Camelia atsiliepimai / skundai - Atsiliepimai.lt

Atsiliepimai

Camelia

www.camelia.lt

Atsiliepimai

artemisia

Pasibaisėtina vadyba

Užsisakiau prekes ir sumokėjau balandžio 19 d. Nesulaukdama žinių pasiteiravau, atsakė formaliai, kad gali vėluoti. Po kelių dienų vėl parašiau, vėl atsakė tą patį. Gegužės 4 d. parašė, kad užsakymą atšaukė, pinigus grąžins, kaip kompensaciją duos 5 d. galiojančią 10% nuolaidą. Bet mano norėtai prekei akcijos 2 už 1 kainą nebėra, o jei ir būtų, nuolaidos jai netaikytų. Žodžiu, sugaištas laikas, ištampyti nervai ir jokio normalaus atsiprašymo.
Nepastebėjau tokių.
2 savaites tempė gumą ir atšaukė užsakymą, per tą laiką pageidautos prekės kaina padvigubėjo

Atsiliepimas parašytas: 2023.05.04

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Liudvika37

Vaistininkas , kurio reiktų pavydėti .

Baisogalos vaistinėje Camelia dirba vaistininkas Gediminas Lukošiūnas , kurio galėtų pavydėti manau visi , kuriems tenka kreiptis į vaistininką . Puikus aptarnavimas ne tik patariant apie vaistus , bet ir dažnai gauname tiesiog praktiškų patarimų , o ir bendravimas malonus , neišskiriant nei seno , nei mažo .
Žodžiu - pavydėkite .

Atsiliepimas parašytas: 2022.02.26

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Dianao

Nėra užsakymo nuo 15d.

Nu ir kaip galima skatinti žmones užsisakinėti internetu, kai nuo užsakymo praėjo beveik savaite ir jo vis dar nėra? :D o rašo, kad pristatys per 2 d.d.

Atsiliepimas parašytas: 2020.12.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

sansandra

Aptarnavimas nekokybiškas ir neprofesionalus

Šiandien apsiperkant camelios vaistinei Klaipėdoje Taikos prospekte, vaistininkė mane aptarnavo rankos gestais, nespėjus net paklausti kurie iš vaistų man labiau tiktų puolė aptarnauti kitą klientą , nes buvo susidariusi eilė. Teks keisti į euro vaistinę ten visada malonus aptarnavimas ir vaistininkai viską spėja.

Atsiliepimas parašytas: 2020.10.05

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Inutė K

Dėkui už nuoširdumą ir kompetenciją

Artėjančių Šv. Velykų proga mano mamos vardu noriu nuoširdžiai padėkoti Šančių poliklinikos Camelia vaistinės vaistininkems Aušrai ir Vidai. Čia visada maloniai ir nuoširdžiai aptarnaujama. Ypač mama dėkinga p. Vidai, kuri visada demesinga, pataria, suranda pačius geriausius sprendimus tiek kainos, tiek gydymo klausimais. Mama čia visada eina ir grįžta patenkinta, gavusi tiek naudingų patarimų dėl sveikatos. Kuo geriausios sekmes ir stiprybės vaistininkems šiuo nelengvu laiku. Dėkui!

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.10

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Jolita

Neprofesionalu!

Šiandien užėjusi į Camelia vaistinę Juozapavičiaus pr.72 (Kauno poliklinikos Šančių padalinyje) likau labai nusivylusi. Aptarnavo Vida B.(pagal žymą čekyje). Pirkau komp.vaistus. Neinformavo apie esančius jų analogus ir jų priemokų skirtumus, iš kart išmušė kasoje vieną preparatą. Po to, pasiteiravus ar deklaruojama 50% nuolaidą papildams, perkant komp.vaistus, galios išrašytam receptiniam K preparatui, pasakė, kad - ne, nes tai esą vaistas. Ir pasiūlė pirkti jos žodžiais "tokį patį" nereceptinį K papildą, stovintį lentynoje, kuriam galios 50% nuolaida. Paklausiau, ar tikrai atitinka mg kiekis dozėje ir dozių skaičius, užtikrino, kad taip. Be to paragino pirkti net keturias pakuotes. Kadangi man buvo išrašytos 2 pakuotės po N 30, siūlomų papildų nusipirkau irgi 2 pakuotes po N30. Prisipažįstu, kad atidžiau apžiūrėjau dėžutes tik prie išėjimo iš vaistinės, nes pasiklioviau vaistininkės žodžiais. Buvau nemaloniai nustebusi, paaiškėjus, kad nusipirktuose papilduose K yra 400mg, tuo tarpu, kuomet gydytojo išrašytų 750mg. Apsisukusi vėl kreipiausi su klausimu į Vidą B. Ši tik atsakė, kad pinigų grąžinti negali. Teko papildomai pirkti išrašytus receptinius K preparatus. Vaistininkė dar "paguodė": taigi vis tiek sunaudosite ir tuos. Nusivyliau kompetencija ir visai be reikalo dar išleidau 6.51eur., taigi nesutaupiau dėl nuolaidos, o permokėjau.

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.20

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

savas

Dirba aplaidziai!

Internetu užsisakiu prekių, po 5 dienų net kad negavau bet sugebėjo parašyti žinutę, kad negausiu prekių- ABSURDAS!!!! Po 5 dienų laukimo nei atsiprašau nei viso gero.... KAM PARDAVINĖJAT INTERNETU JEI NESIUNČIATE???? BARDAKAS CAMELIJOJ -NIEKO GERO -TOKIE IŠ VISO GALĖTŲ UŽSIDARYTI!!!!!

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.10

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aleksandras

Labai malonus aptarnavimas

Teko apsilankyti grybo gatvėje esančioje Camelia vaistinėje, kuriuoje vaistininkė Živilė K. labai maloniai mane aptarnavo, pakonsultavo ir įsigilinimo į mano nusiskundimus dėl sveikatos. Ačiū!
Maloniai aptarnaujantis personalas

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Agata

Nepagarbus ir žeminantis klientą aptarnavimas Parko g. Camelia vaistinėje

Užsakiau vaistus internetu ir kai prie užsakymų istorijos rodė "Paruoštas atsiimti vaistinėje" šiandien (2019-09-03) apie 18:30 atėjau atsiimti prekių Parko 34, Vilniuje. Vaistininkei paaiškinau kad užsakinėjau internetu, nurodžiau kad būsena rodo kad užsakymas paruoštas atsiimti. Vaistininkė Ligija G. net nepasigilinus į situaciją ir net nepasiteiravusi užsakymo numerio pasakė "Eikit namo, užsakymas neparuoštas, nemokat skaityt užsakymo būsenos" ir atsisakė aptarnauti.Teko ilgai jos prašyti ir maldauti kad į sistemą suvestų užsakymo numerį ir patikrintų. Suvedusi užsakymo numerį pasiemė iš sandėlio paruoštą siuntinį ir atidavė. Pasirodo siuntinys visgi paruoštas buvo ir skaityti aš moku. Net neatsiprašė kad netiesiogine ta žodžio prasme pasiuntė po velnių ir net nenorėjo kodo tikrinti. Paskiau kad "Na va, o jūs siuntėte mus namo" ši pareiškė "JAUNA ESI, DAR KARTĄ PASIVAIKŠČIOSI". Atsiprašau, kas taip aptarnauja? Priešpensijinio amžiaus moteris laiko visus už save jaunesnius vaikais ir kadangi jai šiandien nėra nuotaikos ir sunku pirštus pamiklint į sistemą užsakymo numerį suvesti, sprendžia kada kam galima eiti atsiimti pirkinio? Ar jai suteiktos tokios privilegijos, ir apskritai ar toks žeminantis požiūris į klientą jūsų bendrovėje priimtinas? Gėda. Tikiuosi už tai skiriamos drausminės nuobaudos.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Domantė

Labai malonus ir kokybiškas aptarnavimas

Labai malonu nueiti į Camelia vaistinę Nordikoje, vaisitinkės visada maloniai aptarnauja ir pataria :) ačiū

Atsiliepimas parašytas: 2019.04.11

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai

Žydra
Sveiki, ką ir nuo kada "Camelijos" vaistinėse nustatė dezinfekcinio skysčio pardavimo kiekius? Šiandien Panevėžyje, Dariaus ir Girėno vaistinėje paprašiau 4 buteliukų, tai būtų 400 ml, juk ne litro prašiau. Mūsų šiuo metu gyvenančių 5 asmenys, močiutė 86 metu, 3 vaikai ir aš esanti didžiausios rizikos grupėje, onkologinis ligonis ir deabetas. Prašau man atsakyti, kaip man su vienu buteliukų, net antro neisprasiau, apsaugoti šeimos narius, ar man su vaikais eiti į vaistinė, ar kasdien man minti jos slenkstį ir taip rizikuoti visų šeimos narių sveikata. Kažkoks absurdas, vieni rėkia labiausiai pažeidžiami sedekit namuose, o vaistininkai skatina pas juos lankytis kasdien. Lauksiu komentarų. Ačiū.

Žydra parašė klausimą 2020.03.31

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti