Atsiliepimai
-
Puiku
-
Gerai
-
Normalu
-
Blogai
-
Baisu
Depo Parduotuvė
www.depo-diy.lt
Atsiliepimai
Darbuotojo paslaugumas
Teko šiandien apsilankyti Ukmergės g. Depo parduotuvėje.
Pirkau gėles vazonuose, kadangi 60% procentų esančių gėlių yra be kainų, teko kreiptis pagalbos į pirmą pasitaikiusi darbuotoją.
Šiuo atveju pasitaikė darbuotojas p.Marius, kuris operatyviai ir paslaugiai atsakė į visus klausimus ir pateikė pageidaujamų augalų kainas.
Dėkingas už pagalbą. Daugiau tokių darbuotojų :)
Pirkau gėles vazonuose, kadangi 60% procentų esančių gėlių yra be kainų, teko kreiptis pagalbos į pirmą pasitaikiusi darbuotoją.
Šiuo atveju pasitaikė darbuotojas p.Marius, kuris operatyviai ir paslaugiai atsakė į visus klausimus ir pateikė pageidaujamų augalų kainas.
Dėkingas už pagalbą. Daugiau tokių darbuotojų :)
Ačiū už patarimą
Noriu padėkoti DEPO Gariūnų parduotuvės tvirtinimo detalių konsultantai Jovitai. Reikėjo varžtų į sodybą, bet neradau parduotuvėje. Jovita patarė nuvažiuoti į moki-veži. Ten nuvažiavęs radau viską ko reikėjo. Ačiū Jovitai už profesionalų darbą.
Viską žino
Dėkoju už profesionalią pagalbą Lijanai Panevėžio parduotuvėje
Ne pirmą karta kreipiausi patarimo į santechnikos skyriaus konsultantę Lijaną. Profesionalumas, malonus bendravimas ir dėmesys klientui sužavėjo nuo pirmo klausimo. Sklandžiai ir lengvai išsprendė mano poreikius, kurie man atrodė neįmanomi. Dėkoju darbdaviams, kad turi tokį personalą, kuriuo gali didžiuotis. Linkiu tokius darbuotojus saugoti ir įvertinti. Ir toliau liekate mano mylimiausia parduotuve. Ačiū!
Labai geras aptarnavimas
Esu nustebinta gera prasme. Puikus aptarnavimas, dėmesys klientui. Daugelyje parduotuvių neįmanoma rasti konsultanto. Kiek lankiausi Depo Taikos pr. Kaunas net neprašant konsultantai patys rodo iniciatyvą. Puikus darbas :))
DEPO mulkiai
Šiauliu DEPO pirkau osb plokštes 50 vnt.830-1250 mm. kaina buvo nurodita 4,32 [kainas stebejau dvi savaites,ir jos nesikeitė ]kasoje imušė 4,59.ir neatkreipiau dėmesio,po savaitės dar 16vnt. ta karta nuejus į paslaugų centra paskė kad keitėsi kaina ir nespejo pakeisti,trečia karta dar tris plokštes pirkau ir vėl tas pats kaina keitėsi nespėjom,išsikvietus skyriaus vadova pareikalavus gražinti skyrtuma isijungė sukčiaus režimas ir pasakė kad kainos keičiasi kas diena ir tada gal buvo tokia kaina ir svarbiausia jis žino aš to neirodisiu,žodžiu sukčiai ir viskas,nenustebčiau kad ant daugeliu prekiu vyksta tos pačios aferos,tad stebėkit kainas ir tikrinkite čekius iškarto.
Sudu sudas pinigu negrąžina apsimeta kad tvarko o suda grazina
Nusiprkome nauja 275e du kartus papjiove veja ir nebeuzsikure nuvezeme i garantini,sako sutvarke patirinus neuzivede meistras sako sutvarkyta, dirba sudinai.!!!!!!!
Atsiliepimas dėl nepagarbaus elgesio su darbuotojais Vilniaus Gariūnų Depo pardu
2025-04-27. Apsipirkinėdama Vilniaus Gariūnų depo parduotuvėje, buvau liudininkė labai nemalonios ir neteisingos situacijos, į kurią norėčiau atkreipti jūsų dėmesį.
Po 19 val., kai parduotuvė jau buvo uždaryta, stovėjau eilėje prie kasos. Už manęs stovėjo Depo darbuotojas, kuris, kaip ir kiti darbuotojai, po darbo norėjo apsipirkti. Tuo metu prie jo priėjo viena iš tikriausiai vadovių, vardu Kristina, ir garsiai pradėjo sakyti: „Dabar pirkti negali! Dabar pirmi turi pirkti pirkėjai! Darbuotojai pirmus turi užleisti pirkėju!“
Tai buvo labai žeminanti situacija, nes darbuotojas pasimetė ir nesuprato, kodėl buvo užpultas, nes už jo nebuvo kitų pirkėjų. Be to, prie tos pačios kasos, tik per vieną žmogų toliau, stovėjo kitas darbuotojas, tačiau jam nebuvo išsakyta jokių pastabų.
Tai, ką mačiau, buvo tiesiog nepriimtina ir labai neteisinga. Tokiu būdu buvo pažeista darbuotojo pagarba ir vertė, o taip pat sukurta neprofesionali ir neetiška darbo aplinka. Kiekvienas darbuotojas – nusipelno būti gerbiamas, nes po savo darbo valandų jie visi yra žmonės o ne nebereikalingi daiktai atlikę tos dienos darbus .
Tikiuosi, kad ši situacija bus įvertinta rimtai ir vadovybė imsis veiksmų, kad užtikrintų, jog toks elgesys su darbuotojais nepasikartos. Prašome, kad būtų atliktas tinkamas pokalbis su šiuo darbuotoju ir, jei reikia būtų pasiūlytas papildomas mokymas apie darbuotojų pagarbumą ir etikos standartus.
Tai nėra tik apie šį konkretų incidentą – tai yra apie tai, kad visi Depo darbuotojai turi jaustis gerbiami, kad jų darbo pastangos būtų vertinamos, ir kad jie būtų laikomi ne tik darbo jėga, bet ir žmonėmis, kurie nusipelno pagarbaus elgesio tiek iš kolegų, tiek iš vadovybės.
Mano tikslas nėra tik išreikšti nusivylimą, bet ir paskatinti pokyčius, kurie užtikrins, kad Depo darbuotojai jaustųsi vertinami ir gerbiami – taip sukuriant pozityvią ir motyvuotą darbo aplinką, kurioje kiekvienas žmogus gali jaustis saugus ir gerbiamas.“
Po 19 val., kai parduotuvė jau buvo uždaryta, stovėjau eilėje prie kasos. Už manęs stovėjo Depo darbuotojas, kuris, kaip ir kiti darbuotojai, po darbo norėjo apsipirkti. Tuo metu prie jo priėjo viena iš tikriausiai vadovių, vardu Kristina, ir garsiai pradėjo sakyti: „Dabar pirkti negali! Dabar pirmi turi pirkti pirkėjai! Darbuotojai pirmus turi užleisti pirkėju!“
Tai buvo labai žeminanti situacija, nes darbuotojas pasimetė ir nesuprato, kodėl buvo užpultas, nes už jo nebuvo kitų pirkėjų. Be to, prie tos pačios kasos, tik per vieną žmogų toliau, stovėjo kitas darbuotojas, tačiau jam nebuvo išsakyta jokių pastabų.
Tai, ką mačiau, buvo tiesiog nepriimtina ir labai neteisinga. Tokiu būdu buvo pažeista darbuotojo pagarba ir vertė, o taip pat sukurta neprofesionali ir neetiška darbo aplinka. Kiekvienas darbuotojas – nusipelno būti gerbiamas, nes po savo darbo valandų jie visi yra žmonės o ne nebereikalingi daiktai atlikę tos dienos darbus .
Tikiuosi, kad ši situacija bus įvertinta rimtai ir vadovybė imsis veiksmų, kad užtikrintų, jog toks elgesys su darbuotojais nepasikartos. Prašome, kad būtų atliktas tinkamas pokalbis su šiuo darbuotoju ir, jei reikia būtų pasiūlytas papildomas mokymas apie darbuotojų pagarbumą ir etikos standartus.
Tai nėra tik apie šį konkretų incidentą – tai yra apie tai, kad visi Depo darbuotojai turi jaustis gerbiami, kad jų darbo pastangos būtų vertinamos, ir kad jie būtų laikomi ne tik darbo jėga, bet ir žmonėmis, kurie nusipelno pagarbaus elgesio tiek iš kolegų, tiek iš vadovybės.
Mano tikslas nėra tik išreikšti nusivylimą, bet ir paskatinti pokyčius, kurie užtikrins, kad Depo darbuotojai jaustųsi vertinami ir gerbiami – taip sukuriant pozityvią ir motyvuotą darbo aplinką, kurioje kiekvienas žmogus gali jaustis saugus ir gerbiamas.“
Tik gerai
Šiandien, 04-06, apsilankiau parduotuvės DEPO dažų skyriuje, kuriame šeimininkavo simpatiška panelė, vardu Sandra. Buvau maloniai nustebintas, kad Jūs dirbate ir sekmadieniais. Operatyviai išsirinkau dažus ir pagalbines priemones. Galiu tik pakartoti ką sakiau Sandrai: Jūsų parduotuvė puiki ir atvažiavus pasijunti kaip atvažiavus į atlaidus. Ir dar pliusas: labai pigi kava. Toliau taip laikyti, šaunuoliai!
Pati blogiausia parduotuvė
Katastrofa o ne parduotuvė.. Visų pirmą kad neįmanoma grąžinti prekes, pastoviai atsiranda priežastis kodėl negalima grąžinti. Vieną kartą pasisekė ir prekę priėmė atgal, pinigus grąžino i depo kortelė, bet niekas ne perspėjo kad atsiskaityti tais pinigais galimą tik informacijoje atsiskaityti ir be to tik tas asmuo kieno yra kortelė... Kiekvieną kartą bandydama atsiskaityti vis naują ir naują informaciją gaudavau... Vadovai visiškai neapmokina savo darbuotojų!!! O daro pirkėjus kaltus, nors tokią informaciją darbuotojai turi iškart sakyti....
Depo Gariūnai Vilnius...
Depo Gariūnai Vilnius...
Keiskite vadovus!
Blogas aptarnavimas
Laukiau beveik 30min. kol konsultantas atėjo atkirpri kilimėlį. Nuolat vis kartojo: "dar palaukit", "dar minutę luktelkit". Suprantu, jeigu tai būtų buvęs savaitgalis, kai daug žmonių, tačiau tai buvo įprasta diena, žmonių nebuvo daug, galėjo atsiųsti ką nors kitą.
Klausimai ir atsakymai
Paprasai. pagauk 2 kardonesius, žūvites. Porke raudonas.
Siaubas nemoka elgtis su zuvytemis.
Ir tuos kur negali daugintis, bet daugėja pagavo.
Telefonu šnekėjau, normalioje gamintoje neatsitiks
Algirdas parašė klausimą 2025.05.06
Netinkamas klausimas? Pranešk