Atsiliepimai

Atsiliepimai

Mantas

Baldai vėluoja du mėnesius

Tik nepirkit baldų iš Ermitasho shopo. Vėluoja du mėnesius!!! Prisegu screeną, kur matosi, kad užsakymas turėjo būti jau spalio 24. Šiandien turim gruodžio 23.

O paskambinus telefonu vien pažadai - "perskambinsim", "aiškinamės", "jau turim sandėlyje", "bus pirmoj lapkričio pusėj", "bus antroj lapkričio pusėj", "jau šiandien galėsit atsiimti", "pusę užsakymo jau turim, bet negalim atiduoti pusės"

Smagiausias šitas - jau du kartus vieną spintelę gavom brokuotą tai dėl to jum neatiduodam.

Nu jofana - ar ant tiek durnais laikot. Tokie geriečiai, kad išpakuoja baldų pakuotes ir pažiūri ar nebrokuotos.
Vėluoja užsakymas, o mes maitinami tik pažadais.

Atsiliepimas parašytas: 2024.12.23

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
dpn254

Junk shop

Apsipirkdamas Ermitaže susidūriau su žemiausio lygio: aptarnavimu, priekiu kokybe, pirkėjo apsauga, siuntimo ir pakavimo kokybe, klientu aptarnavimo specialistais!
Nuo šiol, perku: smulkmenas - kiniečiu interneto parduotuvėse, o didesnius kiekius, stambiu gabaritu, ir kitas prekes - Lenkijos interneto parduotuvėse.
Skaitydamas daugybe Įvertinimu/komentaru/atsiliepimu/skundu apie Ermitaža, priverstas konstatuoti faktą - kad Vartotoju tesiu apsauga, teisinės ir/arba komercinės garantijos apsiperkant Ermitaže,
prastesnes, net uz Kinišku internetiniu parduotuvių! Įdomu, kur žiuri įgaliotos tai kontroliuoti institucijos?

Siu metu Gruodžio mėnesi, pirkau Ermitažo internetinėje parduotuvėje vonios uždanga.
Kažkur po savaites, kurjeris pristatė preke įpakuota tik i nepermatoma oro burbuline plėvelė.
Uždanga atvyko visiškai nekokybiška/brokuota, sulaužyta keliose vietose.
Darytos: unpacking video / just unpacked goods photo (EXIF Data)
Si nupirkta is Ermitažo stambiu gabaritu broka, dar teko sandėliuoti apie savaite ir tinkamai supakuoti grąžinimuj (tai yra - Ermitažo darbuotojai gali supakuoti preke bile kaip, o pirkėjas grąžindamas - tik tinkamai)
Skambinant i Ermitažo klientu aptarnavimo skyriu +370 685 99599 - operatore atsisake net prisistatyt!
Grąžinant pinigus uz nekokybiška preke, pažeidinėjant įstatimus, Ermitažas ne gražino administravimo mokesti ir siuntimo išlaidas.
Ermitažo prekių kokybe, pakavimo įgūdžiai, aptarnavimo sugebėjimai - prastesni, net gi uz kokio AliExpress pardavėju! Kaip ir pirkėjo/vartotojo teisu apsauga!
Nera
Vien Trūkumai

Atsiliepimas parašytas: 2024.12.19

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Viktorija

Gauta prekė tą pačią dieną suplyšo

Pirkau durų tinklelį nuo vabzdžių. Priklijavus, praėjus pusvalandžiui, žiūriu atsiklijavęs kraštas. Ogi suplyšo. Iškart kreipiausi į parduotuvę. Per kitas dienas ir kituose šonuose tinklas pradėjo plyšti, medžiaga dalinosi į dvi dalis. Visas nuotraukas nusiunčiau jiems. Jų įvertinimas - pati ir suplėšiau
Brokuota prekė.

Atsiliepimas parašytas: 2024.07.25

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Agne

Puikus aptarnavimas

2024-liepos-03 buvome Ermitaže Vilniuje, prie Akropolio. Durų skyriuje mus puikiai aptarnavo Justyna, viską žinojo apie duris, davė patarimų. Lempų skyriuje kita puiki konsultantė (nepamenu vardo, gal Jelena) padėjo išsirinkti tinkamas lempas: paaiškino, kodėl mūsų pradinis pasirinkimas buvo nepraktiškas, parekomendavo, kas būtų geriau. Konsultantės yra profesionalios ir puikiai išmano savo darbą. Noriu dar kartą padėkoti už pagalbą.

Atsiliepimas parašytas: 2024.07.04

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Giedrius

Pats blogiausias aptarnavimas perkant elektroninėje parduotuvėje !

Pats blogiausias aptarnavimas perkant elektroninėje parduotuvėje ! Prekės vėluoja !! Apie tai niekas neinformuoja !!! Paskambinus į klientų aptarnavimą net negali atsakyti kur prekės ir kada bus ir tai po mėnesio laukimo - ir tiesiog siūlo laukti... JUOKAUJATE ? Mėnuo po apmokėjimo ir nusispjaut... Niekas net nesiruošia kažką daryti... O jei sakai atsisakau užsakymo tai pinigai grąžinami tik per savaitę... Apeikit šią parduotuvę dideliu lanku... Yra pilna rimtai dirbančių...
Jokių
Pats blogiausias aptarnavimas perkant elektroninėje parduotuvėje !

Atsiliepimas parašytas: 2024.03.29

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Lina

Prastas aptarnavimas

Niekam nerokmenduoju pirkti internetu, sumokėjome už prekes, tačiau atvažiavus jų atsiimti buvome išvaryti. Įdomu, jei vietije būtųme pirkę, irgi nebūtųme gavę prekės??

Atsiliepimas parašytas: 2023.10.16

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Emaei

Internetinė prekyba

Užsisakiau prekę, susimokėti, po 5dienų paskambino ir pasakė, kad atšaukia, nes išpardavė parduotuvėje. Pinigus žadėjo grąžinti per 14 dienų...

Atsiliepimas parašytas: 2021.08.27

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Raimondas

apgavyste

Pirkau internetu vejapjovė AL-KO CLASSIC 4.66 P-A, 2000 W, 123 cm³, 46 cm, 65 l pjovimo fukcijose nurodyta surinkimas, mulčiavimas, metimas į šoną, o realiai tik surinkimas. Paskambinus internetines prekybos numeriu atsakymas laukite išsiaiškinsime ir tyla nei ačiū nei atsiprašom.

Atsiliepimas parašytas: 2020.06.22

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Tina

Nerekomenduoju

Ermitažo nerekomenduoju. Ne pirmą kartą turiu nesklandumų su jais. Visiškai neatsakingi. Po savaitės atšaukia užsakymą, pinigų negrąžina, susisiekti nėra galimybės. Paskutinį kartą bandžiau ten pirktis ir tikrai perspėsiu šeimos narius bei pažįstamus.

Atsiliepimas parašytas: 2020.04.06

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:
Algirdas

Internetinė prekyba

Atsiprašant, kokį šūdą malate su prekių atsiėmimo Ozo g. 25? Kaip įmanoma tokių greičiu suktis, jog vieno užsakymo žmogus laukia dvi su puse valandos gyvoje mašinų eileje. Niekam nelinkiu šiuo karantino laikotarpiu uzsisakineti iš ermitazo. Tikriausiai pristatymas į namus trunka irgi kelias savaites.
Karantino laikotarpiu jokių privalumų nera
Lėčiau už vėžlį

Atsiliepimas parašytas: 2020.03.27

Netinkamas atsiliepimas? Prisijunk

Prisijunk vertinimui:

Klausimai ir atsakymai