Atsiliepimai

Prekiurojus.com

www.Prekiurojus.com

Atsiliepimai

DoNc

Tragedija ne daiktas ir pardavėjo nenormalus bendravimas

Noriu perspėti, kad nepapultumėte ant šio nesąžiningo pardavėjo.
Š.m. vasario mėnesį teko apsilankyti www.prekiurojus.com internetinėje parduotuvėje. Radau daiktą kurio ilgai ieškojau ir niekas nebeturėjo prekyboje apart šio pardavėjo. Užpildžiau visus reikiamus dokumentus, sumokėjau bankiniu pavedimu. Papildomai pardavėjui el.paštu išsiunčiau mokėjimo kopiją ir paprašiau, kad kai suruoš mano užsakymą norėsiu pasiimti pats - (atsisiųsiu savo kurjeriu). Sekančią dieną iš pardavėjo, kaip dabar supratau "gerb." A.N., gavau skambutį telefonu 20val.30min. Buvau šiek tiek nustebęs, kad internetinės parduotuvės savininkas susisiekia tokiu metu su klientais ir klausia to kas jau suformuota ir pateikta per el.parduotuvėję. Tai neblogiausia, nes "gerb."A.N. iš balso girdėjosi, jog būtų geriau paskambinęs kitą dieną. Pardavėjas pasisiūlė prekę išsiųsti savo lėšomis, nors teiravausi, kad pasiimti galiu ir pats. Nurodė, kad papildomai nekainuos siuntimas.
Prekę gavau dar sekančią dieną. Prekė netiko nes spalva buvo kita nei nurodyta, prekė buvo ištepta-atrodė, kaip naudota. Negana to jautėsi stiprus pelėsio kvapas. Pabandžiau užpildyti prekės grąžinimo formą www.prekiurojus.com nurodytame puslapyje, tačiau ten sistema neveikia iki galo. Parašiau el.laišką pardavėjui "gerb."A.N., kad norėčiau grąžinti prekę, nes neatitiko lūkesčių, kuriuos išvardinau anksčiau.
Na ir prasidėjo linksmumas :( Pardavėjas pradėjo aiškinti, kad prekė neva gulėjo sandėlyje, spalvų neturėjo, tai savo nuožiūra parinko tamsesnę. Teisinosi, kad geria raminančius vaistus. Neva man tai rūpi kokios "gerb." problemos... Ir tada jau atsirada tokios kalbos, kaip "padariau siuntimo mokesčio nuolaidą", "čia jau jum kaip sąžinė leis" ir panašiai. Gražiai atrašiau, kad norėčiau atgauti pinigus už sumokėtą prekę, nes noriu kuo skubiau išsiųsti prekę atgal pardavėjui (savo lėšomis). Tada "gerb."A.N. jau atrašo nesivaldydamas, kad eičiau pasigydyti ir pagerti raminančių. Kaip dabar matau, kad "ponas" nemelavo ir tikrai pats vartoja tai ką siūlo kities, nes nesivaldo bendraudamas su klientu. Vienu laišku ižeidinėjimai nesibaigia, pasipila dar keli laiškai, o vėliau jau bando atsiprašinėti ir siūlo nesipykti. Kai sulauki kas kelias minutes 7 laiškų, tada pagalvoji, kad pardavėjas nebesivaldo ir vienintelis kelias "parekomenduoti" www.prekiurojus.com kitiems žmonėms, kad nepakliūtų į apgaviko, kitaip negaliu išsireikšti, parduodamų prekių žabangas.
Mielai kreipčiausi į Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybą, tačiau suma nėra didelė ir jiems teisiškai nebus tai aktualu.
Todėl nors viešojoje erdvėje pateiksiu kaip viskas vyko su www.prekiurojus.com
jokių
visi

Atsiliepimas parašytas: 2018.03.20

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai