Atsiliepimai

Camelia

www.camelia.lt

Atsiliepimai

Evelina

Prastas aptarnavimas, amžinai besiskundžianti darbuotoja

Šeštadienis, 18h, Priegliaus g 42 camelia vaistinėje užsukau atsiimti užsakymo internetu. Pardavėja pasako, kad nebeaptarnaus, nes jau užsidarinėja. Pasakau, kad praėjusį kartą nespėjote suruošti užsakymo, kai atvykau ir paprašiau, nes “nieko nespėju ir taip”, o dabar vėl negaunu savo prekės. Darbuotoja pervargusi, nieko nespėja, šiurkščiai ir nemaloniai bendrauja: “tai uždarykit duris, negi negirdit, ką sako, kad kiti bent žmonės neitų”, o pati toliau su tokia prasta emocija aptarnauja klientus eilėje. Neatsiimsiu nei šio užsakymo, nei pateiksiu daugiau užsakymų ateityje, visiškai nuvylė

Atsiliepimas parašytas: 2024.06.01

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Erika

Užsakymai

Jau kelinta kartą užsisakau iš camelia internetinio puslapio. Užsakymai pas juos parašyta”(Užsakymą atlikti paprasta, greita ir saugu, o atsiimti – patogu)”

Atsiliepimas parašytas: 2024.04.03

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Ramūnas

Tragedija

Buvau užsisakęs iš camelia Internet vitaminų,rašo,kad užsakymas paprastai trunka 2-3 darbo dienos,bet trys dienos praėjo,bet užsakymo įvykdyti nesugebėjimu, nes savo užsakymo negavau.Logiskai mąstant kelių klausima,kam reikalingas toks debiliš... Internet parduotuvė kaip camelia,kuri yra neįgali įvykdyti žmonių užsakymų!?
Yra neįgalūs,nes nesugeba pristatyti užsakymo

Atsiliepimas parašytas: 2024.01.28

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Jurga

Nerekomenduoju pirkti camelia.lt !

Po savaitės laukimo camelia.lt nesugebėjo informuoti, kad neturi prekės kurią užsisakiau ir už kurią iš anksto sumokėjau. Nesuprantu kodėl camelia.lt negali patys pirmi informuoti kliento apie užsakymo būseną? Taip pat kodėl pardavinėjate prekes kurių net neturite? Nuolat meluojate apie pristatymo terminus.
Niekam nerekomenduoju pirkti iš camelia.lt, nes tik sugaišite savo laiką ir nervus. Geriau sumokėti daugiau ir pirkti iš jų konkurentų - eurovaistinės.
Komunikacijos nebuvimas, klientų laiko gaišinimas, negerbimas

Atsiliepimas parašytas: 2023.11.01

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
artemisia

Pasibaisėtina vadyba

Užsisakiau prekes ir sumokėjau balandžio 19 d. Nesulaukdama žinių pasiteiravau, atsakė formaliai, kad gali vėluoti. Po kelių dienų vėl parašiau, vėl atsakė tą patį. Gegužės 4 d. parašė, kad užsakymą atšaukė, pinigus grąžins, kaip kompensaciją duos 5 d. galiojančią 10% nuolaidą. Bet mano norėtai prekei akcijos 2 už 1 kainą nebėra, o jei ir būtų, nuolaidos jai netaikytų. Žodžiu, sugaištas laikas, ištampyti nervai ir jokio normalaus atsiprašymo.
Nepastebėjau tokių.
2 savaites tempė gumą ir atšaukė užsakymą, per tą laiką pageidautos prekės kaina padvigubėjo

Atsiliepimas parašytas: 2023.05.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Liudvika37

Vaistininkas , kurio reiktų pavydėti .

Baisogalos vaistinėje Camelia dirba vaistininkas Gediminas Lukošiūnas , kurio galėtų pavydėti manau visi , kuriems tenka kreiptis į vaistininką . Puikus aptarnavimas ne tik patariant apie vaistus , bet ir dažnai gauname tiesiog praktiškų patarimų , o ir bendravimas malonus , neišskiriant nei seno , nei mažo .
Žodžiu - pavydėkite .

Atsiliepimas parašytas: 2022.02.26

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Dianao

Nėra užsakymo nuo 15d.

Nu ir kaip galima skatinti žmones užsisakinėti internetu, kai nuo užsakymo praėjo beveik savaite ir jo vis dar nėra? :D o rašo, kad pristatys per 2 d.d.

Atsiliepimas parašytas: 2020.12.21

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
sansandra

Aptarnavimas nekokybiškas ir neprofesionalus

Šiandien apsiperkant camelios vaistinei Klaipėdoje Taikos prospekte, vaistininkė mane aptarnavo rankos gestais, nespėjus net paklausti kurie iš vaistų man labiau tiktų puolė aptarnauti kitą klientą , nes buvo susidariusi eilė. Teks keisti į euro vaistinę ten visada malonus aptarnavimas ir vaistininkai viską spėja.

Atsiliepimas parašytas: 2020.10.05

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Inutė K

Dėkui už nuoširdumą ir kompetenciją

Artėjančių Šv. Velykų proga mano mamos vardu noriu nuoširdžiai padėkoti Šančių poliklinikos Camelia vaistinės vaistininkems Aušrai ir Vidai. Čia visada maloniai ir nuoširdžiai aptarnaujama. Ypač mama dėkinga p. Vidai, kuri visada demesinga, pataria, suranda pačius geriausius sprendimus tiek kainos, tiek gydymo klausimais. Mama čia visada eina ir grįžta patenkinta, gavusi tiek naudingų patarimų dėl sveikatos. Kuo geriausios sekmes ir stiprybės vaistininkems šiuo nelengvu laiku. Dėkui!

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.10

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Jolita

Neprofesionalu!

Šiandien užėjusi į Camelia vaistinę Juozapavičiaus pr.72 (Kauno poliklinikos Šančių padalinyje) likau labai nusivylusi. Aptarnavo Vida B.(pagal žymą čekyje). Pirkau komp.vaistus. Neinformavo apie esančius jų analogus ir jų priemokų skirtumus, iš kart išmušė kasoje vieną preparatą. Po to, pasiteiravus ar deklaruojama 50% nuolaidą papildams, perkant komp.vaistus, galios išrašytam receptiniam K preparatui, pasakė, kad - ne, nes tai esą vaistas. Ir pasiūlė pirkti jos žodžiais "tokį patį" nereceptinį K papildą, stovintį lentynoje, kuriam galios 50% nuolaida. Paklausiau, ar tikrai atitinka mg kiekis dozėje ir dozių skaičius, užtikrino, kad taip. Be to paragino pirkti net keturias pakuotes. Kadangi man buvo išrašytos 2 pakuotės po N 30, siūlomų papildų nusipirkau irgi 2 pakuotes po N30. Prisipažįstu, kad atidžiau apžiūrėjau dėžutes tik prie išėjimo iš vaistinės, nes pasiklioviau vaistininkės žodžiais. Buvau nemaloniai nustebusi, paaiškėjus, kad nusipirktuose papilduose K yra 400mg, tuo tarpu, kuomet gydytojo išrašytų 750mg. Apsisukusi vėl kreipiausi su klausimu į Vidą B. Ši tik atsakė, kad pinigų grąžinti negali. Teko papildomai pirkti išrašytus receptinius K preparatus. Vaistininkė dar "paguodė": taigi vis tiek sunaudosite ir tuos. Nusivyliau kompetencija ir visai be reikalo dar išleidau 6.51eur., taigi nesutaupiau dėl nuolaidos, o permokėjau.

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.20

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai

Žydra
Sveiki, ką ir nuo kada "Camelijos" vaistinėse nustatė dezinfekcinio skysčio pardavimo kiekius? Šiandien Panevėžyje, Dariaus ir Girėno vaistinėje paprašiau 4 buteliukų, tai būtų 400 ml, juk ne litro prašiau. Mūsų šiuo metu gyvenančių 5 asmenys, močiutė 86 metu, 3 vaikai ir aš esanti didžiausios rizikos grupėje, onkologinis ligonis ir deabetas. Prašau man atsakyti, kaip man su vienu buteliukų, net antro neisprasiau, apsaugoti šeimos narius, ar man su vaikais eiti į vaistinė, ar kasdien man minti jos slenkstį ir taip rizikuoti visų šeimos narių sveikata. Kažkoks absurdas, vieni rėkia labiausiai pažeidžiami sedekit namuose, o vaistininkai skatina pas juos lankytis kasdien. Lauksiu komentarų. Ačiū.

Žydra parašė klausimą 2020.03.31

Netinkamas klausimas? Pranešk

Atsakyti