Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Eurovaistinė
www.eurovaistine.lt
Atsiliepimai
Užsakymas internetu
Prekės užsakytos liepos 24d, pusė prekių negauta dėl likučio trūkumo, likusios gautos po vėlavimo, toliau prekės yra parduodamos, tik jau ne akcijos, pinigai grąžinti, kai paprašiau
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
Užsakymas internetu
Prekės užsakytos liepos 24d, pusė prekių negauta dėl likučio trūkumo, likusios gautos po vėlavimo, toliau prekės yra parduodamos, tik jau ne akcijos, pinigai grąžinti, kai paprašiau
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
Apgailėtina
Šis apsipirkimas buvo pats prasčiausias mano patirtas.
Prekes rinkausi 3–4 dienas, atidžiai tikrindama sudėtis – man svarbu švarūs, kokybiški produktai. Kai galiausiai viską išsirinkau ir užsisakiau 2025-07-24, sistema priėmė užsakymą, leidusi susimokėti ir pažymėjo, kad viskas „paruošta“ tą pačią minutę.
Po maždaug savaitės (!) gavau laišką, kad 3–4 prekių iš viso nėra.
Natūraliai kyla klausimas – kaip jos tada apskritai atsirado mano krepšelyje ir kodėl leidote už jas susimokėti?
Siunta buvo perduota kurjeriui tik 2025-08-06 – beveik po dviejų savaičių nuo užsakymo.
Gavau ją šiandien, rugpjūčio 7 d. Iš viso – beveik dvi savaitės laukimo, nepaisant pažado pristatyti iki rugpjūčio 4 d.
Jeigu jau vėluoji, tai būdamas mandagus įdedi mini dovaną, kuri bent minimaliai pradžiugina. Bet čia niekas nieko nekompensuoja, už extra laukimą. Apgailėtina
➡️ Šis procesas rodo tiek techninius, tiek logistikos trūkumus:
• sistema nefiltruoja realaus prekių likučio;
• užtrunka nerealiai ilgai apdoroti ir išsiųsti;
• pirkėjas paliekamas nežinioje.
Prekes rinkausi 3–4 dienas, atidžiai tikrindama sudėtis – man svarbu švarūs, kokybiški produktai. Kai galiausiai viską išsirinkau ir užsisakiau 2025-07-24, sistema priėmė užsakymą, leidusi susimokėti ir pažymėjo, kad viskas „paruošta“ tą pačią minutę.
Po maždaug savaitės (!) gavau laišką, kad 3–4 prekių iš viso nėra.
Natūraliai kyla klausimas – kaip jos tada apskritai atsirado mano krepšelyje ir kodėl leidote už jas susimokėti?
Siunta buvo perduota kurjeriui tik 2025-08-06 – beveik po dviejų savaičių nuo užsakymo.
Gavau ją šiandien, rugpjūčio 7 d. Iš viso – beveik dvi savaitės laukimo, nepaisant pažado pristatyti iki rugpjūčio 4 d.
Jeigu jau vėluoji, tai būdamas mandagus įdedi mini dovaną, kuri bent minimaliai pradžiugina. Bet čia niekas nieko nekompensuoja, už extra laukimą. Apgailėtina
➡️ Šis procesas rodo tiek techninius, tiek logistikos trūkumus:
• sistema nefiltruoja realaus prekių likučio;
• užtrunka nerealiai ilgai apdoroti ir išsiųsti;
• pirkėjas paliekamas nežinioje.
Puikiai!
Labai patenkinta ,,Eurovaistinės" darbuotojos aptarnavimu! Bendraujanti,patarianti, pritaikytos visos nuolaidos. Labai ačiū!
Klaipėdos,Statybininkų pr. ,,EUROVAISTINĖ".
Klaipėdos,Statybininkų pr. ,,EUROVAISTINĖ".
Eurovaistine Klaipedos Akropolis
Ten dirbantya jaunesni žmonės išvis neturi jokio žmogiškumo. Atvažiavau šiandien su kudikiu ant ranku, reikejo įsigyti “Ventolin” su receptu. Buvau pamirsusi fizini dokumenta savo, gyvenu už Klaipedos. Jie man aiskino, kad ne fizinio dokumento neparduos. Nors rodziau vaiko gimimo liudijima su asmens kodu, turejau telefone savo paso kopina, kur viskas yra. Bet jie šaltu veidu paaiskino, kad vaziuociau pasiimti pasa ir tik tada parduos.
As stovinti mama su kudikiu ant ranku tiesiog buvau ignoruojama, kur tikrai manau tokioje situacijoje yra įmanoma padaryti išimti.
As stovinti mama su kudikiu ant ranku tiesiog buvau ignoruojama, kur tikrai manau tokioje situacijoje yra įmanoma padaryti išimti.
Vaistininkės profesionalumas
Liepos 1d. Maximos bazėj lankiausi esančioje Euro vaistinėje ir jau pradėjo atsibost tokios vaistininkės, kurios įsivaizduoja, kad yra teisios. Pasiklausiau ar turi ‘’Propanolol” vaistų migrenai, pradėjo man aiškinti kad jo ne tik nėra vaistinėj bet ir išimtas iš prekybos, aš jai atsakiau, kad kiek žinau jis neišimtas iš prekybos nes yra vaistinių kuriose man parduoda šį vaistą. Ji tęsia toliau savo drąskymasi pašaipiai sakydama kad gal ten pas jus stebuklingai yra bet pas mus nėra ir šiaip šitam vaistui reikalinga receptas, pasakiau jai kad turiu receptą, kuris yra išrašyta UK ir su šiuo receptu man parduoda šį vaistą, ji stovi ir toliau purto galva sakydama ‘’Nežinau.” Suprantu kad kai kuriose vaistinėse skiriasi vaistų poreikis ir pasiūla, bet nereikia draskyt akių ir šnekėt taip lyg nesuprasčiau kaip veikia sistema, ne akmens amžiuj esam gimę, kad skersai žiūrėt ir uż durną laikyt. Paprašiau kitų vaistų kurie nėra receptiniai, tiesiog vaistinėje tarp lentynų nerandu, nes apskritai Vilniaus Maximos bazės vaistinėje radausi pirmą kartą, ji pradėjo lakstyt po visą vaistinę sakydama kaip ji pirmą kartą apskritai girdi tokius vaistus. Galų gale po 10 min lakstymo ji juos atrado su dar dviejų vaistininkių pagalba. Tai kaip yra dirbama vaistininke ir nesusipažystama su prekėmis, kurios yra lentynose? Vis dėl to tai ne rūbas perkamas iš Humanos parduotuvės už 0,50 eur, bet preparatas reikalingas sveikatai rekomenduotas daktaro. Žodžiu apsilankymas tokiose vaistinėse sukelia dar daugiau nusivylimo ir klausimų nei nuramina, bei didelį nenorą lankytis ten dar kartą.
Žinosiu į kurią vaistinę daugiau nebeeiti
Bendravimas su klientu
Nemalonus vaistininko elgesys
Ne tik kad nepadėjo, bet dar ir su arogancija kalbėjo. Reikėjo mamai nuskausminamųjų vaistų, receptas senas, tai vietoj to, kad alternatyva pasiūlyti, jei receptas nepatinka, nes senas- moralą atskaitė, kodėl negali parduoti vaistų, net nepagalvodamas ar nepasiulydamas kad ir nereceptinio vaisto. Atsakius ačiū už pagalbą arogantiškai tėkškė PRAŠOM!!!! Ar tokie gali dirbti vaistinėse?????
Jurga
Noredama isigyti vaista su vardiniu receptu, kuris, beje, gaminamas ne taip jau toli - Vokietijoje, pasijutau lyg statyciau palaipne festivaliui - bilietai brangus, o iejimas tik per pazintis. Taip jau buvo du kartus, trecia karta perkant vaista tikiuosi malonesnes patirties.
Turėtų būti gėda
POLA(onkologinių ligonių asociacija) svetainėje šis vaistinių tinklas skelbiasi, kad su POLA kortele taiko įvairias nuolaidas, tačiau tai ne visai tiesa. Norėjau įsigyti vaistinėje reklamuojamas prekes su 30% NUOLAIDA, kuri buvo skelbiama pačioje vaistinėje, tad prie kasos pateikiau ir POLA kortelę. Man pareiškė, kad nebus pritaikyta jokia nuolaida todėl, kad neturiu jų tinklo lojalumo kortelės. Tad teko susimokėti visą kainą ir be tos 30% nuolaidos, kuri buvo reklamuojama. Šio tinklo vadovams turėtų būti gėda dėl tokio veidmainiško elgesio ir klaidinančios reklamos - jei nelojaliems pirkėjams netaiko POLA nuolaidų, tai aiškai tai turi ir skelbti. Daugiau niekada nepirksiu šiose vaistinėse!
Nei vaistų, nei pinigų
Pinigai sumokėti internetu už nereceptinį vaistą, sako negalim išduoti, reikia konsultacijos... Paprašius pinigų grąžinimo sako čia kitas uab, nežinau kaip čia grąžintis... Šaraškino kontora, rinkitės kitą vaistinę! Naugarduko maximos eurovaistinė.
Klausimai ir atsakymai
KODĖL APMOKĖTO ČEKIO ŠIFRAS TOKS:KUR MOKĖTI,TAI IR SU AKINIAIS NELABAI ĮSKAITAI,BET UŽTAT JAU NUOLAIDOS,NUOLAIDOS(VAJE)ŠIFRAS DIDŽIAUSIAS?ATSAKYTI NEBŪTINA NES IR TAIP AIŠKU KOKIE JŪS "GERUČIAI"
regisbal1 parašė klausimą 2025.01.21
Netinkamas klausimas? Pranešk