Atsiliepimai

Atsiliepimai

Gytis

Sukčiai

Įsigijus mobilujį telefoną Samsung A50, po dviejų dienų aparatas išsijungė ir nebeįsijungė, buvo kraunamas visą naktį, bet nepadėjo. Telefonu susisiekus su pardavėju buvo nurodyta kaip telefoną perkrauti/paleisti iš naujo, bet atlikus nurodytus veiksmus, niekas nepasikeitė. Tada pardavėjui buvo pateiktas prašymas atsiimti prekę ir grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Pilnos komplektacijos prekė buvo nufotografuota, sudėta į originalią pakuotę ir pardavėjo nurodytu būdu išsiųsta pardavėjui. Pardavėjas gavęs prekę informavo, kad telefonas siunčiamas diagnostikai, taip pat, kad telefonas įsijungia ir turi
pabraižymų, bet pridėtoje nuotraukoje pabraižymo pobūdžio nesimatė ir jis labai abejotinas – mažytis taškelis
ant ekrano šono, labiau panašus į mažą dėmelę (foto pridedama). Pardavėjui buvo patikinta, kad telefonas išsiųstas be jokių
pabraižymų, o paklausus kaip jį įjungė, atsakymo nepateikė. Po savaitės gautas pardavėjo el. laiškas su nurodymu, kad telefone gedimų nerasta, atnaujinta programinė įranga (naujam telefonui!) ir paklausimu kur atsiųsti prekę. Pardavėjui buvo atsakyta, kad tokia brokuota prekė nereikalinga ir, kad
grąžintų pinigus, kaip nurodyta prašyme. Pardavėjas atsakė, kad prekė su pabraižymais negrąžinama, nors tuos „pabraižymus“ patys sufalsifikavo, ar specialiai padaryė, kad turėtų priežastį negrąžint pinigų (telefonas naudotas 2 dienas nuo gavimo). Tą pačią dieną buvo pareikalauta per 14 dienų grąžinti pinigus, bet reikalavimas neįvykdytas. Toliau bendraujam per vartotojų teisių tarnybą.
nėra
brokuotos prekės, apgaudinėja klientus

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.17

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Garantinis remontas

Baisus aptarnavimas. Pirkome mobilius telefonus Nokia 8, po pusmečio telefonas sulūžo. Siuntėme į servisą, ten telefoną tikrino 35 dienos (pagal normas 14d) ir grąžino tos pačios būklės kaip ir atsiuntėme, nedirbantis. Nekam nesiūlau.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Aurelijus

apgavikai

Užsisakiau ssd diską Crucial MX500 500GB, kur rodė jog yra sandėlyje, o pristatymas 1-3d.d, pralaukiau savaitę, gaunu laišką jog tokių nebeturi, tik išpakuota (naudota) iš ekspozicijos.... Pirkite iš patikimų parduotuvių, kurios tikrai pristato per nurodyta laiką ir nenaudotas prekes.
melaginga informacija

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.21

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Sigita

Pati blogiausia parduotuvė

Niekam nerekomenduoju šios parduotuvės. Vyras užsisakė grill kepsninukę. Aprašymas buvo vienas, o gavome visai kitą prekę. Laukėme mėnesį laiko. Juomiausi, kad baldus ir dušo kabiną gavome greičiau nei griliuką. Niekada nebepirksime iš šios parduotuvės ir kitiems nerekomenduoju.

Atsiliepimas parašytas: 2019.07.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Ieva

Nepatariu turėti su jais reikalų

Pradžioje kai pirkau mobilųjį telefoną viskas buvo gerai, greitas pristatymas, jokių priekaištų, tačiau kai telefonas pradėjo gesti kreipiausi į juos, vėl gi viskas normaliai, paaiškino, kur pristatyti garantiniam aptarnavimui. Tačiau, kai telefonas vis gedo, tris kartus buvo siųstas taisymui, jau norėjau tą daryti ketvirtą kartą, nusprendžiau, kad gana. Tegul keičia prekę arba grąžina pinigus. Jie prašė gauti iš serviso defektacijos aktą, paprašius serviso to akto, jie aiškino, kad pagal duomenų bazę mano įrenginiui garantinis aptarnavimas nebegalioja, nors jis dar galiojo apie pusantro mėnesio. Jie tiesiog už pinigus išrašė patikros aktą. Visa procedūra viskas daugiau nei mėnesį laiko. Iš pradžių galvojau, kad pavyks susitarti žmoniškai, užpildžiau jų atsiųstą formą, nusiunčiau kitus reikiamus dokumentus, patikros aktą iš serviso bei patį mobilųjį telefoną. Gavę telefoną jie vėl jį išsiuntė į servisą patikrai, nors jis buvo jiems išsiųstas, kai grįžo iš serviso. Apie mėnesį laiko tempia laiką, neva servisas vis dar atlieka patikrą ir galų gale pareiškia, kad servisas jokių gedimų nerado, nors patikros akte nurodyta, kad telefonui blogai ir ką jame reikia keisti. Jie nieko to nerado. Siūlo arba tęsti testavimus arba grąžinti man telefoną atgal. Aišku aš su tuo nesutinku, kreipsiuosi į vartotojų teises. Būkite kiti atsargūs su jais, liksite nieko nepešę ant ledo, be daikto ir be pinigų.
Neturi.
Tempia laiką, nenori bendradarbiauti su klientu

Atsiliepimas parašytas: 2019.06.03

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rasa

Nepirksiu nieko daugiau

Daugiau nieko nepirkčiau, garantinis 2 metai, bet praėjus dviem mėnesiams jau nebepriima :) Nusipirkom gartraukį, išpakavom už dviejų mėnesių. Visas buvo nudaužytas, mygtukai nutrinti. Kreipėmės, bet pagalbos jokios.
darbuotojai visiškai neišmano savo darbo

Atsiliepimas parašytas: 2019.03.14

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rimgaudas

Niekam nerekomenduoju

Buvo įsigytas naujas prietaisas, bet išpakavus paaiškėjo kad jis su defektais. Nuvežus į parduotuvę, prekes atgal nepriėmė. Negana to nauja prekė už kurią sumokėti pinigai išsiuntė į garantinį ir dabar 3 savaites nei daikto nei pinigų. Kitose el.parduotuvese tokių nesąmonių nėra buve tiktai rde.lt nerekomenduoju

Atsiliepimas parašytas: 2019.01.12

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Adomas

Neatsakingas darbas į užsakytas prekes

Kompiuteris Asus R558UQ buvo pirktas iš RDE.lt puslapio spalio 9d. 10.d gavau patvirtinimą, jog kompiuterio teks laukti iki spalio 19d. Su tuo susitaikiau, nors ir tai galima teigti, jog per ilgas laikotarpis. Atėjus spalio 18d. Sulaukiu skambučio iš RDE.lt darbuotojo, vardo neprisimenu, tačiau tai yra nesvarbu, nes jis ir taip atstovauja šią parsuotuvę ir jos vardą. Skambučio metu buvo pranešta, jog kompiuterį neva pamiršo užsakyti, o jau buvo likusi viena diena iki jo nurodytos gavimo datos. Darbuotojo pasiūlė dvi išeitis, arba lauki dar savaitę ir atsiunčiam, arba galim atsiųsti jūsų pinigus atgal jums į sąskaitą... Tai buvo visiškas nesiskaitymas su klientu, nes mano manymu turėjo būti pasiūlyta kažkokia nors alternatyva, už mano sugaištą laiką, ar tai nuolaida ar dar kažkas panašaus, tačiau to nebuvo. Reziume viską susumavus galima teigti, jog buvo sugaištas brangus mano laikas, nes kompiuterio paskirtis buvo skirta darbui. Likau ir be kompiuterio ir be atliktų savo darbų.
-
-

Atsiliepimas parašytas: 2018.10.24

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Povilas

Lacoste pour femme

Turėjo pristatyt per 10d., užtruko 18. Informacijoj kilmės šalis UK, ant pakuotės Ispanija. Nerekomenduoju!!!.................................................................
Piguva
Nepristato laiku

Atsiliepimas parašytas: 2018.06.26

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Rolandas

Prastas patyrimas RDE.LT

Nesakau, kad mano kojos ten nebus, bet... Pirkau ten nemažai daiktų, patiko kad jie netoli mano namų, veiksmas Vilniuje. Paskutinis pirkinys muzikinis centras, na netenkino manęs jo garso kokybė (FM radio stotyse foninis šnypštimas), viską gražiai sudėjau atgal ir mėginu grąžint. Pasirodo pasimetė sąskaita faktūra, per tas kelias dienas buvo tvarkomasi namuose ir turbūt buvo kažkur nutvarkyta. Prasideda tatuiruoto bičo kuris turi priimti preke atgal išsidirbinėjimai, o gal jūs mus norit apgauti, kažkur kitur pirkot, o mum norit grąžinti, nors prekę teikėsi apziūrėti. Taigi sakau pas jus visa dokumentacija, va prekė, pakelkit dokumentus, viską pamatysit. Ne, jis kazkodėl domėtis nenori, ieškokit saskaitos faktūros, jo asmeninė biurokratija kitaip nedirba. Na nulėkiau namo dar viską išverčiau, nėr. Skambinu i jų ofisą, ką daryt jų klausiu, jie man paprastuoju būdu atsiunčia į paštą naują sąskaitos faktūros variantą, bet turiu ją atsispausdinti, būtinai pabrėžia, kad turiu ją atsispausdinti, kad tatuiruotas bičas, jų pačių darbuotojas galėtų ta prekę priimti. Traukiu iš po lovos spausdintuvą, instaliuoju softą (senai nenaudotas), susirandu popieriaus, atsispausdinu, sugaištu na koki 30-40 minučių. Su tuo atsispausdintu lapuku vėl važiuoju i ju parduotuvę, tuščioj parduotuvėj 10 min. laukiu į save dėmesio, tuomet atsiranda ramaus veido tatuiruotasis ir per 3 minutes sutvarko prekės grąžinimą. Ai dar įdomus momentas, prieš važiuodamas ieškoti sąskaitos sakau, paliksiu muzikini centra čia pas jus, kad nereikėtų vėl iš naujo jo apžiūrinėti, priemėjas pastato akis ir sako, o jus nebijote (na stilium, o jei mes ji pavogsime)? Žinote suabejojau, jei keliamas toks klausimas tai gal ištiesų turėčiau bijoti, juk jokių dokumentų ant rankų neturiu.. Na bet galvoju, jei jau pavogs tai pavogs, susirizikuosiu, tingiu tampytis. Ačiū bent jau nepavogė.
O viskas galėjo buti sutvarkyta paprastuoju būdu. Jie tą faktūrą kurią siuntė man galėjo nusiūsti i savo parduotuvę, taturuotasis ja atspausdintu, pas juos ten tų veikiančių spausdintuvų garantuotai pilna. Mes viską sutvarkytume per 5 minutes ir nereikėtų manęs gainioti. Aš kaip klientas bučiau nesugaišęs laiko, o jie kaip firma mano akyse nebūtų kaip valdiška biurokratų kontora bjauriausioje savo išraiškoje.

Atsiliepimas parašytas: 2018.05.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai