Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Atsiliepimai
Didžiulis nusivylimas
Makalius žino sėkmingos kelionės receptą - taip reklamuojamas Makaliaus šūkis.
Neužkibkit - tūkstantį kartų pasitikrinkit, kur siūlo jums važiuoti!
Už savo reklamuojamas ir organizuojamas keliones Makalius atsakomybės neprisiima.
Iki šiol Makaliaus paslaugomis naudojomės ne kartą. Gerai tol, kol viskas gerai, o kai ne....
Kaip galima nusiųsti žmones į tokį košmarą ir neprisiimti jokios atsakomybės?
–––
Toliau - kopija iš oficialios pretenzijos. Šią kelionę pirkome per Makalių, pagal jo siųstą pasiūlymą, bendraujant su malonia kelionių agente. Nuo visų skundų kelionių organizatorius "nusiplovė", atseit čia jie niekuo padėti negali, ne jų čia atsakomybė.
–––
Atvykome į 4 žvaigždučių viešbutį Mysea Alara.
Jau atvvykus pasitiko susiraukę darbuotojai ir nemalonus kvapas. Pravėrus, paskirto kambario duris, apstulbom. Pastatę lagaminus užbėgome praustis rankas – tualeto patalpoje vyravo siaubingas kanalizacijos kvapas. Ventiliacijos nebuvo jokios.
Kadangi buvo vakarienės laikas, nuskubėjome valgyti. Čia mūsų laukė dar didesnė staigmena: įrankių reikėjo laukti, kol išplaus, maistas buvo šaltas, karštieji kepsniai jau buvo pasibaigę, puodeliai - pasibaigę (tik plastikinių yra). Valgant mūsų nosis pasiekdavo toks kanalizacijos kvapas, kad ... Kitas dienas į maitinimo vietą eidavome anksti, kad bent indų užtektų. Taip darė dauguma, todėl susidarydavo eilė. Maistą nešdavomės prie baseino, kuo toliau nuo nemalonaus kanalizacijos tvaiko.
Antrą dieną susitikome su kelionės organizacijos paskirtu gidu - Faruk. Buvome mes ir dar dvi atostogautojos iš Latvijos. Jos pradėjo vardinti nusiskundimus, mes pakartojome tas pačias problemas ir visi prašėmė pakeisti kambarius, naiviai tikėdami, kad kiti bus geresni.
Prie visų kvapų, nešvaros, nebuvimo spintų (tik lenynėlė), pakabų kur galėtume sukabinti rūbus, nuolat tekančio vandens prie tualeto (merginų kambaryje vanduio lašėdavo pro lubas, kai viršutiniame aukšte prausdavosi), nešviečiančios lempos, neveikiančio televizoriaus, neveikiančio 1 tolimesnio lifto, sulūžusios balkono rankenos, dar prisidėdavo LABAI garsi muzika, kuri skambėdavo prie baseino iki 22.30-23.00 val. Mūsų balkono durys-langai ritmiškai judėdavo.
Gidas pažadęjo viską sutvarkyti, kas jo jėgoms. Jam paskambinus viešbučio savininkui (taip jis teigė), buvo pažadėta, kad sekantį rytą 12 val. mums duos pasirinkti geriausius kambarius. Prisistatėme 12 val., bet mums buvo pasakyta, kad laisvų kambarių nėra. Merginos paskambino gidui, gidas administratoriui ir šis mums pakeitė kambarį.
Atėjus į jį apsiverkiau. Kambarys buvo mažas, žemos lubos, dušas-tualetas-praustuvė viskas ,,viename", vėdinimui išpjauta skylė durų apačioje, tik muzikos nebegirdėjome, nes langas į kitą
pusę. Naktį supratome, kad neužmigsime, nes sienos iš ?? Galėjai girdėti viską, kas dedasi gretimuose kambariuose iki smulkmenų.
Rytą nuėjau prašyti dar pakeisti kambarį. Jau buvom apžiūrėją korpusus. Su manim nekalbėjo, kol nesumokėjau. Tuomet pakeiti į mūsu pasirinktą korpusą. Buvo didesnis kambarys ir toliau nuo trankios muzikos. Kitas problemas išsprendėm taip: vakarais knygą skaitydavau įsijungus telefono šviesą, sėdėdama prie baseino naudojau ausų kamštelius kad sušvelnintų garsą ( tris dienas prašėm sumažinti garsą, jie neprištaravo :)), televizorių suprogramavo vyras, padirbėjęs pora vakarų, nors administracija teigė, kad jie visi neveikia.
|
Kadangi susitikdavome su merginom iš Latvijos, tai jos pasakojo, kad nusipirko valymo priemoniu ir išsišveitė kambarį. Prašė tik išnešti šiukšles ir pakeisti patalynę. Po 3 d. to dar nebuvo padarę. Jos nusipirko Wifi, bet pasiskundu, kad neveikia, atsąkė, kad kambariuose ir neveiks, o prie registratūros didelis apkorovimas, tai gali veikti tik naktį. Lyginto pasiskolinimas
1 val. - 3 eur.
Pamiršau parašyti, kad Faruk patarė nesimaudyti baseine, jeigu nenorime turėti reikalų su
ligonine.
Kava viešbutyje tik tirpi, net už pinigus kitokios negausi.
Džiaugėmės tik puikia jūra. Per žinias išgirdome, kad Kleopatros paplūdymys labai užterštas nuotekomis ir ten maudytis draužiama. Mūsų paplūdymio tikriausiai niekas netikrino :)) Gal ir
gerai.
Neužkibkit - tūkstantį kartų pasitikrinkit, kur siūlo jums važiuoti!
Už savo reklamuojamas ir organizuojamas keliones Makalius atsakomybės neprisiima.
Iki šiol Makaliaus paslaugomis naudojomės ne kartą. Gerai tol, kol viskas gerai, o kai ne....
Kaip galima nusiųsti žmones į tokį košmarą ir neprisiimti jokios atsakomybės?
–––
Toliau - kopija iš oficialios pretenzijos. Šią kelionę pirkome per Makalių, pagal jo siųstą pasiūlymą, bendraujant su malonia kelionių agente. Nuo visų skundų kelionių organizatorius "nusiplovė", atseit čia jie niekuo padėti negali, ne jų čia atsakomybė.
–––
Atvykome į 4 žvaigždučių viešbutį Mysea Alara.
Jau atvvykus pasitiko susiraukę darbuotojai ir nemalonus kvapas. Pravėrus, paskirto kambario duris, apstulbom. Pastatę lagaminus užbėgome praustis rankas – tualeto patalpoje vyravo siaubingas kanalizacijos kvapas. Ventiliacijos nebuvo jokios.
Kadangi buvo vakarienės laikas, nuskubėjome valgyti. Čia mūsų laukė dar didesnė staigmena: įrankių reikėjo laukti, kol išplaus, maistas buvo šaltas, karštieji kepsniai jau buvo pasibaigę, puodeliai - pasibaigę (tik plastikinių yra). Valgant mūsų nosis pasiekdavo toks kanalizacijos kvapas, kad ... Kitas dienas į maitinimo vietą eidavome anksti, kad bent indų užtektų. Taip darė dauguma, todėl susidarydavo eilė. Maistą nešdavomės prie baseino, kuo toliau nuo nemalonaus kanalizacijos tvaiko.
Antrą dieną susitikome su kelionės organizacijos paskirtu gidu - Faruk. Buvome mes ir dar dvi atostogautojos iš Latvijos. Jos pradėjo vardinti nusiskundimus, mes pakartojome tas pačias problemas ir visi prašėmė pakeisti kambarius, naiviai tikėdami, kad kiti bus geresni.
Prie visų kvapų, nešvaros, nebuvimo spintų (tik lenynėlė), pakabų kur galėtume sukabinti rūbus, nuolat tekančio vandens prie tualeto (merginų kambaryje vanduio lašėdavo pro lubas, kai viršutiniame aukšte prausdavosi), nešviečiančios lempos, neveikiančio televizoriaus, neveikiančio 1 tolimesnio lifto, sulūžusios balkono rankenos, dar prisidėdavo LABAI garsi muzika, kuri skambėdavo prie baseino iki 22.30-23.00 val. Mūsų balkono durys-langai ritmiškai judėdavo.
Gidas pažadęjo viską sutvarkyti, kas jo jėgoms. Jam paskambinus viešbučio savininkui (taip jis teigė), buvo pažadėta, kad sekantį rytą 12 val. mums duos pasirinkti geriausius kambarius. Prisistatėme 12 val., bet mums buvo pasakyta, kad laisvų kambarių nėra. Merginos paskambino gidui, gidas administratoriui ir šis mums pakeitė kambarį.
Atėjus į jį apsiverkiau. Kambarys buvo mažas, žemos lubos, dušas-tualetas-praustuvė viskas ,,viename", vėdinimui išpjauta skylė durų apačioje, tik muzikos nebegirdėjome, nes langas į kitą
pusę. Naktį supratome, kad neužmigsime, nes sienos iš ?? Galėjai girdėti viską, kas dedasi gretimuose kambariuose iki smulkmenų.
Rytą nuėjau prašyti dar pakeisti kambarį. Jau buvom apžiūrėją korpusus. Su manim nekalbėjo, kol nesumokėjau. Tuomet pakeiti į mūsu pasirinktą korpusą. Buvo didesnis kambarys ir toliau nuo trankios muzikos. Kitas problemas išsprendėm taip: vakarais knygą skaitydavau įsijungus telefono šviesą, sėdėdama prie baseino naudojau ausų kamštelius kad sušvelnintų garsą ( tris dienas prašėm sumažinti garsą, jie neprištaravo :)), televizorių suprogramavo vyras, padirbėjęs pora vakarų, nors administracija teigė, kad jie visi neveikia.
|
Kadangi susitikdavome su merginom iš Latvijos, tai jos pasakojo, kad nusipirko valymo priemoniu ir išsišveitė kambarį. Prašė tik išnešti šiukšles ir pakeisti patalynę. Po 3 d. to dar nebuvo padarę. Jos nusipirko Wifi, bet pasiskundu, kad neveikia, atsąkė, kad kambariuose ir neveiks, o prie registratūros didelis apkorovimas, tai gali veikti tik naktį. Lyginto pasiskolinimas
1 val. - 3 eur.
Pamiršau parašyti, kad Faruk patarė nesimaudyti baseine, jeigu nenorime turėti reikalų su
ligonine.
Kava viešbutyje tik tirpi, net už pinigus kitokios negausi.
Džiaugėmės tik puikia jūra. Per žinias išgirdome, kad Kleopatros paplūdymys labai užterštas nuotekomis ir ten maudytis draužiama. Mūsų paplūdymio tikriausiai niekas netikrino :)) Gal ir
gerai.
Kelionė į Sarema salą
Noriu palikti 100% puikų įvertinimą apie savaitgalio kelionę į Estiją. Be gidės Laimutės, tikrai nebūtumėm tiek pamatę ir išgirdę. Ji tobulai viską atliko.
P.s. visada atsiras nepatenkintų klientų su savo piktais komentarais, kurie susiraukę nuo įlipimo pradžios iki išlipimo. Patarimas jiems - važiuokite savarankiškai ;)
P.s. visada atsiras nepatenkintų klientų su savo piktais komentarais, kurie susiraukę nuo įlipimo pradžios iki išlipimo. Patarimas jiems - važiuokite savarankiškai ;)
Pamatėm viską ir dar daugiau
Nėra
Kelionė į Sandomierą ir Krokuvą
Sandomieras ir Krokuva žavi nuostabaus grožio, autentiškumo bažnyčiomis, katedromis. Krokuvoje nepakartojamos išvaizdos, unikalumo, šventumo Vavelio pilis katedra, Šv. Mergelės Marijos bazilika, didingi Barbakano vartai. Miesto centre didžiulė unikali, viduramžiškos išvaizdos turgaus aikštė. Šie miestai žavi savo ramybe ir noru kuo daugiau pamatyti. Ačiū šauniai kelionės gidei Nijolei
Gidas Petras (Voyage) parvežė paliktus daiktus
Padėka gidui Petrui Voyage ir Makaliaus komandai! .................................................
Tobulas gidas Petras Voyage
Trūkumų nėra
Labai labai patiko kelionė į Zakapane rugpjūčio 6-10 dienomis.
Smagi kelionė į Zakapane, gera bei linksma gidė Nijolė. Aiškiai viską nupasakoja. Šiek tiek kelionės mes pakimo gerklė, bet vistiek buvo įmanoma suprasti ką kalba.
Labai bloga gide laimute
Kelione labai gera, bet gide ne ta kurios reikejo. Visa kelione gide laimute sirvydiene aiskino visiem del nieko. Pirma keliones diena jos buvo paprasyta parodyti kur tualetas nes kadangi pirma karta mes tame mieste, i klausima buvo isreikstos pretenzijos kad prasome i tualeta.
Autobuse neleido miegoti, visa laika snekejo be sustojimo bei dainavo kai prasyta buvo leist pailseti. Aiskino mums daugiau negu pacios mokytojos. Sake kadangi ji vyriausia ji ir vadovaus. Prisikabineja del nesamoniu kai ne jos darbas mum aiskinti ar skaityt moralus nes ji mum niekas. Labai bloga gide nerekuomenduoju
Autobuse neleido miegoti, visa laika snekejo be sustojimo bei dainavo kai prasyta buvo leist pailseti. Aiskino mums daugiau negu pacios mokytojos. Sake kadangi ji vyriausia ji ir vadovaus. Prisikabineja del nesamoniu kai ne jos darbas mum aiskinti ar skaityt moralus nes ji mum niekas. Labai bloga gide nerekuomenduoju
Bloga gide, per daugiau pasitiki savimi
Laimutė Širvidiene
Kelionė į Lenkija-Vokietija, per visa kelione klausėmės jos išmanumo, bet pasirodo nieko nežino, žmogus yra pagal save kitų nuomenės net nerūpi. Berlyne turėjome užsakyti kita gida, vėlavo į autobusą ir apskritai nesąmonės šneka, visi miega ima kalbėti ir pasakoti, kai niekam neidomu. Nesiulau imti i keliones yra tikrai profesionalesniu gidu kurie supranta kaip dirbti savo darba
Kelionė autobusu Pracha ,Viena ,Budapeštas
Važiavau į kelionę Pracha ,Viena ,Budapeštas ,esu labai patenkinta kelione,viskas buvo tiesiog tobula ,suplanuota nuo pradžios iki pabaigos ,gidė Danutė ir abu vairuotojai nuostabūs ,važiuočiau ir kitą kartą į kelionę su jais.
Negražina pinigus žmogui po insulto
Deja, nepavyko normaliai ispresti problemos su Jusu darbuotoja Marija ir rasti geriausio kompromiso ir kaip mums pagelbėti.
Praeitais metais uošviui padovanojome 5 asm. kuponą skrydžiui oro balionu visai seimai (nes čia buvo jo svajone).
Deja, bet atsitiko nelaime ir uošviui atsirado insultas ir dėl sios problemos jau nebegales skrysti su seima oro balionu.
Ilga laika bendravome su Jusu konsultantais ir praseme, kad gražintu pinigus už skrydi oro balionu - suprantama, kad dabar del sveikatos nebus galimybes skristi ir pinigai šiuos metu yra labai svarbus gydimui, kad pakelti zmogu ant koju ir t.t.
Raseme, kad galime atsiusti visus gydymo įstaigos israsus - bet deja, gavome ta pati atsakymą, kad negalite gražinti pinigu ir nieko negalite padaryti...
Labai keista, kad tokia rimta bei populiari įmone negali atsižvelgti i žmogaus sveikatos problemas ir pagelbėti žmogui susigrąžinti visus pinigus už nepanaudota kuponą.
Esame labai nusivyle Makaliaus paslaugu bei darbuotoju kokybe!
Praeitais metais uošviui padovanojome 5 asm. kuponą skrydžiui oro balionu visai seimai (nes čia buvo jo svajone).
Deja, bet atsitiko nelaime ir uošviui atsirado insultas ir dėl sios problemos jau nebegales skrysti su seima oro balionu.
Ilga laika bendravome su Jusu konsultantais ir praseme, kad gražintu pinigus už skrydi oro balionu - suprantama, kad dabar del sveikatos nebus galimybes skristi ir pinigai šiuos metu yra labai svarbus gydimui, kad pakelti zmogu ant koju ir t.t.
Raseme, kad galime atsiusti visus gydymo įstaigos israsus - bet deja, gavome ta pati atsakymą, kad negalite gražinti pinigu ir nieko negalite padaryti...
Labai keista, kad tokia rimta bei populiari įmone negali atsižvelgti i žmogaus sveikatos problemas ir pagelbėti žmogui susigrąžinti visus pinigus už nepanaudota kuponą.
Esame labai nusivyle Makaliaus paslaugu bei darbuotoju kokybe!
Negali grazinti sumokėtu pinigu už nepanaudota skrydi oro balionu...
Geras
Grizom is Turkijos, Rose Recort. Ispudziu dlaug, laimingi. Aciu, Anastasijai, rupestinga, begalo mielas zmogelis. Palydi, iki pat aerouosto, net iki pasu skyriaus. Keliaujantiem 1karta,tos pagabos, tikrai reikia. Aciu, visai komandai, Anastasijai, geros kloties.