Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Dėl apmokėjimo
Ar ne sukčiai? Apmokėjimo metu prašo įvesti savo privataus kliento banko atpažinimo kodą. Ar jums taip buvo? Ar saugu?
cancel vinted
Puiki vieta nusipirkti padielką iš lenkijos. Puiki vieta, kur įmesi savo pinigus ir negausi nei jų, nei prekės. Puiki vieta, kur tau atrašys robotai, be jokio atsakymo.
Tokių nėra
Viskas apmokestinta, klientų aptarnavimas robotai, daug padielkų
Siaubinga patirtis
Labai nusivylusi Vinted komanda – pirkėjo apsauga tik iš pavadinimo
Tai jau ne pirmas kartas, kai Vinted mane nuvilia, ir kantrybė tiesiog senka. Jau kelintą kartą perku kelnes, kurios aprašytos kaip vieno dydžio, o realybėje neatitinka nei dydžio, nei išmatavimų. Ir ką? Prekės grąžinti negaliu. Nors moku už vadinamąją pirkėjo apsaugą, realios apsaugos nėra. Tai labiau simbolinis mokestis, už kurį negauni nieko, kai iškyla reali problema.
Kreipiantis į Vinted komandą sulaukiu tik šabloninių atsakymų – jokio įsigilinimo, jokio sprendimo. Platforma tiesiog nusiplauna rankas, o visa atsakomybė lieka pirkėjui.
Labai gaila, kad gera idėja, kaip tvari mada ir naudotų drabužių prekyba, yra taip prastai įgyvendinama. Šiuo metu tikrai negaliu rekomenduoti šios platformos – nebent norite rizikuoti savo pinigais ir nervais.
Tai jau ne pirmas kartas, kai Vinted mane nuvilia, ir kantrybė tiesiog senka. Jau kelintą kartą perku kelnes, kurios aprašytos kaip vieno dydžio, o realybėje neatitinka nei dydžio, nei išmatavimų. Ir ką? Prekės grąžinti negaliu. Nors moku už vadinamąją pirkėjo apsaugą, realios apsaugos nėra. Tai labiau simbolinis mokestis, už kurį negauni nieko, kai iškyla reali problema.
Kreipiantis į Vinted komandą sulaukiu tik šabloninių atsakymų – jokio įsigilinimo, jokio sprendimo. Platforma tiesiog nusiplauna rankas, o visa atsakomybė lieka pirkėjui.
Labai gaila, kad gera idėja, kaip tvari mada ir naudotų drabužių prekyba, yra taip prastai įgyvendinama. Šiuo metu tikrai negaliu rekomenduoti šios platformos – nebent norite rizikuoti savo pinigais ir nervais.
Pirkėjo apsauga verta nulio!
Šį sykį vinted išprendė problemą
Vinted pagalba išsprendė problemą su nesąžininga pirkėja.Nusipirko striukę tvarkingą o parsiuntė visą purviną ir suplyšusią. Dėmės neišivalo ir neišsiplauna. Pirkėja pareiškė kad dydis netinka priemiau. O Kaip atidariau siuntinį amo netekau. Laimei vinted išprendė šį reikalą ir man padengė žalą.
Bet kainavo dauk nervų ir laiko. Nuo šiol siekiant apsisaugoti nuo nesąžingų pirkėjų geriau parduosiu ne per vinted programą. Saugokitės pirkėjos asta55
Bet kainavo dauk nervų ir laiko. Nuo šiol siekiant apsisaugoti nuo nesąžingų pirkėjų geriau parduosiu ne per vinted programą. Saugokitės pirkėjos asta55
Tragedija jokio supporto
Support absolutly brainles, answers is copy-paste, 0 help.
Or even simple questions is not answered.
Just we think, so we just ban you for 7 days.
Or even simple questions is not answered.
Just we think, so we just ban you for 7 days.
iššvaistysi laiką
pilna kopijų, supportas bjaurus, pinigų pervedimas beproto ilgas
Reikėjo kantrybės ir laiko, bet man pavyko
Susidūriau su problema! Gavau ne tą prekę kurią pirkau, tuomet pardavėjas sumokėjo už prekės grąžinimą, turėjau išsiųsti, tačiau Vinted niekaip nesugeneravo siuntos etiketės. Reikėjo daug kantrybės, pykau, nes klaida buvo ne mano, sugaišau nemažai brangaus laiko skaitydama taisykles, rašydama žinutes ir gaudama visą eilę nereikšmingų robotų atsakymų, kurie nedavė jokios naudos. Tačiau pagaliau problemą Vinted išsprendė! 3 savaitės! nei daug nei mažai. Žinoma, kad valio ir žinoma, kad džiaugiuosi, be to, viliuosi, jog daugiau su tokiais nesusipratimais Vinted platformoje nesusidursiu! Visiems linkiu sėkmės NESUSIDURTI, nes problemos išties sunkiai sprendžiamos, bet man pavyko!!! Tikiuosi pavyks ir Jums!!! o aš vėl naudojuosi šia platforma:)
Tragiška komunikacija ir nulinis problemų sprendimas
Klientų aptarnavimo kokybė tragiška. Pirma dėl problemų atrašo robotas, po to jau mergaitė, kuri atrašo vis tą patį, per daug nesigilindama į situaciją. Įkėliau knygą, dėl kurios užblokavo paskyrą 7 dienoms. Knyga yra 4 amžiaus rašytojo su senovės rankraščių iliustracijomis. Visiškai klasikinis veikalas, išleistas Lietuvos leidyklos 2005 metais. Ta pati identiška knyga pas kitus narius puikiausiai parduodama.
Kelis kartus klausiau kodėl tai yra draudžiama prekė ir kurio konkrečiai Taisyklių punkto neatitinka, taip ir nesulaukiau paaiškinimo.
Iš kitų čia rastų skundų suprantu, kad “vienaragis” nesusitvarko visiškai su klientų aptarnavimo problemomis.
Kelis kartus klausiau kodėl tai yra draudžiama prekė ir kurio konkrečiai Taisyklių punkto neatitinka, taip ir nesulaukiau paaiškinimo.
Iš kitų čia rastų skundų suprantu, kad “vienaragis” nesusitvarko visiškai su klientų aptarnavimo problemomis.
Nulinis įsigilinimas į dituaciją, abstraktus šabloninis atsirašinėjimas
Labai bloga klientų aptarnavimo kokybė
Jei viskas gerai tai gerai bet tais atvejais kai kažko prireikia iš klientų aptarnavimo komandos jokios pagalbos negausi. Mano atveju LP Express vietoje to kad nusiųstų siuntą pirkėjui ją grąžino man supainioję adresus. Susisiekus su LP Express jie mane nukreipė į Vinted gauti naują siuntos kodą ir prekę vėl išsiųsti iš naujo. Vietoje to Vinted tiesiog anuliavo sandėrį taip sukurdami man nuostolį už 80 EUR. Aptarnavimo centras dirba robotiškai, tiesiog blokuoja, anuliuoja užsakymus. Esu labai nusivulusi.
Užblokuota paskyra
Iš niekur nieko užblokavo paskyrą, todėl negaliu atsiimti pinigų už parduotą prekę, atrašinėja robotas. Tai ko vertas tas taikomas pirkėjo apsaugos mokestis.
Nėra
-
Sukčiavimas, apgavystė
Vinded atsirado naujas sukčiavimo būdas. Jei pirkėjui nepatinko pirkinys, jis sugadina prekę arba fotošopu padaro daiktą dėmėtą ir pasiskundžia, kad tokį gavo. Nu puikus būdas gudrauti! Sugražino batus atgal, batai švarutėliai, bet jiems neįrodysi, jie tiki tomis suklastotomis pirkėjo nuotraukomis. Ir dar atsiliepimo neigiamo neina parašyt, kai gražina prekę. Gerai, dar,kad švarius gražino, kad nesugadino,o tik nuotraukas kažkaip padirbo.
Pirma nuotrauka mano
Antra nuotrauka pirkėjos
Klausimai ir atsakymai
Esu pirkusi ne kartą, ir viskas buvo tvarkoj. O dabar apmokėjimo metu prašo įvesti savo privataus kliento banko atpažinimo kodą. Ar čia viskas gerai? Ar ne apgavystė?
Irena parašė klausimą 2025.06.06
Netinkamas klausimas? Pranešk