Atsiliepimai

Atsiliepimai

Mi

Kol kas viskas gerai.

Nusipirkau 4k monitorius 100!!! evro pigiau nei jis dabar kainuoja pas kitus pardavėjus. Atvežė vieną dieną anksčiau nei buvo pažadėta. Man tai buvo patogiau. Kol kas viskas gerai.

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.17

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Orinta

Neatsakingi

Užsakinėjau telefoną ir apsauginį stiklą. Užsakymą gavau greit. Stiklas atėjo sudaužytas. Norint grąžint vargo vakarienė. Turi įrodinėt, paveiksluot, atsispausdint blankus ir siųst per tik jų nurodytus paštomatus. Pigiau nusipirkt naują.
Greit gavau
Prekė sudaužyta, grązint užtruks ilgiau nei nusipirkt naują

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.16

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Deividas

Niekada gyvenime nepirksiu ir nerekomenduoju niekam

Užsisakiau prekę, reikėjo laukti virš savaitės, paskambinus sakė pasižiūrėsiu ir informuos, kitą dieną vėl skambinau, nes jokios informacijos negavau. Sake neturime prekės, tai galite kitą išsirinkti, sakau man pinigus grąžinti tai gerai 14d bėgyje tai aš sumokėjau iškart laukiau šitiek laiko o grąžins po kiek laiko. Žodžiu dar neteko matyti kažko baisesnio. Geriau iš aliexpres būčiau pasiėmęs tai būčiau ir gavęs, o čia norėjau greičiau kad ir ant normaliai brangiau.
Žodžiu nematęs kad tiek laiko truktų siuntimas Lietuvoje.
NIEKAM NEREKOMENDUOJU ČIA APSIPIRKINĖTI.

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.13

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Mantas

Apgavikai

Užsisakiau prekę, gavau patvirtinimą, kad užsakytą ir numatomą pristatymo datą. Laukti reikėjo virš savaitės, tada pristatymo dieną, gavau žinutę, kurioje nurodyta, kad prekės neturi ir mano užsakymas yra atšauktas. Pažiūrėjau internetiniame puslapyje, prekė visgi yra, tik už brangesnę kainą.

Atsiliepimas parašytas: 2020.02.06

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Renata

Prekė buvo parduota nekokybiška, dar ir laiką tempia dėl pinigų grąžinimo.

Pirkome vaikams Kalėdom stacionarų kompiuterį. Užsakymas vyko labai sklandžiai ir gana greit (nežiūrint šventinio laikotarpio) gavome savo užsakymą (2019.12.23 d.), už prekę atsiskaitėm kortele. Gruodžio 25 d. norėjo pajungti kompiuterį, tačiau jis "nematė" monitoriaus. Manėm, kad mūsiškis per senas, nes pirktas gan senokai. Iš draugų atsivežėm naują monitorių, deja, jo irgi kompiuteris "nematė". Gruodžio 27 d. ryte nuvežėm kompiuterį į RDE atsiėmimo punktą, pridavėm patikrai (kuri turi trūkti 10 d.d.), užpildė "Pranešimą apie sutarties-užsakymo atsisakymą", kuriame nurodė visus duomenys (ką, kada, už kiek pirkta). Ant tiek jau ubagai, kad dokumentą atspausdino tik vieną egzempliorių, o sau liepė nusifotografuoti telefonu. Jau du kartus skambinau į RDE, bet kompiuteris dar vis tikrinamas. Šiandien 2020 m. sausio 15 d., o patikra dar nepadaryta ir kada ji bus padaryta neaišku. Sakiau, grąžinkit pinigus. Kol nebus atlikta patikra, pinigų negražina. Kiek ji bus atliekama neaišku. Darbuotojai kalba nenoriai, kartoja pastoviai vieną ir tą pačią frazę, patikra dar neatlikta. Vaikai liko be Kalėdinės dovanos :( Labai nepatikima firma ir daugiau tikrai iš jų niekada nepirksim.

Atsiliepimas parašytas: 2020.01.15

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Tauras

Labai jau prastai čia su jais

Užsakiau telefoną Redmi Note 5, pataikiau ant geros kainos 64 gb 125 eu. Apmokėjau per int. banką, jokių žinučių negavau. Tada nutariau paskambinti į RDE išsiaiškinti. Tada jie man pareiškė, kad tiekėjas neturiu tokių telefonų, jų nebėra Lt. Ir aš turiu sugalvoti ką man daryti ar pirkti kažką kitą ar grąžins pinigus. Sakiau tada, kad grąžintų EU.
Tada nuėjau į int. Rde parduotuvę ir ką gi yra tie RedmiNote 5 tik kaina jau 32gb apie 155 eu, o toks kaip užsakinėjau aš apie 175 eu.
Čia tu kurių Lt nėra, fainuoliai.
Mano konsepcija tai būtų tokia, pardaviai už savikainą ar žemiau savikainos sukis kaip nori, savo reputacijos negadines nebankrutuosi, bet įvykdyk savo įsipareigojimą. Matyt čia yra kitaip

Atsiliepimas parašytas: 2019.12.16

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Voldemortas

Aptarnavimas

Užsisakinėjau du kompiuterius vieną kart laukiau tris dienas kol susiruošė paskambint, kad prekės nebėr. Po kurio laiko radau dar vieną neblogą variantą, kuris ale prekyboj bus tik po kelių savaičių po 1,5 savaitės, kai jau kitą savaitę turėčiau gaut kompiuterį skambina, kad užsakymo nebus. Gerai, kad visais atvejais rinkausi apmokėt grynais, nes pervedus pinigus atgal atgautum gal tik po mėnesio..

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Kotryna

Elektroniniai sukčiai

Nusipirkau lygintuvą. Parsinešus pamačiau akivaizdų broką (nuotrauka). Prašiau keisti į kokybišką prekę - atsisakė. Grąžinti pinigus - irgi. Pasiūlė palikti jiems tą lygintuvą, neva siųs ekspertizei (ekspertizė lygintuvui, kainavusiam 37€????, kai brokas matomas plika akimi) ir, pasitvirtins mano pretenzijos, per kažkiek savaičių grąžins pinigus. Bendravimas klaikus. Taip ir jaučiausi - patekus pas sukčius, bendrauja arogantiškai, maždaug "o kas mums". Taip ir pamačiau jų "ekspertizes": neaišku, kam siųstų lygintuvą, ir neaišku, kokį (jie neturi ID numerio). Taigi, neprendžiau jų žaidimo nežaisti, išėjau su tuo lygintuvu. Gaišti laiką ir gadintis nervus dėl 37€... tiek to.

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.15

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Paulius

Viską galima buvo išsiaiškinti kitą dieną po užsakymo.

7madienį užsakytas telefonas. Tik 2adienį (pačioje darbo pabaigoje) pranešama, kad likus tik ekspozicinė prekė (net nuolaidos nebūtų). 3čiadienį išsiaiškinam, kad jos išsiųsti kitą darbo dieną nepavyktų, ji būtų gauta tik kitą savaitę. Paklausus kiek reikės laukti iš tiekėjų naujo, neišpakuoto - gal 1 gal 2 o gal ir 3 savaites. Atšaukiu užsakymą, pinigai gražinami tik per 2 - 3 darbo dienas. Savaitė iki produkto įsigijimo prarasta.
Dar apsilankau svetainėje - prie norimo telefono modelio prirašyta, kad prekyboje nuo kitos savaitės pradžios (Blankiai žalias užrašėlis mažomis raidėmis apačioje). Tai nuo kitos savaitės pradžios ar gali tekti palaukti ir 2 ir 3 savaites? Kiek maksimaliai gali užtrukti prekės pristatymas prie prekių rašykite ryškia raudona spalva. Gal kelis užsakymus ir prarasite, bet sutaupysit laiko klientams. Taip pat informuokite apie prekės nebuvimą ne po 2 darbo dienų, o kuo greičiau. + Pasidomėkit pinigų gražinimo automatizavimu ir kaip jo nebuvimas mažina klientų pasitenkinimą. Antra žvaigždutė už neblogą patirtį praeityje.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Gytis

Sukčiai

Įsigijus mobilujį telefoną Samsung A50, po dviejų dienų aparatas išsijungė ir nebeįsijungė, buvo kraunamas visą naktį, bet nepadėjo. Telefonu susisiekus su pardavėju buvo nurodyta kaip telefoną perkrauti/paleisti iš naujo, bet atlikus nurodytus veiksmus, niekas nepasikeitė. Tada pardavėjui buvo pateiktas prašymas atsiimti prekę ir grąžinti už ją sumokėtus pinigus. Pilnos komplektacijos prekė buvo nufotografuota, sudėta į originalią pakuotę ir pardavėjo nurodytu būdu išsiųsta pardavėjui. Pardavėjas gavęs prekę informavo, kad telefonas siunčiamas diagnostikai, taip pat, kad telefonas įsijungia ir turi
pabraižymų, bet pridėtoje nuotraukoje pabraižymo pobūdžio nesimatė ir jis labai abejotinas – mažytis taškelis
ant ekrano šono, labiau panašus į mažą dėmelę (foto pridedama). Pardavėjui buvo patikinta, kad telefonas išsiųstas be jokių
pabraižymų, o paklausus kaip jį įjungė, atsakymo nepateikė. Po savaitės gautas pardavėjo el. laiškas su nurodymu, kad telefone gedimų nerasta, atnaujinta programinė įranga (naujam telefonui!) ir paklausimu kur atsiųsti prekę. Pardavėjui buvo atsakyta, kad tokia brokuota prekė nereikalinga ir, kad
grąžintų pinigus, kaip nurodyta prašyme. Pardavėjas atsakė, kad prekė su pabraižymais negrąžinama, nors tuos „pabraižymus“ patys sufalsifikavo, ar specialiai padaryė, kad turėtų priežastį negrąžint pinigų (telefonas naudotas 2 dienas nuo gavimo). Tą pačią dieną buvo pareikalauta per 14 dienų grąžinti pinigus, bet reikalavimas neįvykdytas. Toliau bendraujam per vartotojų teisių tarnybą.
nėra
brokuotos prekės, apgaudinėja klientus

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.17

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai