Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Eurovaistinė
www.eurovaistine.lt
Atsiliepimai
Naglumui nėra ribu
Palangos maximoje.
vaistinėje teko laukti 10 minučių, kol vaistininkas baigtų kalbėti telefonu asmeniniais reikalais. Per tą laiką eilėje laukė keli žmonės, tačiau darbuotojas ignoravo klientus, o bandant atkreipti dėmesį dar ir nutildė mane, kad galėtų tęsti pokalbį.
Tokį elgesį vertinu kaip nepagarbų, neprofesionalų ir neatitinkantį vaistinės aptarnavimo standartų. Prašau imtis priemonių, kad tokios situacijos nepasikartotų ateityje, ir užtikrinti, jog klientai būtų aptarnaujami laiku bei pagarbiai.
vaistinėje teko laukti 10 minučių, kol vaistininkas baigtų kalbėti telefonu asmeniniais reikalais. Per tą laiką eilėje laukė keli žmonės, tačiau darbuotojas ignoravo klientus, o bandant atkreipti dėmesį dar ir nutildė mane, kad galėtų tęsti pokalbį.
Tokį elgesį vertinu kaip nepagarbų, neprofesionalų ir neatitinkantį vaistinės aptarnavimo standartų. Prašau imtis priemonių, kad tokios situacijos nepasikartotų ateityje, ir užtikrinti, jog klientai būtų aptarnaujami laiku bei pagarbiai.
Atsiliekanti vaistinė
Šių laikų kontekste įmonė itin atsilieka su operatyviu prekių pristatymu internetu - užsakytų prekių terminas ilgėja, o kai jų nepristato laiku (jų svetainėje nurodyta, kad pristato per 1-5 d.d.), negauni jokio e-mailo, kad deja, užsakymas vėluos, atsiprašome ir pan. Susisiekus su vaistine darbuotojai negali nurodyti vėlavimo priežasties ar kada visgi gausiu užsakymą. Užsakiau labai svarbių prekių, kurių negavus, turėjau keliauti fiziškai po vaistines ir ieškoti. Įdomu ar grąžins pinigus už neįvykdytą užsakymą. Labai nusivylusi šia vaistine, komunikacija apgailėtina.
Įprastai geresnės kainos.
Pristatymo terminai ilgi ar visai nepristato prekių ir neinfornuoja.
Padėka
Nuoširdžiai noriu padėkoti vaistininkei Santaikos g. 34G. Vaistinėje lankiausi ketvirtadienį 28d apie pietus, tą dieną dirbusi vaistininkė paliko itin šiltą įspūdį ir buvo labai rūpestinga. Ji išsamiai išklausė, pakonsultavo, atsakė į visus mano klausimus, paaiškino skirtumus tarp preparatų ir patarė, kas geriausiai tiktų mano situacijai. Jautėsi, kad klientas jai nėra tik eilinis pirkėjas, o žmogus, kuriam nori padėti, būtent dėl tokių žmonių norisi sugrįžti į tą pačią vaistinę dar kartą. Ačiū Tau, jeigu matai šį atsiliepimą! P.S. Mane aptarnavo jauna, aukšta, ilgų plaukų mergina.
Internetinė vaistinė
Susirinkau prekių krepšelį, užsakiau, apmokėjau. Kitą dieną gaunu žinutę, kad vienos prekės nėra ir pinigai bus gražinti per 14d. Kame problema:
- likusios prekės net nebuvo išsiųstos kol po savaitės laukimo nesikreipiau į juos
- pinigai po 14d negražinti, kreipiausi. Gavau atsakymą, kad pinigus gražina ateinančios darbo savaitės eigoje.
Viskas vyksta labai lėtai, gerai, kad tai maža suma. Bet tikrai erzina, kad klientas turi prašyt kelis kartus.
- likusios prekės net nebuvo išsiųstos kol po savaitės laukimo nesikreipiau į juos
- pinigai po 14d negražinti, kreipiausi. Gavau atsakymą, kad pinigus gražina ateinančios darbo savaitės eigoje.
Viskas vyksta labai lėtai, gerai, kad tai maža suma. Bet tikrai erzina, kad klientas turi prašyt kelis kartus.
Labai blogas aptarnavimas
Dar niekada neturėjau tokio nemalonaus aptarnavimo, nei Klaipėdoje PC Banginis Eurovaistinėje darbuotojos Lauros. Matosi, neseniai dirba, o kažkoks išsidirbinėjimas iš žmonių, arogantiška, tą parduosiu, to neparduosiu, nors kitose vaistinėse niekada nebuvo tokių dalykų .. labai nemalonu ir sugadinta nuotaika.
Darbuotojas nemalonus
Užsakymas internetu
Prekės užsakytos liepos 24d, pusė prekių negauta dėl likučio trūkumo, likusios gautos po vėlavimo, toliau prekės yra parduodamos, tik jau ne akcijos, pinigai grąžinti, kai paprašiau
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
Užsakymas internetu
Prekės užsakytos liepos 24d, pusė prekių negauta dėl likučio trūkumo, likusios gautos po vėlavimo, toliau prekės yra parduodamos, tik jau ne akcijos, pinigai grąžinti, kai paprašiau
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
prekių, nes prekiaujama toliau. Esu labai nusivylusi, ar pirksiu daugiau, nežinau, nes matau, kad klientas visai nesvarbus. Pagarbiai.
Apgailėtina
Šis apsipirkimas buvo pats prasčiausias mano patirtas.
Prekes rinkausi 3–4 dienas, atidžiai tikrindama sudėtis – man svarbu švarūs, kokybiški produktai. Kai galiausiai viską išsirinkau ir užsisakiau 2025-07-24, sistema priėmė užsakymą, leidusi susimokėti ir pažymėjo, kad viskas „paruošta“ tą pačią minutę.
Po maždaug savaitės (!) gavau laišką, kad 3–4 prekių iš viso nėra.
Natūraliai kyla klausimas – kaip jos tada apskritai atsirado mano krepšelyje ir kodėl leidote už jas susimokėti?
Siunta buvo perduota kurjeriui tik 2025-08-06 – beveik po dviejų savaičių nuo užsakymo.
Gavau ją šiandien, rugpjūčio 7 d. Iš viso – beveik dvi savaitės laukimo, nepaisant pažado pristatyti iki rugpjūčio 4 d.
Jeigu jau vėluoji, tai būdamas mandagus įdedi mini dovaną, kuri bent minimaliai pradžiugina. Bet čia niekas nieko nekompensuoja, už extra laukimą. Apgailėtina
➡️ Šis procesas rodo tiek techninius, tiek logistikos trūkumus:
• sistema nefiltruoja realaus prekių likučio;
• užtrunka nerealiai ilgai apdoroti ir išsiųsti;
• pirkėjas paliekamas nežinioje.
Prekes rinkausi 3–4 dienas, atidžiai tikrindama sudėtis – man svarbu švarūs, kokybiški produktai. Kai galiausiai viską išsirinkau ir užsisakiau 2025-07-24, sistema priėmė užsakymą, leidusi susimokėti ir pažymėjo, kad viskas „paruošta“ tą pačią minutę.
Po maždaug savaitės (!) gavau laišką, kad 3–4 prekių iš viso nėra.
Natūraliai kyla klausimas – kaip jos tada apskritai atsirado mano krepšelyje ir kodėl leidote už jas susimokėti?
Siunta buvo perduota kurjeriui tik 2025-08-06 – beveik po dviejų savaičių nuo užsakymo.
Gavau ją šiandien, rugpjūčio 7 d. Iš viso – beveik dvi savaitės laukimo, nepaisant pažado pristatyti iki rugpjūčio 4 d.
Jeigu jau vėluoji, tai būdamas mandagus įdedi mini dovaną, kuri bent minimaliai pradžiugina. Bet čia niekas nieko nekompensuoja, už extra laukimą. Apgailėtina
➡️ Šis procesas rodo tiek techninius, tiek logistikos trūkumus:
• sistema nefiltruoja realaus prekių likučio;
• užtrunka nerealiai ilgai apdoroti ir išsiųsti;
• pirkėjas paliekamas nežinioje.
Puikiai!
Labai patenkinta ,,Eurovaistinės" darbuotojos aptarnavimu! Bendraujanti,patarianti, pritaikytos visos nuolaidos. Labai ačiū!
Klaipėdos,Statybininkų pr. ,,EUROVAISTINĖ".
Klaipėdos,Statybininkų pr. ,,EUROVAISTINĖ".
Eurovaistine Klaipedos Akropolis
Ten dirbantya jaunesni žmonės išvis neturi jokio žmogiškumo. Atvažiavau šiandien su kudikiu ant ranku, reikejo įsigyti “Ventolin” su receptu. Buvau pamirsusi fizini dokumenta savo, gyvenu už Klaipedos. Jie man aiskino, kad ne fizinio dokumento neparduos. Nors rodziau vaiko gimimo liudijima su asmens kodu, turejau telefone savo paso kopina, kur viskas yra. Bet jie šaltu veidu paaiskino, kad vaziuociau pasiimti pasa ir tik tada parduos.
As stovinti mama su kudikiu ant ranku tiesiog buvau ignoruojama, kur tikrai manau tokioje situacijoje yra įmanoma padaryti išimti.
As stovinti mama su kudikiu ant ranku tiesiog buvau ignoruojama, kur tikrai manau tokioje situacijoje yra įmanoma padaryti išimti.
Klausimai ir atsakymai
KODĖL APMOKĖTO ČEKIO ŠIFRAS TOKS:KUR MOKĖTI,TAI IR SU AKINIAIS NELABAI ĮSKAITAI,BET UŽTAT JAU NUOLAIDOS,NUOLAIDOS(VAJE)ŠIFRAS DIDŽIAUSIAS?ATSAKYTI NEBŪTINA NES IR TAIP AIŠKU KOKIE JŪS "GERUČIAI"
regisbal1 parašė klausimą 2025.01.21
Netinkamas klausimas? Pranešk