Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Brokuota preke
Gavau brokuota preke,iskarto kita diena pridaviau atgal i Varle.lt.Praejo daugiau kaip savaite,taciau jokiu ziniu ar preke bus keiciama,ar pinigai grazinami.Pasiteiravus apie situacija,buktai is tiekejo neturi jokios informacijos,todel nieko neaisku.Tada pareikalavus pinigu grazinimo,pareiske,kad to negali del topaties priezasties-palaukit,as pirkau preke is Jusu,o netiekejo.Vadinasi kreipsimes i vartotojo teises,gal ten rasit bendra kalba.
Vis negaunu
Nesilaiko pristatymo terminų - negavau vyro gimtadienio dienai, negausiu nei Kalėdoms...
Mwluoja dėl pristatymo
Scamerių įstaiga. Prekės perkamos gruodžio 1d. Su "garantija kad prekes priatatysim iki kalėdų". Pristatymo laikas nukeliamas keletą kartų. Gruodžio 20d. pačiam pasiskambinus, gauni atsakyma, kad jie neturi tų prekių sandėlyje ir tikrai iki Kalėdų jų negausiu. Net nepasivargino to pranešti patys, nors akivaizdžiai žinojo. Nulis pagarbos klientams ir visiškas abejingumas "mes nieko nagalime padaryti
Viskas
Labai blogai
Pardavė blogai veikiančią prekę ir jau du kartus buvo servise.Jie tipo neranda gedimo,bet nieko neišsprendė.Grąžina ir daryk ką nori.
Niekam nerekomenduoju.nes taip jau antrą kartą nutiko.Tik pirmą kartą pavyko viską išspręst.panašu kad prekęs brokuotos ir gal kartais pasiseka iškišt.
Niekam nerekomenduoju.nes taip jau antrą kartą nutiko.Tik pirmą kartą pavyko viską išspręst.panašu kad prekęs brokuotos ir gal kartais pasiseka iškišt.
Nepripažysta kad prekė brokuota ir negali jos sutvarkyt arba prisiimt atgal.
Kva Kva Kva - Ant Jūsų ...
Labai blogai kai aptarnavimas yra tik iki pardavimo, o toliau niekas net piršto nejudina ir leidžia suprasti kad tai ne jų bėdos. Istorija tokia užsakiau prekes pristatymo terminas savaitė, likus parai iki pristatymo negaunu siuntos išsiuntimo info skambinu klausti kodėl nieko nevyksta. Sako gausit rytoj Jūsų nuogastavimai nepagrįsti... Sakau negi sunku suprasti kad pristatymas vykdomas 2dienas ar jau bent 1,5 dienos minimum ir t.y. 1d. išsiuntimas 1d. pristatymas ! sakau negavau nieko - vadinasi nebus, o užsakyta šventėm su pakavimu kaip dovana ... Sako ryt gausite nėra pagrindo kad negausit ... IR SPĖKIT ? Ryte gaunu pranešimą vėluos ateis dar už 2 dienų ... palaukiu parą ir vėl matau, kad nieko nevyksta ir istorija 1:1 kartojasi ... Sakau tai gal paskambinkite ir paklauskite ar bent jau išsiuntė. Sako ateis ryt nėra pagrindo nerimauti ir stumia kad labai jau nepasitikiu jais (bet jie negali 100% garantuoti kad ateis nurodytu lauku... ) Sakau o tai gi buvo nurodyta kad yra prekės sandėlyje IR ATSAKYMAS DAMUŠA - TAI UŽSIENIO SANDĖLYJE YRA !!! Ir kokiu DE.ILU REIKIA BŪT, kad NESUPRASTI jog PREKĖS iš UŽSIENIO SANDĖLIŲ per 2 d. niekaip neateina !!! Tai buvo PASKUTINIS mano pirkimas šioje kontoroje ...
Jokių
Pats blogiausias aptarnavimas po apmokėjimo už prekes ir jų negavus nurodytu laiku !
Apgaudinėja
Varlė.lt apgaudineja savo klienta. Kaip? Paprastais nurodo pristatymo laika mano atvejus(užsakymas atliktas lapkričio 24d) numatomas pristatymas Lapkričio 28d , vieninteliai kurie galejo pristatyti greitai, bet kai pasiteravau lapkričio 28d ar gausiu preke, man atsake kad jokiu vėlavimu nemato ir kad prekė bus pristatyta ,bet už valandos gaunu pranešima , kad man prekė bus pristatyta tik gruodžio 02d. O kodėl apgauna? Nes kiti pardavėjai iškart nurodo šios prekės pristatyma gruodžio 4d. O varlė.lt taip daro apyvarta nurodydamas geresnius pristatymo terminus. O pasekoje nepristato ir informuoja tik paskutine diena:)
TIESIOG BĖDA !!!
Pirkau išmaniąją kačių kraiko dėžę NEOKASA. Ukmergės gatvėje, Viniuje. Vartojimo instrukcija- tik japoniška ir angliška. Paprašiau lietuviškos. Tai berniukas paaiškino, kad mes gyvenam ES, o todėl tai jokių lietuviškų vartojimo instrukcijų norėti nereikia. Suprask, iškasena esi... Įkyriai siūlė, netgi reikalavo papildomai susimokėti 50 eur. už prailgintą garantiją, kurios man visai nereikia. Kai atsisakiau, nepatenkintas šnypštė. Beje, kraiko dėžė neveikia. Tai nežinau, kaip reikės atsiimti savo 459.99 eur. Spėju, kad ir ta standartinė garantija čia negalios. Tiesiog šlykštu. Kojos ten nekelsiu ir daugiau nei 1 euro ten nepaliksiu.
NEVEIKIA !
Pasityčiojimas iš vartotojų, lietuviškos varkės....
Pirkau ausines. perkant jas pristatymo laikas buvo spalio 24d. Padarius uzsakyma pasidare spalio 28 dieną o galiausiai atėjo tik spalio 31d.
Bet kas gražiausia kad tiek laukes ausinių, gavau tik ausinių kabelį už ausinių kainą.... Apgailėtina tikrai rimtesni atrodet. Pirma ir paskutini karta naudotos jūsų paslaugos.
Bet kas gražiausia kad tiek laukes ausinių, gavau tik ausinių kabelį už ausinių kainą.... Apgailėtina tikrai rimtesni atrodet. Pirma ir paskutini karta naudotos jūsų paslaugos.
Apgailėtinas aptarnavimas, teminų nesilaikymas, pasityciojimas iš vartotojų....
Apgailėtinas aptarnavimas, teminų nesilaikymas, pasityciojimas iš vartotojų....
Neturi prekiu, neatsiuncia laiku, ilgai negrazina pinigu
Neturi prekiu, nesilaiko pristatymo terminu. Atsaukus užsakymą, nes neturi prekės ilgai negražina pinigų. Pirkau oro kondicionieriu midea, neturėjo, ir 3 dienas negražina pinigų. 555€ didele suma. Kreipsimes i vartotoju teises. Vagys
nera
neturi prekiu, nesilaiko pristatymo terminų, negražina pinigų
Ačiū už dovana(puoduką)
Pirkau Internet savo vaikui, telefoną dėklą.Prie pirkimo, gavau iš Varlė.lt dovana(puodelį) Ačiū,buvo malonu gauti dovana!
Apgaudinėja pirkejus ir su jais visiškai nesiskaito
Klausimai ir atsakymai
Kiek reikės siųsti kėde y garantini kad pakeistu nauja arba gražintų pinigus kėdė akracing mokėta 315 pirkta tauragėj varlė.lt
laika20 parašė klausimą 2020.03.26
Netinkamas klausimas? Pranešk
Kiek reikės siųsti kėde y garantini kad pakeistu nauja arba gražintų pinigus kėdė akracing mokėta 315 pirkta tauragėj varlė.lt
laika20 parašė klausimą 2020.03.26
Netinkamas klausimas? Pranešk