Atsiliepimai

Atsiliepimai

Teofilė

Nemalonus bendravimas su klientu

Sveiki, šiandien su kolegėmis buvome papietauti jūsų restorane Jasinskio g. 16. Buvo pietų metas, todėl nebuvo visom keturiom, kur atsisėsti, todėl prisistumėme dvi kedes ir mum išeinant pardavėja-padėjeja liepė jas atstumti atgal. Ir aš pasakiau, jog nemanau, kad klientas turi daryti tai ir ji man atsakė, jog klientai patys atstumė ir turi pristumti. Mūsų nuomone tai nėra kliento darbas, pasijutome tikrai nemaloniai, bet aišku kėdes padėjome į vietą. Manau atsižvelgsite į šitą situaciją ir pranešite savo darbuotojams kaip reiki bendrauti ir elgtis su klientu. Gražios dienos

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.16

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Justina

Akropolio darbuotoja Erika L. nemoka bendrauti su klientais

Dažnai lankausi sushi express ir dažniausiai būnu aptarnauta maloniai. Bet šiandien po darbo užsukau į akropolio sushi express spalio 9 d. 17 val. Tai pradėjus žiūrėti meniu šiek tiek patraukiau kažkieno užsakymą, kuris buvo padėtas ant meniu kažkodėl. Tai darbuotoja rėžė piktu balsu tuoj man čia numesit. Nors tik biški jį patraukiau. Kai pasakiau, kad pati patrauktų, pradėjo man atsikertinėt išluousi akys. Atidavus užsakymą net nepasakė skanaus. Vien dėl tokios nesinori ten daugiau sugrįžti . Manau, kad tokiems darbuotojams ten ne vieta!!
Skanus maistas
Darbuotojų elgesys

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.09

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Elvyra

Aptarnavimas

2019-10-08 Vilniaus gatvėje, nepasakius padavėja laiko kiek reikės laukti. Laukėm virš pusvalandžio.. paklausius ar ilgai dar reikes laukti, nemandagiai ir agresyviai atsakydama pasakė ne ir tuojau pat atnešė užsakymą.
Priminėm jai, jog ji turėtų prieš tai perspėt kiek reikėtų laukti. Ji pasireiškė, jog čia jums ne mcdonaldas, kad greitai gamintume. Kartu su sushistu stūmė mums už nugaros, kažką apkalbinejo ir net neatsiprašius uz ilgai laukta laiką rodė nepasitenkinimą.
Visa ši laiką ji sėdėjo ir lankstė dėžutes, matyt labai sunkiai dirba. :D

Atsiliepimas parašytas: 2019.10.08

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Guste

DIDŽIULIS NUSIVYLIMAS JŪSŲ DARBUOTOJŲ APTARNAVIMO KOKYBE.

NEMENČINĖS PLENTO ,,IKI" BUVO UŽSAKYTAS SUSHIŲ RINKINYS BEI KITI GAMINIAI, REZULTATE, GRĮŽUS NAMO, BUVO PAMATYTA, KAD ĮDUOTAS GAMINYS VISIŠKAI NEATITINKA UŽSAKYMO. TODĖL, DRĮSTU ABEJOTI, ŠĮ UŽSAKYMĄ VYKDŽIUSIOS DARBUOTOJOS (Gintarės M.) kompetencija dirbti šioje įstaigoje.NUSIVYLIMAS YRA DIDŽIULIS NEGAUTI PAGEIDAUTINOS PREKĖS, IR TAI PAT PERMOKĖTI NE UŽ SAVO PAGEIDAUTINAS PREKES.TIKIUOSI, BUS IMTĄSI VEIKSMŲ ŽALAI ATSTATYTI.

Atsiliepimas parašytas: 2019.09.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Živilė

Užimtumas

Sveiki. 2019-08-18 apie 16.30 užsakėme internetu, gavom pranešimą, kad negali pagaminti dėl didelio užimtumo. Nuėjus į vietą, vaizdelis kai pardavėja žiūri serialus, užsakymų nėra. Paklausus per kiek laiko pagamins, pasakė, kad 15 min. nelabai malonu kai turi bėgioti į priekį atgal.. Restoranas esantis gedimino pr.

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.18

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

GervyteReda

Aptarnavimas

Laba diena, 2019-08-04 buvo padarytas užsakymas Vokiečių gatvėje Sushi express, atvažiavus į vietą ir jau sumokėjus už parkingą, po 10 minučių gavome sms pranešimą, jog užsakymo negali priimti, dėl didelio užimtumo. Paskambinus pasiteirauti dėl užsakymo, nukreipė į kitą sushi express Pylimo gatvėje, pasakė jog užsakymą perkėlė jiems. Atvažiavus pasiimti užsakymo į Pylimo gatve, užsakymo niekas nebuvo pradėję ruošti, kadangi užsakymo niekas nebuvo perkėlę. Labai nuvylė toks aptarnavimas, laikas buvo sugaištas. Norėčiau paprašyti, jog darbuotojai į savo darbą žiūrėtų atsakingiau.

Atsiliepimas parašytas: 2019.08.04

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Karneta

Ozo g. 25 (akropolis), baisu!

Aptarnavimas tragiškas, kasininkė Erika L. dirbo su tokiu nepatenkintu veidu, kad pas ją net užsisakynėt nesinorėjo. O tokių neskanių sušių dar neesam valge su draugais, visur iemu tuos pačius, bet tai ką padarė Akropolio sušinė, teko išmesti. Baisu!

Atsiliepimas parašytas: 2019.07.07

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Ieva

Nusivylusi

Labai gaila, kai visada Klaipėdos Studlendo sushi express, sushiu gali laukti puse valandos ar valandą, kai tik ateinu ir noriu nusipirkti sushių, visada sako laukite valandą. Ar taip sunku padaryti, kad ten dirbtu 2 meistai ir nereiktu laukti šitiek laiko, kai eini su mintimi greitai pavalgyti.

Atsiliepimas parašytas: 2019.05.31

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Kiprelis

Išsikvepė

Antrą Velykų dieną užsukau į Gedimino Vilniaus kampe Susi express. Vaizdas kad darbuotoja su vėzdu atvyta į darbą. Tokia nelaiminga. Tarkim. Suvalgiau šilta tempurą. Kadangi sunaudoju visą vasabį (paaštrinu) tai momentu pamaniau, kad su lašiša nėra gerai na bet praėjęs visas armijos virtuves nesu jautrus, galvoju prasisuksiu. Pejejus link Katedros pajutau stiprų mineralinio poreikį. Išgėrus mineralinį tiek garsas tiek ataskonis davė suprasti, kad gero nelauk. Nesureikšminau. Tačiau naktis tikrai buvo sunki ir visą kitą dieną kaip po gero baliaus. Jei ka, be Verygos pagalbos nevartoju jau gerų 20 metų. Taip kad atsakingai teigiu, pavyko prisiminti gerus laikus, kada po gero litriuko galvai taisytis tekdavo dienelę...

Atsiliepimas parašytas: 2019.04.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Miche123

Pasipiktinusi

Visada vykstu sushių prie Europos, esu patenkinta tiek maistu, tiek kainomis, tačiau darbuotoja priimanti užsakymą labai sunervino, kuomet paklausė kieno vardu užsakymas, pasakius vardą, padavėja paduodant užsakymą mane pašaukė sutrumpintu vardu. Net draugams taip neleidžiu manęs vadinti, o čia svetimas žmogus. Esu nepatenkinta.
Skanūs sushiai

Atsiliepimas parašytas: 2019.03.25

Netinkamas atsiliepimas? Pranešk

Klausimai ir atsakymai