Atsiliepimai

Camelia

www.camelia.lt

Atsiliepimai

Inutė K

Dėkui už nuoširdumą ir kompetenciją

Artėjančių Šv. Velykų proga mano mamos vardu noriu nuoširdžiai padėkoti Šančių poliklinikos Camelia vaistinės vaistininkems Aušrai ir Vidai. Čia visada maloniai ir nuoširdžiai aptarnaujama. Ypač mama dėkinga p. Vidai, kuri visada demesinga, pataria, suranda pačius geriausius sprendimus tiek kainos, tiek gydymo klausimais. Mama čia visada eina ir grįžta patenkinta, gavusi tiek naudingų patarimų dėl sveikatos. Kuo geriausios sekmes ir stiprybės vaistininkems šiuo nelengvu laiku. Dėkui!

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.10

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Jolita

Neprofesionalu!

Šiandien užėjusi į Camelia vaistinę Juozapavičiaus pr.72 (Kauno poliklinikos Šančių padalinyje) likau labai nusivylusi. Aptarnavo Vida B.(pagal žymą čekyje). Pirkau komp.vaistus. Neinformavo apie esančius jų analogus ir jų priemokų skirtumus, iš kart išmušė kasoje vieną preparatą. Po to, pasiteiravus ar deklaruojama 50% nuolaidą papildams, perkant komp.vaistus, galios išrašytam receptiniam K preparatui, pasakė, kad - ne, nes tai esą vaistas. Ir pasiūlė pirkti jos žodžiais "tokį patį" nereceptinį K papildą, stovintį lentynoje, kuriam galios 50% nuolaida. Paklausiau, ar tikrai atitinka mg kiekis dozėje ir dozių skaičius, užtikrino, kad taip. Be to paragino pirkti net keturias pakuotes. Kadangi man buvo išrašytos 2 pakuotės po N 30, siūlomų papildų nusipirkau irgi 2 pakuotes po N30. Prisipažįstu, kad atidžiau apžiūrėjau dėžutes tik prie išėjimo iš vaistinės, nes pasiklioviau vaistininkės žodžiais. Buvau nemaloniai nustebusi, paaiškėjus, kad nusipirktuose papilduose K yra 400mg, tuo tarpu, kuomet gydytojo išrašytų 750mg. Apsisukusi vėl kreipiausi su klausimu į Vidą B. Ši tik atsakė, kad pinigų grąžinti negali. Teko papildomai pirkti išrašytus receptinius K preparatus. Vaistininkė dar "paguodė": taigi vis tiek sunaudosite ir tuos. Nusivyliau kompetencija ir visai be reikalo dar išleidau 6.51eur., taigi nesutaupiau dėl nuolaidos, o permokėjau.

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.20

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

savas

Dirba aplaidziai!

Internetu užsisakiu prekių, po 5 dienų net kad negavau bet sugebėjo parašyti žinutę, kad negausiu prekių- ABSURDAS!!!! Po 5 dienų laukimo nei atsiprašau nei viso gero.... KAM PARDAVINĖJAT INTERNETU JEI NESIUNČIATE???? BARDAKAS CAMELIJOJ -NIEKO GERO -TOKIE IŠ VISO GALĖTŲ UŽSIDARYTI!!!!!

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.10

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aleksandras

Labai malonus aptarnavimas

Teko apsilankyti grybo gatvėje esančioje Camelia vaistinėje, kuriuoje vaistininkė Živilė K. labai maloniai mane aptarnavo, pakonsultavo ir įsigilinimo į mano nusiskundimus dėl sveikatos. Ačiū!
Maloniai aptarnaujantis personalas

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Agata

Nepagarbus ir žeminantis klientą aptarnavimas Parko g. Camelia vaistinėje

Užsakiau vaistus internetu ir kai prie užsakymų istorijos rodė "Paruoštas atsiimti vaistinėje" šiandien (2019-09-03) apie 18:30 atėjau atsiimti prekių Parko 34, Vilniuje. Vaistininkei paaiškinau kad užsakinėjau internetu, nurodžiau kad būsena rodo kad užsakymas paruoštas atsiimti. Vaistininkė Ligija G. net nepasigilinus į situaciją ir net nepasiteiravusi užsakymo numerio pasakė "Eikit namo, užsakymas neparuoštas, nemokat skaityt užsakymo būsenos" ir atsisakė aptarnauti.Teko ilgai jos prašyti ir maldauti kad į sistemą suvestų užsakymo numerį ir patikrintų. Suvedusi užsakymo numerį pasiemė iš sandėlio paruoštą siuntinį ir atidavė. Pasirodo siuntinys visgi paruoštas buvo ir skaityti aš moku. Net neatsiprašė kad netiesiogine ta žodžio prasme pasiuntė po velnių ir net nenorėjo kodo tikrinti. Paskiau kad "Na va, o jūs siuntėte mus namo" ši pareiškė "JAUNA ESI, DAR KARTĄ PASIVAIKŠČIOSI". Atsiprašau, kas taip aptarnauja? Priešpensijinio amžiaus moteris laiko visus už save jaunesnius vaikais ir kadangi jai šiandien nėra nuotaikos ir sunku pirštus pamiklint į sistemą užsakymo numerį suvesti, sprendžia kada kam galima eiti atsiimti pirkinio? Ar jai suteiktos tokios privilegijos, ir apskritai ar toks žeminantis požiūris į klientą jūsų bendrovėje priimtinas? Gėda. Tikiuosi už tai skiriamos drausminės nuobaudos.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Domantė

Labai malonus ir kokybiškas aptarnavimas

Labai malonu nueiti į Camelia vaistinę Nordikoje, vaisitinkės visada maloniai aptarnauja ir pataria :) ačiū

Atsiliepimas parašytas: 2019.04.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

violeta

NE NE NE!!!!

Šiandien užėjau į Camelia vaistinę sužinoti kainą vieno vaisto (esančią Anrakalnio poliklinikoje), situacija tokia, viena pardavėja aptarnauja žmogų žvengdama iš kitų kasininkių , o kitos dvi stovi bendrauja ir juokiasi ( kasos uždarytos)...
Kadangi mes skubėjom, nutariau prieiti prie plepančių pardavėjų ir pasiteirauti kainos ...
Atsakymas mane parolizavo , " tai sakikyt ko jums ten reikia!!!" atsakė man chamiškai su pakeltu tonu kasininkė, kai pasakiau ar galima būtų mandagiau kalbėt su pirkejais ... pasimėtė ... ir sako "o ką aš jums tokio atsakiau " ...
Nesinori po tokio bendravimo aplamai kažką klausti ar pirkti, be to kainą pasakė tik primilinariai ... net akių nepakėlė...
Kam tokios vaistininkės ???? Kuriom tik pletkavot darbe reikia....

Atsiliepimas parašytas: 2018.10.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

renke

Daugiau niekada!

Siaubas!!! Buvom užėję šiandien Camelia vaistinėje Kaune, Šančių poliklinikoje. Sūnui (4 m) antibiotikų pasiimti. Užėjo ir senučiukė vargšelė labai išvargusi nuo gyvenimo, galvelėje gal ir ne viskas gerai. Bet visgi senas ir pažeidžiamas žmogus. Vaistininkės paklausė, ar jau atvežė? Kaip supratau, nebe pirmas kartas užeina. Vaistininkė taip šlykščiai ir ižuliai, pakeltu tonu pradėjo senute bombarduoti : " ką atvežė? Nieko neatvežė! Jus susipainiojus laike! Nebeeikit daugiau čia! Ir t. t.
Tada atėjo mūsų eilė. Mano sūnus smalsus, todėl laukiant eilėje ėmė dėžutes ir buteliukus nuo lentynų, rodė man ir gražiai dėjo į vietą. Bet "pedantei" vaistininkei tai nepatiko- tuo pačiu šlykščiu, žeminančiu ir pakeltu tonu "Tu čia man neimk visko iš eilės, mes čia turim tvarką!'. Vaikas, kaip ir visi, smalsūs, vaistinėje savitarna- visko daug. Kaip gerai išauklėtas žmogutis jis gražiai dėjo viską į vietas. Kame problema?
Aš pirmą jos komentarą iš mandagumo vyresniam žmogui, tik palydėjau šypsena ir laukiau toliau. Vaikas išsigando, pasislėpė už nugaros. Netrukus vėl pradėjo domėtis daiktais ant lentynų. Dabar jau mano eilė. Vietoj to, kad mane aptarnautų, vaistininkė vėl tuo pačiu šlykščiu ir pakeltu tonu pradėjo šaukti ant mano sūnaus, kodėl jis ima kosmetiką- " kodėl tu imi?! Čia meginiai- DAMOMS, o ne tau!!! Žinok jei toliau taip darysi, turėsiu iškviesti apsaugą!!!" ir nubėgo prie kosmetikos skyriaus, palikusi mane prie kasos.
Man to jau buvo per daug. Pasakiau, kad tokiu tonu su mano vaiku neturi teisės kalbėti, pasiūliau grįžti į savo darbo vietą ir išsikviesti apsaugą. Išėjome. Kitoje vaistinėje vaistus pirkome ramiai, be dramų.
Tai kyla daugybė klausimų- ar testerių (atidaryti, be dangteliu skaistalai ir seseliai dulka) negalima liesti? Ar liesti galima tik " damoms"? Ar savitarnoje padėtų daiktų negalima imti ir pažiūrėjus padėti į vietą? Ar to negalima daryti tik vaikams? Net jei labai atsargiai ir gražiai padeda į vietą? Ir galų gale, ar vaistininkė turi teisę šaukti and pirkėjų- senutes ir mano sūnaus? Manau atsakymai aiškūs. 
CAMELIA- DAUGIAU NIEKADA!!!

Atsiliepimas parašytas: 2018.10.22

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Andrius

Profesionali vaistininkė Irma N.

Norėčiau padėkoti vaistinkei Irmai N kuri dirba I. Šeiniaus g. 12, Širvintos camelia vaistinėje už ne tik profesionalią konsultaciją, bet labai labai malonų aptarnavimą.

Atsiliepimas parašytas: 2018.01.30

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Miroslavas

Chamiskas aptarnavimas

2017-11-13 užėjau į camelia vaistinę Algirdo g ( ant sankryžos) pabendravus su chame " pardavėja" kuriai matyt šiandien PMS išvis dingo noras kažką pirkti. Gyvenime į tą vaistinę neeisiu.
Chame dirba

Atsiliepimas parašytas: 2017.11.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Žydra
Sveiki, ką ir nuo kada "Camelijos" vaistinėse nustatė dezinfekcinio skysčio pardavimo kiekius? Šiandien Panevėžyje, Dariaus ir Girėno vaistinėje paprašiau 4 buteliukų, tai būtų 400 ml, juk ne litro prašiau. Mūsų šiuo metu gyvenančių 5 asmenys, močiutė 86 metu, 3 vaikai ir aš esanti didžiausios rizikos grupėje, onkologinis ligonis ir deabetas. Prašau man atsakyti, kaip man su vienu buteliukų, net antro neisprasiau, apsaugoti šeimos narius, ar man su vaikais eiti į vaistinė, ar kasdien man minti jos slenkstį ir taip rizikuoti visų šeimos narių sveikata. Kažkoks absurdas, vieni rėkia labiausiai pažeidžiami sedekit namuose, o vaistininkai skatina pas juos lankytis kasdien. Lauksiu komentarų. Ačiū.

Žydra parašė klausimą 2020.03.31

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti