Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Eurovaistinė
www.eurovaistine.lt
Atsiliepimai
Eurovaistinė
Labas rytas, Lėja.
Džiaugiamės, kad pasidalinote gera patirtimi. Lauksime vėl apsiperkant.
Džiaugiamės, kad pasidalinote gera patirtimi. Lauksime vėl apsiperkant.
Eurovaistinė
Labas rytas, algimantasj.
Apgailestaujame dėl įvykusios nemalonios situacijos ir kad susidūrėte su neigiama patirtimi. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
Apgailestaujame dėl įvykusios nemalonios situacijos ir kad susidūrėte su neigiama patirtimi. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
Internetinė prekyba
Užsakiau vaistus 2025.10.28d., o 2025.10.31d. Jau gavau savo užsakyma į pasirinkta Gargždų Maximos vaistine, prisiskaičiau N neigiamų atsiliepimų ir labai bijojau užsisakyti, bet surizikavau ir likau labai patenkinta. O ten kur rašė, kad 2025metų lapkričio 1d užsakė prekes ir laukė mėn ir neatgavo pinigų, manau yra melagiai, nes tik šiandien yra 2025.11.01d. Tai kaip gali laukti mėn laiko pinigų? :D jei rašote neigiamus komentarus tada konkrečiai parašykite metus, mėnesį ir dieną, nes dabar skleidžiate melą, o per jus kenčia vaistinės reputacija.
Greitas pristatymas ir vaistinėje išduotos prekės
Keisti personalą
Lapkričio 1d. prastovėjau eilėje su receptu. Per 30min eilė nepajudėjo. Tą dien dirbusi vaistininkė su akiniais vos juda, nors ir jauna. Galų gale pradingo 15min, kažkokiose patalpose. Nežinau ar kavą gėrė ar ką ten veikė. Kretinga Žemaičių al.
Bent jau laukiant eilėje padėjo susirasti prekes.
Lėtos vaistininkės. Atsipūtę vaikšto.
Eurovaistinė
Laba diena, Lina.
Apgailestaujame, kad susidūrėte su neigiama patirtimi apsiperkant internetu. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
Apgailestaujame, kad susidūrėte su neigiama patirtimi apsiperkant internetu. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
Intenetu užsakymai - kėbliausi
Internetiniai užsakymai buvo visiškas nesusipratimas. Užsakiau, sumokėjau pavedimu, tuomet dalies prekių negalėjo pristatyt, jau po apmokėjimo. Negana to, išskaidė užsakymą, ko pasekoje turėjau viską atšaukti ir ieškotis kitoje vaistinėje. Būtų lyg ir nieko, nurašyčiau, bet pinigų grąžinimo nesulaukiau gal mėn. Teko patiem rašyt ir kreiptis dėl grąžinimo. Tikrai yra kitų vaistinių tinklų lankstesnių. Nerekomenduoju.
Eurovaistinė
Laba diena, Ilona. Dėkojame už Jūsų atsiliepimą ir apgailestaujame dėl neigiamos patirties. Norime situaciją nuodugniai išanalizuoti, todėl prašome kreiptis į mus el. paštu [email protected], pateikiant daugiau informacijos apie įvykį.
Skundas
Noriu pasidalinti nemalonia patirti su Eurovaistinės darbuotoja Vilniuje, Ponia ten viena jaunesne, manau, kad tikrai atpažins save. Vaistinės darbuotoja labai neprofesionaliai bendravo ir elgesį, nieko nepaaiškino, neįėjo į situacija, bendravo nemandagiai ir arogantiškai, ypač jos atsisveikinimas perėjo visas ribas!!!!!!!!!!!! Pirkėjais neprivalo žinoti vaistines taisyklių, vaistines ir gauna atlyginimą už tai, kad profesionaliai informuoti apie viska pirkėjo, ypač kada pirkėjas susiduri su artimojo sveikatos rimta problema pirma karta gyvenime, ir dar turintis receptą, pagal kuri ponia nenorėjo aptarnauti!!!!!!!!!!!!!!!!
Eurovaistinė
Laba diena, Rube. Džiaugiamės, kad pasidalinote gera patirtimi. Būtinai perduosime Jūsų atsiliepimą vaistinės darbuotojams. Lauksime sugrįžtant.
Eurovaistinė
Laba diena, Rita. Apgailestaujame, kad susidūrėte su neigiama patirtimi. Ją išnagrinėsime ir imsimės visų reikiamų priemonių, kad tai nepasikartotų. Dėkojame, kad mus informavote. Visi klientų atsiliepimai skatina mus tobulėti ir vis labiau atitikti klientų poreikius.
Klausimai ir atsakymai
KODĖL APMOKĖTO ČEKIO ŠIFRAS TOKS:KUR MOKĖTI,TAI IR SU AKINIAIS NELABAI ĮSKAITAI,BET UŽTAT JAU NUOLAIDOS,NUOLAIDOS(VAJE)ŠIFRAS DIDŽIAUSIAS?ATSAKYTI NEBŪTINA NES IR TAIP AIŠKU KOKIE JŪS "GERUČIAI"
regisbal1 parašė klausimą 2025.01.21
Netinkamas klausimas? Pranešk