Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Ne NE NE
Mama - pagyvenusi moteriškė, užsisakė init tv. Ir po nepilnai metų pardavė butą. O sutartis aišku liko ir tiksi INIT-ui pinigėliai. Aišku paskambinau pasiteirauti apie galimybę nutraukti nes už nieką mokėti nesinori.Kategoriškas atsakymas NE. Nutraukti - sumokėti netesybas, arba jie neva perskaičiuos padarytą nuolaidą ir paskaičiuos kiek reikia damokėti ... .. Aišku įstatymiškai jie ramūs nes jaučiasi teisūs, bet Žmogiškumo nulis. Parašai jiems laišką - atsako kad tik su pačia kliente bendraus. Arba atnešk notaro sutartį kad gali už mamą kalbėti. Jokių šansų išpešti kokia suma liko, kiek ta sutartis dar tesis, jei perskaičiuos - į kokią sumą ... ... žodžiu vyksta pasišaipymas ir išsidirbinėjimas. Akivaizdžiai naudojasi tuo kad pensininkai patys su šių laikų suktu, apgaulingu marketingu negali kovoti, padėti jiems tikrai nepaprasta - atsinešk notaro sutartį - kitaip viso gero. Nelinkiu niekam prasidėti su INIt aišku tas pats ir su C-Gates - pasodina ant sąskaitos kaip ant narkotikų tik čia matomai ir mirus teks mokėti. Įstatymai šioje srityje nedadirbti ir absurdiški. Tai realiausiai šiai dienai už 5-6 eu internetinė Plius TV. Tai prieš prasidėdami su šiais legaliais AFERISTAIS pamąstykite
Nulis kokybės
Tenka kartais viešbučiuose naudotis jų internetu ir televizija. Tai ir mobilus internetas geriau gaudo už juos. Nors nieko keisto, kai įsijungi jų televizijos kanalą ir matai bliaubiantį orlauską ar komentaro TV kliedesius. Iš tokio požiūrio paslaugų tiekėjo kokybės nesitikėk.
Neverta
Siaubingas internetas. Keletą kartų skambinome dėl problemų su internetu. Vieną kartą atėjo žmogus pažiūrėti kas blogai tai tik pasakė jog pas mus problema ir mums reikia pakeisti maršrutizatorių, pakeitus maršrutizatorių internetas vis tiek dažnai suletėja per piko valandas ir atsako laikas pakyla iki kelių šimtų mili sekundžių kai normalus turėtų būti iki 50-60ms.
Niekas
Viskas
Prasčiausia kabelinė pasaulyje
Antraštė viską pasako! Internetas tai geras, niekada nedingsta ir greitis geras. Va kas liečia televiziją, tai yra tragedija. Trūksta žodžių, kai paimi vidutinio brangumo planą, o per jį net čempionų lygos nepamatysi, nes TV6, kuris apskritai yra nemokamas kanalas, čia yra mokamas....
Televizijos planai kažkoks kosmosas ten
Esu be proto nusivylusi INIT televizija. Turime vidutinio brangumo planą, kuriame nėra TV8 ir TV6 kanalų. Čia yra visiškas apsurdas, nes šie kanalai yra rodomi per paprastus tv priedelius, ir yra nemokami, o čia INIT'E prie mokamo plano jų nėra, ale reikia imti papildomus kanalus, kad jie būtų. Iš principo, tai yra labai juokinga, gailiuosi, kad pasirašiau metu sutartį, nes įsijungus tv nėra ką žiūrėti apskritai.. Geriausia imti GALA su galimybe atsisukti programą.
O internetas INIT normalus/geras.
O internetas INIT normalus/geras.
Siaubingi darbuotojai
Teko apsilankyti ne kartą ofise, taip pat ir bendrauti telefonu. Norint prisiskambinti tenka laukti nuo 5 iki 15 minučių, kol konsultantas pakels telefono ragelį. Dažnai dingsta internetas ir televizija. Po dingimo paskambinus, pasako, jog TIKRIAUSIAI yra gedimas kažkur ir jie greitai jį sutvarkys, kiek supratau iš bendravimo, jie patys dar nežinojo kas yra. Su buvusio MEGANET'o ir su savo klientais elgiasi skirtingai, kainos taip pat skiriasi. Žodžiu, nesuprantu, kodėl žmonės dar naudojasi INIT paslaugomis, nes atrodo, jog jiems niekas nerūpi, tik pinigai.
Kokybė suprastėjo
Vis dar neaišku už ką šiai įmonei mokami pinigai ar už "puikiai" suteikiamas paslaugas ar už orą. Pradedant nuo to, jog NIEKADA neįmanoma susisiekti su aptarnaujančiu personalu, baigiant tuo, kad televizija/internetas dingsta gana dažnai. Kaip teigia konsultantė telefonu, gedimai yra taisomi parą (skelbkitės šį laiką), tad kyla klausimas už ką mes mokame, kol neturime televizijos? Už juodą ekraną? Nes paprašius, jog būtų atskaičiuoti pinigėliai, kuomet mes neturime "puikiai" teikiamos paslaugos, pabrėžiama vėl gi, jog gedimai taisomi parą laiko, tada vėl paprašius, jog atskaičiuotų MŪSŲ pinigus už paslaugos neteikimą, buvo liepta rašyti pretenziją ir kad čia labai maža suma, kuri bus mums gali atskaičiuota, gal galima pasilikti teisę mums patiems spręsti, kokia suma yra didelė, kokia suma yra maža? Nėra kokybės, nėra komunikavimo, o vaikiškų filmukų paketas su rusišku kanalu krūvele yra labai puikus pavyzdys, kaip vis dar dirbama Lietuvoje už tikrai gana didelius pinigus, neteikiant profesionalių, inovatyvių paslaugų - pradedant darbuotojais, baigiant paslaugų kokybę. Kad ir kokie buvote geri anksčiau, kyla didelis noras pereiti pas konkurentus. Ir tobulėkite, nes besiskundžiančių žmonių vis daugėja apie "Init", o tada jau bus per vėlu.