Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Padėka darbuotojai
Padėkoti Tauragės skyriaus darbuotojai Jurgitai Šimkuvienei už priėmima, sklandu ir įsamų informacijos pateikimo ir operacijų atlikimo. Nuoširdu bendravimą ir teigiamos emocijos žavesio teikimo.
Nuoširdus bendravimas
Jaudulys, užmiršimas
Padėka vadybinkei J.Matelei
Jurga Matelė puikiai dirba savo darbą, profesionali, operatyvi, maloniai bendrauja. Greitai gavome paskolą. Nuoširdžiai rekomenduoju !
Maloni mergina kur dalina paskolas
Atsakė į visus klausimus,labai maloniai bendravo, greit paskambino, deja nedavė dėl mūsų pajamų, bet pasakė viską ką reikėtų padaryti, kad gauti paskolą. Ačiū !
Konsultantė apgavike
Kaunas. J.Matele- labai neprofesionali ir atžagari. Daug melavo ir apgavo. Svajonės dužo į šipulius. Kai išreiški pyktį dėl nebendravimo darbo valandomis, atsakymas kad ji turi savo asmeninį gyvenimą. Garantavo, kad paskolą gausiu, paskui, kad reik daugiau eu pradiniam, paskui jau kad pagal darbo sutartį ne ką gauni į rankas, skaičiavimai prasidėjo...ir galiausiai veltui atsidaryta sąskaita... mes ja pasitikėjom, o dabar praradimai. Nepasitikėkit, ir apeikit.
Apsurdas
Klaipėdos filialas. Pralaukiau 1,5 val. Žmonės atėję vėliau už mane praėjo vos 5 min laukimo. Per tą laiką žmonės keitėsi o aš sėdėjau ir beliko stebėti kai viskas vyksta. Atėjusi atrakina savo kabinetą aptarnauja viena žmogų ir vėl išeina. Po ilgo laukimo nuėjau pasiteirauti ar normalu jog laukiu jau 1,5h, atsakymą gavau jog taip čia normalu.
Padejot
Sveiki Seb banko kolektyvas kurie man padėjot atgauti pinigus iš paypal kurie buvo neteisėtai pasisavinti iš mano banko sąskaitos. :) Didelis AČIŪ kolektyvui kurie grąžinot ir nenuvylėt manęs. :)
Greitas problemos sprendimas
Buvo prieš 6 metus įvykis
Gaminausi kortelę banke, pasakiau, kad noriu, jog atsiustų paštu, pasakė gerai. Laukiau mėnesį.. ateinu sakau kodėl negavau kortelės. Sako jus ją gavot, sakau negavau. Sako ji seniai išsiusta... sakau tai pažiūrėkit kur ji? Sako mes nematom nes siuntėm paprastu paštu... sakau tai kodėl ne registruotu??? Sako mokėt papildomai reikia. Sakau tai bučiau sumokėjus bet man niekas nepasakė ir nepasiūlė net. Pasirodo jie išsiuntė kortelę su visais kodais su viskuo... ir ji dingo taip ir niekada neatsiradus. Kodėl darbuotoja man nepasakė kad ketina tokį dokumentą siųst neregistruotu paštu?
Laiko gaišimas
Šiandien teko lankytis SEB banke Kretingoje, kadangi Palangoje filialas uždarytas kas jau belieka. Tai turiu pasakyti, kad baisu dirba vos 2 darbuotojos, ėjau 3 kartus ir tai nepavyko prieiti. Atėjus per pietus laukiamajame buvo apie 10 žmonių ir visi lauke kol papietaus darbuotoja nes ji tik viena galėjo priiminėti klientus!!! Kur tai matyta?? Jų pasiteisinimas, kad vasara atostogauja, bet tai gal atsiųskite ką nors iš kitų miestu?? Juk dabar visi iš aplinkui važiuoja į Kretingą tai manau reikėtų ir darbuotojų skaičių padidinti. O darbuotojams išgirdus, kad dėl pensijų atėjau tai akių vartymas ir dusavimas begalinis. Negalima taip.
Esu ilgalaikis nusivylęs klientas
Esu šio banko klientas jau ne vieni metai. Per šį laikotarpį pastebėjau, kad bankas tik labiau apkrauna savo klientus - vis didėja įkainiai ir atsiranda visoki papildomi mokesčiai. Iš tikrųjų apmaudu lyginant su užsienio bankais, SEB tik siekia visus apmokestinti. Be to jeigu nutinka problemų tenka ilgai laukti eilės banke. Jeigu mokame pinigus tokius tai būtų visai malonu gauti ir aptarnavimą, nes kiek žinau bankai moka labai mažus mokesčius.
Draugiškas jaunimui
Seb bankas man patinka tuo, jog yra gan draugiškas jaunimui, studentams. Taiko mėnesinio krepšelio nuolaidas, duoda nemokamai Visa Debit kortelę. Mobili programėlė nėra tokia patogi, kaip Swedbank, tačiau vertinčiau kaip antrą patogiausią Lietuvoje. Labai džiaugiuosi konsultantu darbu, uždavus klausimą internetinėje bankininkystėje visuomet perskambina ir paaiškina.