavau žinutę, kad mano siunta už kurią mokėjau, jog pristatytų man tiesiai į namus buvo palikta kažkokiam paštomate Naugarduko g., kuris nuo mano namų yra nutolęs bent 6 km. (t.y. labai nepalankioje man vietoje). Aš apie tai, jog siuntą paliks paštomate jokios info nesulaukiau, tokiems veiksmams sutikimo nedaviau. Tai jeigu yra mokami pinigai, kad pristatytų tiesiai į namus, kodėl be mano sutikimo mano siunta yra įkišama į kažkokį paštomatą miesto pašonėje?
Bandžiau susisiekt su įmone el.paštu, nieks į mano laiškus neatrašo, nors parašyta, jog atsako per 3 dienas. Teko skambinti. Pasiskambinus sako, kad ale 'siuntėjas užsakė į paštomatą įdėti'. Tai kaip jis pusę siuntos į namus siunčia, o kitą į paštomatą? Taip nebūna. Pareikalavau, kad atsiųstų man kokį nors įrodymą, jog tikrai siuntėjas prašė į paštomatą įdėti, sako 'neturim tokių dokumentų'. Tai taip išeina, jog patys susigalvojo, kad įkiš į paštomatą ir rami galva, dirbt nereikės. Žodžiu, nepatariu naudotis šios įmonės paslaugomis.
Jokių, nes nesugeba atvežt net į namus, kai už tokią paslaugą yra mokama
Smarkiai vėluoja; Nepristato į namus, kai už tokią paslaugą buvo sumokėti pinigai; Meluoja; Neatrašo į el. laiškus; Nemaloniai bendrauja telefonu.

Atsiliepimas parašytas: 2019.07.01

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Arunas

Turbūt paskutinį kartą naudojuosi šiomis paslaugomis

Siuntinys buvo pristatytas visai į kitą miestą kuris 3val kelio nuo manojo. O pasgražinimas ir persiuntimas į manąjį užtruktų per ilgai. Nebūčiau spėjus gauti suknelės iki šventės. Turėjome ieškoti žmogaus, kuris galėtų paimti ir persiųsti siuntinį.
Trūkumas atidumo

Atsiliepimas parašytas: 2019.06.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dauge

Del daiktų kokybės priekaištų nėra

Naudojuosi dažnai kurjerių paslaugomis, visuomet buvau patenkinta. Bet šį kart esu pasibaisėjusi kurjerio kultūra ir leksika. Visiška nepagarba klientui!

Atsiliepimas parašytas: 2019.06.12

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dainius

visi Jūsų kaprizai už Jūsų pinigus

Sveiki. Keletą kartų naudojausi kurjerių paslaugomis ir visuomet buvau patenkintas jų kokybe. Buvau. Iki šiandienos. Kurjeris pristatė siuntą 2019.05.23, nors buvo planuota 29 d. Šaunu, labai operatyvu. Deja džiaugsmas tuo ir baigėsi. Kadangi pristatymo data neatitiko, ir kurjeriui pareiškus, kad užsakymo Nr., nurodytas sms žinutėje, neatitinka Nr. ant siuntos , tad logiška, kad pareiškiau norą pamatyti siuntos turinį. Mokėtina suma 108 eurai, o netikslumai kėlė įtarimų, kad galiu įsigyti plytą kartoninėje dėžėje. Čia kurjeris pasiuto, rusų kalba pasiuntė mane nax... ir pasiūlė eiti apsipirkti į Maximą. Džiugu, kad mūsų jaunoji karta išsilavinusi, geba bendrauti keliomis kalbomis, tačiau man, solidžiam 55 m amžiaus diedui, kurio žinios apsiriboja dviem aukštaisiais ir keturiomis užsienio kalbomis, siūloma judėjimo kryptis (nax...) nežinoma. Gatvėje tokį pasiūlymą (iš savo patirties) sektų fizinis kontaktas, kurio pasekmes vertintų medikai ir teisėsaugos pareigūnai, tačiau šiuo atveju aš buvau šoke. Man į vaikus tinkantis asmuo, remdamasis savo moralinėmis vertybėmis, ir, gal būt, pareigybinėmis funkcijomis (tiksliai negaliu teigti, nes neteko dirbti šio darbo), drąsiai nurodo ką man daryti ir kokia kryptimi judėti. Kurjeriui pasakiau, kad nemandagu taip kalbėti ir paprašiau prisistatyti, pateikti darbuotojo pažymėjimą ar asmens dokumentą. Jis atsisakė ir pareiškė " moki pinigus arba aš išsivežu siuntą" . Kadangi užsakytos prekės man reikalingos, pinigus sumokėjau (vėliau, patikrinus siuntą, prekių kiekis ir kokybė atitiko užsakytas). Gaila, kad nepadariau pokalbio įrašo. Pasvajokime: kaip palengvėtų ir pašviesėtų mūsų gyvenimas jei perkant įvairias paslaugas ir prekes, jų tiekėjai papildomai ir netgi nemokamai mums suteiktų informaciją (negatyvią ir nebūtinai objektyvią) apie mūsų išvaizdą, gyvenimo būdą ir palinkėtų triaukštėmis tarptautinėmis frazėmis suprasti mūsų laimę, kurią patiriame mokėdami jiems savo pinigus. Manau, kad šioje įmonėje dirba daug puikių žmonių, nors aš jų asmeniškai nepažystu. Tačiau po šio įvykio nesinaudosiu jūsų teikiamomis paslaugomis ir kitiems nerekomenduosiu. ŽMONĖS!!! Jeigu jūs nežinote kaip gyventi, turite problemų, ar neturite jų, pasinaudokite LP Express paslaugomis ir jūsų gyvenimas nušvis naujomis spalvomis bei galimybėmis! Gerbiamieji LP Express išvada peršasi pati savaime : eikite ten, kur mane pasiuntė ir pirkite ten, kur man pasiūlė.
Pagarbiai

Atsiliepimas parašytas: 2019.05.23

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Asta

Super

Sveiki. Turite nuostabų kurjerį Vitalijų Blekaitį. Malonus, su šypsena. Tyliai pabeldžia į duris, nes žino, kad namie mažas vaikas. Pagarba jam!!

Atsiliepimas parašytas: 2019.03.28

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

rasulka

Siuntos taip ir nepristatė

Laukiau siuntos... Visą dieną buvau namuose, bet vakare gavau žinutę, kad nepavyko pristatyti siuntos. Kadangi išvykau į komandiruotę, susisiekiau tik po savaitės. Kurjeris pasakė, kad nieko nežino, o paštas pasakė, kad siunta jau grązinama atgal, nors siuntis pristatymui (nurodyta pranešime) skirta net 15 dienų!

Atsiliepimas parašytas: 2019.02.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Agnė
Sveiki.man rodo internete kad mano siuntinis vietoj.bet man neatsiuncia sms zinutes su atrakynimo zinute ka daryt?

Agnė parašė klausimą 2018.11.08

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti
rokas
Paskambinkit info telefonu jis nurodytas ant pastomato.

rokas atsakė į klausimą 2018.11.17

Netinkamas atsakymas? Pranešk

Jurgita
Sveiki, užsisakiau siuntą ir kai ji atėjo gavau žinutę ir LP Express. Nuvykus atsiimti, suspaudžiau kodą ir jis netiko. Kaip man atsiimti savo prekę?

Jurgita parašė klausimą 2018.09.20

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti